Comanche cross 300 TL erot monttumönkijään

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Peetuboy
Noppeli
Mönkijä:: Ei tällä hetkellä

Comanche cross 300 TL erot monttumönkijään

Viesti Kirjoittaja Peetuboy »

Olisi suunnitelmissa hankkia Comanche cross 300 mutta mietityttää nuo erot tieliikenne ja maastomallin välillä. Onko maastomalli tehty kestämään paremmin.

Itse suunnittelin käytön olevan aikalailla 50/50 maaston ja tiekäytön välillä. Tieliikennemalli on kuitenkin sen verran kalliimpi ja jos se on vielä jollain tapaa huonompi niin taidan "tyytyä" maastomalliin.

Jos on tietoa mallien eroista niin olisin erittäin kiitollinen jos jaat tietosi täällä.
Kimi
Tracks

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Tietoa täällä jaettu, iät ajat. Kunpa kaikki ymmärtäisivät sitä myös lukea.

Kun nyt kerran löysit tänne asti, niin vaikkapa tuosta http://www.keskustelu.sammysatv.com/vie ... hp?t=12318.
Hiikeri
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Samaa laatua ovat. TL mallissa 2-venttiilikansi ja 30mm kaasutin, kun taas maastomallissa 4-venttiilikansi ja 33mm kaasutin. Forumilta kasattua tietoa.

Onhan TL malli tietysti kalliimpi, mutta tietysti on toinen jälleenmyynti arvokin.
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Onkos noissa sitten vakiona isokin teho ero?
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Vilijo
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Vilijo »

Mulle myyjä sano että tl versiossa on enemmän potkua. Voihan se olla myyjän puhetta. En ole koskaan testannu crossi versiota niin en voi sanoa. Mulla ottaa tl versio tasasella navin mukaan 95kmh. Mittari näyttää sillon n.100kmh. Huiputhan riippuu tietysti välityksistä. Pikku muutoksilla tuli muutama kilsa huippuja lisää ja ylhäällä toimii vähän paremmin. Isoja muutoksia tuohon ei saa pienellä vaivalla. Mitä olen videoita katsonu niin aika tasavertaisille vaikuttaa tl ja crossi.
Vastaa Viestiin