Comanche Cross 300 tieliikenne

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
kodE
6WD
Viestit: 453
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:07
Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja kodE »

Onko tämä uus Comanche 300 cross TL-malli asteen verran parempaa laatua ku nää 200cc Bashanit? Kun ainakin kuvien perusteella näyttää hiukkasen laadukkaammalta peliltä.
Huijaako kuvat, vai onko näin?
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
Avatar
mxn_
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 04 Loka 2005 20:07
Mönkijä:: Smc XLE 300
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mxn_ »

Miten on porukalla pelannu nämä 300 tl comsut? Minkä verran kilometrejä ja onko ollu ongelmia? MJH ainakin sai omansa mutta käyttö kokemukset jääny vähiin..
MJH
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 31 Joulu 2007 12:56

Viesti Kirjoittaja MJH »

Hyvin on pelannut sen vähän mitä olen ajellut. Pienempi eturatas täytyisi löytää, kunhan sopiva ratas vain jostain löytyisi. Aurauskulmia ole joutunut säätämään. Muuten ei ole joutunut mitään tekemään.
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

No miten on nämä pelanneet teillä?
Tuli moinen vätkytin tilattua ja ensimmäiseksi mistä 13 eturatas? Sekä entäs millaiset suuttimet tässä on, stock laitteessa varmaankin liian pieni pääsuutin ainakin ja mitä muita asioita tulee heti mieleen?
TN
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 01 Elo 2007 10:01
Mönkijä:: SMC WC 500 RE
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja TN »

Nyt kun valmiiksi rakenneltu 200 Cross kelpasi varkaille, olisi uuden osto edessä. Pitäydyn näissä halvemmissa kamppeissa, joten kyselen löytyisikö kokemusta Comanche 300:n ja Dinli DMX-270 välillä.
Dinliä olen käynyt koeajamassa, ja ihan mukavat kyydit tarjosti, mutta variaattori hieman arveluttaa. Dinli olisi muutaman satasen ajettu käytetty, mutta täysin vakio, jos päädyn 300 Crossiin niin sen haen uutena.
Tieliikenne laitteista siis kyse, ja kaikki vinkit otetaan avosylin vastaan helpottamaan valintaa. Edellinen laite oli Comanchen 200:n josta tuli ihan ajettava laitos, joten työkalut pysyy kutakuinkin kädessä.
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Onkos tässä kilpipelissä putken alkukäyrä 1:llä vai 2:lla putkella?

Kun ei ole vielä (9.5. lähetetty) itselle saapunut ko. mönkkä ja Falmekilta tilasin tähän sopivan täys-tehoputken viime viikolla, niin puhelimessa myyjä sanoi että käy Yamahan putki ja sellainen siis laitetaan tulemaan?

No minä tietty että sähän sen paremmin tiedät eli laita tulemaan vaan.

Putki tuli tänään ja on yhdellä sisääntulolla, WRP:n laatikossa on merkit eli mille alunperin tarkoitettu: Yamaha 350 YFM Warrior 04-05.
Vilijo
Noppeli
Viestit: 14
Liittynyt: 13 Touko 2008 17:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vilijo »

Kyllä se yhdellä putkella lähtee ainaski mulla. Muutenki erinäkönen kone ku crossi versiossa. Narukäynnistys yms...
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Taitaa Viljo puhella nyt Bullista, kun aiheena on Comanche 300 cross!
Tuskin crossissa narukäynnistystä on vai onko!
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Ei kyllä jotain hämärää on 300cc tieliikenne krossissa etu- ja takapyörien välissä sekä penkin alla. Ei ole kukaan silti tarkemmin valottanut asiaa, mutta tarut erillisestä vaihdelaatikosta on heitetty ilmoille. Muistaakseni puoliautomaatista ja em. narukäynnistyksestä on myös tarinoita kerrottu. Kuvistakin on nähty, että sylinteristä lähtee vain yksi putki, eli venttiileitä lienee vain kaksi. Muuten kaikki on edelleen myyttistä ja tarumaista.
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

no ainakin jokikoneessa oli 300 crossi jossa pako puolella kaksi lähtöä. kysyin sit myyjältä et onko kone kolmi venttiilinen niin selvis ettei! pakokanava vaan jaettu kahteen. vidu mitään järkeä :)

muutenkaan mitään järkeä pelkästään kahta pakovenaa. mieluummin imupuolelle niinkuin yleensäkkin kolmi venanen sylkkä tehdään.
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Vilijo
Noppeli
Viestit: 14
Liittynyt: 13 Touko 2008 17:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vilijo »

Kyllä siinä tl 300cc crossissa on narukäynnistys, siis tietysti lisänä startille. Ja yhdellä putkella tosiaan lähtee. Katalysaattorinki siitä löysin viikonloppuna kun putkea availin. Mitä olen kuvista katsellu crossiversion konetta niin täysin eri motti näyttäs olevan. Puoliautomaatti se ei sentään onneksi ole.
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

retale76 kirjoitti:no ainakin jokikoneessa oli 300 crossi jossa pako puolella kaksi lähtöä. kysyin sit myyjältä et onko kone kolmi venttiilinen niin selvis ettei! pakokanava vaan jaettu kahteen. vidu mitään järkeä :)

muutenkaan mitään järkeä pelkästään kahta pakovenaa. mieluummin imupuolelle niinkuin yleensäkkin kolmi venanen sylkkä tehdään.
Tais olla kyseinen laite neliventtiilinen maastoversio.
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Näin minäkin olin ymmärtänyt että maastoversio on 4-venttiili kannella ja 2:lla putken lähdöllä, kun taas kilpipelit ovat 2 venaisia ja kaasut poistuu yhdellä röörillä.

Tuli ostettua 1kg nyloni muttereitakin, pääsee vaihtelemaan niitä heti kun värkki saapuu. :)
Tarkoituksena myös sähköliitoksia käydä läpi ennen kuin ajan metriäkään.
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Viesti Kirjoittaja retale76 »

X-Race kirjoitti:
retale76 kirjoitti:no ainakin jokikoneessa oli 300 crossi jossa pako puolella kaksi lähtöä. kysyin sit myyjältä et onko kone kolmi venttiilinen niin selvis ettei! pakokanava vaan jaettu kahteen. vidu mitään järkeä :)

muutenkaan mitään järkeä pelkästään kahta pakovenaa. mieluummin imupuolelle niinkuin yleensäkkin kolmi venanen sylkkä tehdään.
Tais olla kyseinen laite neliventtiilinen maastoversio.
juu tämmöistä minäkin epäilin mut myyjä tienny sit näköjään sen vertaa :)

jotenkin ei kyl ois käyny järkeenkään miks yksi kanava ois jaettu kahteen..
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Tänään tuli Comukka ja kyllä on niin Kiinalainen, niin Kiinalainen kun vertasin pikaisesti laatua aiempaan Yammuun niin en tienny itkeäkö vaiko nauraa. :lol:

No, halvalla ei saa kuin paskaa.

Kuulemma "hie-man" ruuhkaa AKElla, pari viikkoa menee arviolta että kilvet tulee... :cry:
Vastaa Viestiin