Kysymys ohjattu tänne oikeaan säikeeseen:
Ensmo kirjoitti:Minkälainen mittari tuossa 300cc TL:ssä verrattuna 200cc?
Tälläinen mittaristo löytyy 300 TL mallista:
Merkkivalot vasemmalta oikealle: suuntamerkin merkkivalo, vapaan m.v., peruutusvaihteen m.v. ja hätävilkkujen merkkivalo.
Keskellä ylhäällä vaihteen näyttö. Trippimittaria ei voi kesken ajon nollata. Se nollautuu autom. aina kun sammuttaa koneen ja kun käynnistää niin se alkaa nollasta.
Mode napista saa valita näytöksi joko kmh tai mph. Punainen taustavalo.
Hiljasta ollut täälläkin, sitten asiaa,
Täältä löytyy osia hulppeat 140kpl ainakin "300cc Mönkijä Comanche 2x4" malliin!
http://www.tuontitukku.fi/PublishedServ ... 53,467,475
Laitoin sivuston info osastolle meiliä äsken ja kysyin tarkemmin että mihinkäs malliin noi oikein ovat? Comanche Cross 300 malliin?
Laskin alkuviikosta neulan takaisin alkup. paikkaansa eli keskelle. Nyt siis Keihin 130 pääsuutin, rööristö vaihdettu ja rupeaa jo herkistymään niin eilen tasaisella 105kmh mittariin eli todellista jtn. 95-97kmh.
Huomaa että loppuu motista paukut kesken 4:lla ja ainakin näillä vakio välityksillä.
Kokeilin tässä yks päivä paljon kolmosella naukasee, 88kmh mittariin ja kone kiertää ihan eri lukemille (rajottimelle?), varmaan kiersi 1000-2000 enemmän kuin mitä jaksaa 4:lla kulkea.
Pari hilettä jo ostettu ja toivottavasti ensi viikonloppuna saan niskastani kiinni ja asennettua tohon ton kierrosluku, ajoaika ja öljynlämpötila mittarin.
Eilen tilasin uudet kumitkin, Kenda RoadGo:t kumikorjaamolta. Oli toiseksi viimeinen sarja ja vielä heinäkuun tarjouksena 295€ rahteineen! Ei tarvinnut kahdesti miettiä ostanko.
Takanakki on tosin 11" [~280mm

] leveä, mutta kyllä pitäisi mennä tolle vanteelle. Meni mulla Raptorinkin takavanteelle viime vuonna 11" Kenda SpeedRacer.
Tällä viikolla myös tulee jenkeistä alkukesällä tilaamaani Mikuniin ilmanputsari, pari pienempää suutinta ja imukurkku < on silti liian lyhyt, joutuu soveltamaan eli rakentelua tiedossa.
On toi uusi kaasari niin korkea ettei mahdu muuten.