...minun näkemys asiasta!
Sinne Pollen etuperään pitää laittaa ihan Pollen omaa etunapaöljyä, muuten lopettaa se Pollen automaaginen etulukko toimimasta.C2.0 kirjoitti:Mulla olis magnum 330 -05 ja öljyt pitäis vaihtaa. Merkillä ei väliä kunhan on castrolMitäs ootte siltä merkiltä käyttäneet voimansiirrossa ja moottorissa. Laitan mielellään parhaimman laatuista mitä saa, koska määrät ovat pieniä. En siis hae polarisöljyä polariskaupasta polarishintaan.
Homma liittyy varmaan siihen että vanhemmissa Pollen malleissa se "etulukko" sijaitsi etupyörien navoissa ja "uudemmissa" malleissa se on jo etuperämurikan sisallä. Mittarilta etulukolle tuleva sähköjohto paljastenee lukon sijainnin..usa kirjoitti:tuli brandtille soitettuu ja näin sanoivat ja tarkistivat huolto oppaasta että VM 00 325 magnumiin etuperään kuuluu laittaa samaa öljyä kuin takaperään![]()
Nyt olen ihan pyörällä päästä ittellä kyseinen magnumi, mutta vm 2004 magnumin ohjekirja jossa sanotaan että etuperään tätä napaöljyä , onko udemmissa magnumeissa siis erilainen etuperä kuin tässä tapauksessa 2000 vm:ssa
![]()
![]()
Täytyy varmaan vielä soittaa uudestaa ja varmistaa asia ettei mee etuperä hajal väärien öljyjen takii .
Mitä onko Pollessa ollut jäykkä etuakseli tai siis suora eli ei tasauspyörästöllinen etuakseli? Meinaatko et siinä oli nelikonkytkentä etunavoissa. Niinkuin mastoautoissa et vapautetaan ja kytketään vetäväks etuperä napalukoilla sen lisäks et vielä kytketään etuveto laatikosta päälle. Muuta syytä en keksi et ois ollut napalukot Pollessa.methocel kirjoitti:Homma liittyy varmaan siihen että vanhemmissa Pollen malleissa se "etulukko" sijaitsi etupyörien navoissa ja "uudemmissa" malleissa se on jo etuperämurikan sisallä. Mittarilta etulukolle tuleva sähköjohto paljastenee lukon sijainnin..usa kirjoitti:tuli brandtille soitettuu ja näin sanoivat ja tarkistivat huolto oppaasta että VM 00 325 magnumiin etuperään kuuluu laittaa samaa öljyä kuin takaperään![]()
Nyt olen ihan pyörällä päästä ittellä kyseinen magnumi, mutta vm 2004 magnumin ohjekirja jossa sanotaan että etuperään tätä napaöljyä , onko udemmissa magnumeissa siis erilainen etuperä kuin tässä tapauksessa 2000 vm:ssa
![]()
![]()
Täytyy varmaan vielä soittaa uudestaa ja varmistaa asia ettei mee etuperä hajal väärien öljyjen takii .
Jep! Vanhoissa Pollen malleissa etuakseli oli yhtäpuuta ja lukot oli navoissa mutta toimintaperiaate oli sama kuin tänäpäivänä eli lukot kytkeytyvät automaattisesti kun etu- ja takapyörille tuli nopeuseroa. Kun laittaa hakusanaksi: lukko, napa, tai/ja neliveto ja osastoksi Polaris, niin riittää luettavaa Pollen nelivedosta koko illaksi.Jappa kirjoitti:Mitä onko Pollessa ollut jäykkä etuakseli tai siis suora eli ei tasauspyörästöllinen etuakseli? Meinaatko et siinä oli nelikonkytkentä etunavoissa. Niinkuin mastoautoissa et vapautetaan ja kytketään vetäväks etuperä napalukoilla sen lisäks et vielä kytketään etuveto laatikosta päälle. Muuta syytä en keksi et ois ollut napalukot Pollessa.methocel kirjoitti:Homma liittyy varmaan siihen että vanhemmissa Pollen malleissa se "etulukko" sijaitsi etupyörien navoissa ja "uudemmissa" malleissa se on jo etuperämurikan sisallä. Mittarilta etulukolle tuleva sähköjohto paljastenee lukon sijainnin..usa kirjoitti:tuli brandtille soitettuu ja näin sanoivat ja tarkistivat huolto oppaasta että VM 00 325 magnumiin etuperään kuuluu laittaa samaa öljyä kuin takaperään![]()
![]()
![]()
Niiden napalukkojen tarkoitus on vapauttaa etuperä ettei menis polttoainetta paljon sekä hiukan ketterämpi on käänteissä. Näin ainakin maastoautoissa on napalukkojen tarkoitus.
Jappa