Renegadeen tavarateline
Renegadeen tavarateline
Onko kukaan viritellyt Renegadeen tarakkaa taakse/eteen. Esim. Outlanderin tarakkaa. Maastoajossahan olis hyvä olla jonkinlainen boksi, tms. missä kulkee mukana hiukan varustetta. Minkälaiset kiinnitysmahdollisuudet sellaiseen on, kai sieltä rungosta tulee jonkinlaiset metallikorvakkeet, tms. pintaan.
Jossain alan lehdessä olen nähnyt rakenneltua Renegadea, jossa tarakkaa on paikallaan.
Jossain alan lehdessä olen nähnyt rakenneltua Renegadea, jossa tarakkaa on paikallaan.
-
- 6WD
- Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL
mulla on omassa renen oma tarakka johon on kiinnitetty kappa 44 boxi. boxi on pikakiinnityksellä ja on näppärä jättää pois jos siltä tuntuu. avaimella tapahtuva lukitus ei ole maastossa kovin näppärä joten olen suunnitellut virittäväni siihen jonkin erinlaisen lukitussysteemin.
esim tämmösen

tai sitten kumisen vastaavan
esim tämmösen

tai sitten kumisen vastaavan
pistetäämpä hösseliksi.
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Vanhan Rekussa on säälittävä kötöstys tarakkana.
Joku pikkuinen kiinan kömpijän putkitarakka, jonka muodot passaa hyvin Rekkuun.
Hitsasin latat putkitarakkaan ja laitoin alumiinitangosta pitkät kiinnitysholkit ja niistä alkuperäisten kiinnityslenkkien pulttien reijistä kiinni.
Tuohon tarakkaan istuu kivasti Pollen pienempi pehmee boxi, sekä BRP:n modular, keski-ja toisella laitaboxilla.
Kunnon kuvaa en nyt tähän hätään löytänyt, mutta täällä ensihätään jotakin. http://kuvablogi.com/blog/5073/10/
Joku pikkuinen kiinan kömpijän putkitarakka, jonka muodot passaa hyvin Rekkuun.
Hitsasin latat putkitarakkaan ja laitoin alumiinitangosta pitkät kiinnitysholkit ja niistä alkuperäisten kiinnityslenkkien pulttien reijistä kiinni.
Tuohon tarakkaan istuu kivasti Pollen pienempi pehmee boxi, sekä BRP:n modular, keski-ja toisella laitaboxilla.
Kunnon kuvaa en nyt tähän hätään löytänyt, mutta täällä ensihätään jotakin. http://kuvablogi.com/blog/5073/10/
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Itselläni on vielä surkeampi esitys takatarakaksi kuin ATC:llä (itsepä kehuit tekeleesi
) , nimittäin 8mm vesivanerista laukunmuotoon leikattu levy. Paitsi etureuna on pikkutaskujen kohdalta suora.
Laukkuna on hyvin vedenpitävä (vesi ei karkaa sisältä) roKs etulaukku.
Laukku on vanerissa kiinni originaaleilla kangastarra nauhoilla. ATC:n patentti
Kiinnitys on rekkipultti- vesivaneri -aluslaatta- nylonmutteri- alumiiniputki- jousilaatta (pitää putken linjassa)- korilaatta- takakate- rikka- nylonmutteri systeemillä kiinni.
Jos pesua varten nyt haluaisin irroittaa laukkutelineen, se vaatisi takatavaratelineen irroituksen ja 17mm lista-avaimen käyttöä. Eli paikalleen jäi, iäksi
Mika

Laukkuna on hyvin vedenpitävä (vesi ei karkaa sisältä) roKs etulaukku.
Laukku on vanerissa kiinni originaaleilla kangastarra nauhoilla. ATC:n patentti

Kiinnitys on rekkipultti- vesivaneri -aluslaatta- nylonmutteri- alumiiniputki- jousilaatta (pitää putken linjassa)- korilaatta- takakate- rikka- nylonmutteri systeemillä kiinni.
Jos pesua varten nyt haluaisin irroittaa laukkutelineen, se vaatisi takatavaratelineen irroituksen ja 17mm lista-avaimen käyttöä. Eli paikalleen jäi, iäksi

Mika
Heipä hei, taas omasta takalaukkutelineestä lisää.
Löytyi tuolta jemmoista
sellaista alumiiniprofiili putkea, jolla ajattelin korvata tuon rekkipultti virityksen.
Ulkomitaltaan 22mm ja sisällä sellaiset mersunmerkin malliset olakkeet, joihin menee 8mm pultti. Mitälie paperirulla telineen putkea, mutta eihän sitä tarvitse kaikille kertoa
Laitan putken vain sorviin kiinni ja hiokasen pois net naarmut jotka ?paperirulla on tehnyt. Päälle jotain anti-korroosio kiillotus ainetta, jottas kestäs pestä reneä muullakin kuin vedellä
No ei taida kumminkaan tarakka siitä kummentua, mutta luulen että hökötyksen kiinnitys helpottuisi kovinkin paljon
Mika
Löytyi tuolta jemmoista

Ulkomitaltaan 22mm ja sisällä sellaiset mersunmerkin malliset olakkeet, joihin menee 8mm pultti. Mitälie paperirulla telineen putkea, mutta eihän sitä tarvitse kaikille kertoa

Laitan putken vain sorviin kiinni ja hiokasen pois net naarmut jotka ?paperirulla on tehnyt. Päälle jotain anti-korroosio kiillotus ainetta, jottas kestäs pestä reneä muullakin kuin vedellä

No ei taida kumminkaan tarakka siitä kummentua, mutta luulen että hökötyksen kiinnitys helpottuisi kovinkin paljon

Mika