vaughan kirjoitti:Onkos porukka vielä hommaillu k.o tunnuskilpiä?
En ole vielä kun ei ole mönkijääkään mutta kun se ensimmäinen mopomönkijä mulle tulee niin heti aion hommata kaksi kappaletta noita kilpiä yhden eteen ja yhden taakse. Niin ja sitten kun mä siirryn mopomönkijöistä katumönkijöihin (ja ehkä ajamaan kilpaa mönkijöillä) niin mikäli mulla tulee olemaan enemmän kuin yksi mönkijä (niin kuin mä oon ajatellu, että mulla tulee olemaan) niin niihin tulee kanssa kilvet eteen ja taakse
Jasu94 kirjoitti:Tuossa keulallahan se kököttää
Viitsisitkö ottaa siitä kuvan siitä niin mä näkisin miten sen kilven saa kiinnitettyä Muxuun
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
Joo mullakin oli vaikeuksia kilven kanssa
Se tuli viikon myöhässä ja sen Sammy´s atv tekstin tausta tuli
mustana, vaikka sen olisi pitänyt tulla sinisellä.
Mutta ne lupasivat lähettää sen sinisen (tarran)
Saas nähdä koska sekin tulee
14.7 tipahti sininen Sammy´s atv tarra postiluukkuun
Viimeksi muokannut Jasu94, 15 Heinä 2008 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tosta kilpien ripustamisesta ja niissä jonkin foorumin perustajana toimineen Sammyn nimen mainostamisesta on käyty paljonkin keskustelua.
Nyt näistä muutamista kommenteista voi aistia homman olevan mopopoikien juttu, jonka viehätys hälvenee kunhan parta alkaa kasvaa.
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä
On kyllä muillakin netin keskusteluyhteisöillä ollut tapana hankkia palvelun nimeä kantavia esineitä tai esim. vaatteita... Eli ymmärrän kyllä asian täysin, vaikka itsellä ei tällä kertaa keskustelun kohteena olevaa tuotetta olekaan. Monet saavat tällä tavalla tiettyä yhteisöllisyyden tuntua ja se ei todellakaan ole iästä kiinni, eikä pelkkää mainostamista.
Tämä kilpiasia oli ajankohtainen pari -kolme vuotta sitten ja tarkoitus oli helpottaa tunnistusta ajotapahtumissa. Kilpi tuli silloin tilattua sekä itselle, että Pokelle ja meikän kilpeä voi ihailla uudessa 4X4-lehdessä Pariuraajutun kuvissa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...