Mittaristo ongelmia kellon kanssa trx 500 fa -06?

Keskustelua Honda mönkijöistä.
tobbe78
Noppeli

Mittaristo ongelmia kellon kanssa trx 500 fa -06?

Viesti Kirjoittaja tobbe78 »

Terve kaikki!

Olen uusi käyttäja täällä foorumissa, ja olen yrittänyt löytää kyseinen ongelma forumissa.

Eli meillä on Honda TRX FA 500 -06 ja talven jälkeen en saa kelloa säädetty mittarissa, siellä vaan vilkku kolme nolla 0:00 aika nopeasti. Kuin olen laittanut haluamani aikaa kellon ja yritän hyväksyä (ohjekirjaan mukaan) se menee takaisin nollille! :(

Takkuta on vielä jäljellä, löytyyks tähän helppo ratkaisu vai kannattako heti vain otta yhteyttä mahantuojalle?

Muuten täytyy sanoa että olen tyytyväinen hondaan, hieno kokonaisuus ja vaihdelaatikko on ihan paras!

Tobbe78
rekisteri
Tracks

Viesti Kirjoittaja rekisteri »

Meneekö kellon aika nollille mönkijän uudelleen käynnistämisen yhteydessä?
tobbe78
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tobbe78 »

Meneekö kellon aika nollille mönkijän uudelleen käynnistämisen yhteydessä?

Ei, minä pystyn säätmään se oikea aikaa siheen kelloon kuin moottori on käynissä tai ainoastaan virta on päällä ja silloin se vilkkuu yhtä nopeasti ja sitten kuin haluan tallentaa/hyväksyä se nollantuu taas!

Täytyy kai soittaa Bradtille, onks kellään kokemuksia kenen kanssa kannatta puhua sähkövikojen kanssa mahantuojalla?
Honda TRX 500Fa -06
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Poistin asiattoman viestini. (omasta mielestä se oli kovin hauska)

MikaR
Viimeksi muokannut MikaR, 16 Touko 2008 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Ja mä kuulin että Reneessä sutii kolme ja 4. heittää paskat silmille, kun se vaivoin jaksaa jossain vaiheessa napata kiinni. Ainiin saahan siihen niitä lokasuojanlevikkeitä, jolloin se onkin jo melkein outti. Oli Pakko... :twisted:
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Mökkihöperö
4WD
Mönkijä:: Honda TRX420FA-11

Viesti Kirjoittaja Mökkihöperö »

rekisteri kirjoitti:Meneekö kellon aika nollille mönkijän uudelleen käynnistämisen yhteydessä?
Minulla tekee juuri noin, eli menee nollille kun käynnistää. Onko tuohon joku niksi tiedossa?
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Mittaristo taitaa olla sen verran tekniikan ihmeitä että itse tuskin pystyy mitään tekemään. Ellei siinä sitten ole jotain resetointimahdollisuutta esim. kääntämällä peräkkäin virrat päälle - virrat pois tms. Paremmin tietävät kertokoon.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
rekisteri
Tracks

Viesti Kirjoittaja rekisteri »

Kokeileppas ladata akku.. Itselläni oli tuommoinen vika muutama kuukausi sitten. Kun yritti sähköllä käynnistää mönkijää, niin akusta kului virta niin vähiin, ettei mittaristo saanut virtaa ja kello nollaantui.
Jos tuo akun lataaminen ei auta, niin sitten en voi valitettavasti auttaa. :roll:
Honda- red spirit
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Honda- red spirit »

350 Hondassa samankaltainen homma. Kelloon jää kyllä aika, mutta seuraavan kerran kun laitat tulille, niin keskiyötä pukkaa...
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
Mökkihöperö
4WD
Mönkijä:: Honda TRX420FA-11

Viesti Kirjoittaja Mökkihöperö »

En oikein usko että on akun latauksesta kiinni.
Ongelma ilmeni jo keväällä, eikä ole siitä mihinkään poistunut ja esim. vinssille riittää virta hyvin. Akun liitoksetkin tarkistin ja kiristin.

Kiitos vastauksesta kuitenkin. Eipä tuota kelloa juurikaan käytännössä tarvitse, joten ongelman kanssa tulee kyllä toimeen. :)
Vastaa Viestiin