Öljysuositus tieliikenne-Rallyyn
Öljysuositus tieliikenne-Rallyyn
Sain Rallyn maahantuojalta viestin:
Olemme löytäneet Rally 250 tieliikennemönkijään sopivan täyssynteettisen moottoriöljyn. Teboil 4T Superbike Oil 15W-50 mitä suosittelen.
Lisätietoja Teboililta.
Olemme löytäneet Rally 250 tieliikennemönkijään sopivan täyssynteettisen moottoriöljyn. Teboil 4T Superbike Oil 15W-50 mitä suosittelen.
Lisätietoja Teboililta.
\o/ VETERAANIT \o/
Itse käytän Mobil 1 Racing 4T 15W-50 öljyjä http://www.mobil.com/Finland-Finnish/Lu ... cing4T.asp
On kestänyt Rally250 sellasta rääkkiä että karstat pois noilla öljyillä ja vieläkin kulkee pirunhyvin.
On kestänyt Rally250 sellasta rääkkiä että karstat pois noilla öljyillä ja vieläkin kulkee pirunhyvin.
Minä olen ajanut ensimmäiset 1000 km Mobil 1 Racing 4T 15W-50 öljyillä ja hyvin on toiminut. Nyt ostin tuota Teboil 4T Superbike Oil 15W-50 kun se on aika paljon halvempaa. En ole vielä öljynvaihdon jälkeen ajellut mutta eiköhän se toimi siinä missä Mobilin öljykin. Kiitoksia hyvästä palvelusta maahantuojalle ( Modularbox Oy ).
- atv 250
- 4WD
just tänään käytin mönkkärin modularbox:sin valtuutamassa huoltoliikkeessä ekassa huollossa. tulin sitten kysyneeksi että mitä öljyä he käyttää niin vastaukseksi tuli että mobil 10w30:stä ja olin itse hieman hoomoilasena (että mitä) suositus mun mielestä on just edellä mainittu teboilin öljy mutta tämä asentaja näytti tämmöisen räjäytyspalakirjan jonka oli saanut mobularboxista ja siinä mainittiin että sae 10w30, 5w30 öljystä.
korjaus opas oli tehtaalta tullut mukana modularboxisin omistajan väittämän mukaan

korjaus opas oli tehtaalta tullut mukana modularboxisin omistajan väittämän mukaan

Jokainenhan saa laittaa mitä öljyä haluaa, mutta minä en ymmärrä, miksi joku laittaisi jotain muuta kuin moottoripyörille tarkoitettua moottoriöljyä. Noissa perusöljyissä (10w-30) tuskin on mitään kitkaa poistavia aineita, mutta paremissa autoöljyissä on. Kytkin ei välttämättä tykkää luistoa parantavista aineista.
Alkuperäisessä huoltomanuaalissa voi olla suositus noista perusöljyistä senkin takia, että kiinassa ei taida täyssynteettisiä olla myynnissä joka huoltiksella
Alkuperäisessä huoltomanuaalissa voi olla suositus noista perusöljyistä senkin takia, että kiinassa ei taida täyssynteettisiä olla myynnissä joka huoltiksella