Kuristukset, Rally, Loncin, Trapper,Usatec...

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
juhalaspalmas

Kuristukset, Rally, Loncin, Trapper,Usatec...

Viesti Kirjoittaja juhalaspalmas »

Noniin, elikkä kirjataanpa tämän topiicin alle, omat tiedot kuristuksista mitä kyseisistä laitteista löytyy.

Trapperin kuristuksia olen ainakin itse löytänyt:

-koko pakoputki alkukäyrästä, loppuun. (katalysaattori, äänenvaimennin)
-imupuolen "holkki" kuristukset
-kierrosten rajoitin (CDI boxi)
-pääsuutin selvästi liian pieni
-kardaani (ei ole varsinaisesti rajoitin, mutta aivan pirun jäykkä!!!Hyvä että kädellä jaksaa liikuttaa.)

Laittakaa vaan tulemaan lisää jos olette löytäneet enemmänkin ja tietenkin erimerkeistä myös. 8)
Grazzius
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Tammi 2007 22:57
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

minkäslainen se imupuolen holkki on ja missä siellä se on?

Kaasukahvassa on ruuvi mikä rajottaa kaasun liikkeen :D
jäsen: 2321
ruutipaa
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Heinä 2008 13:33

Viesti Kirjoittaja ruutipaa »

Rally 110 ei luisti noussut läheskään ylös, hiukan höylöystä kaasuvaijerin yläpäästä ja vaijeri muutenkin kireemmälle. Myös tuo vaihteistosta lähetevän piuhan irrottaminen tuntui jotenkin vaikuttavan (not sure for that). Imukaulasta en löytänyt mitään supitusta ja putkea en ole vielä tutkinut
pallero
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 02 Helmi 2007 14:42
Paikkakunta: mouhijärvi

Re: Kuristukset, Rally, Loncin, Trapper,Usatec...

Viesti Kirjoittaja pallero »

eikö olis helpointa jos haluaa kulkua ni kone pois ja 500cc 2t tilalle no jo rupeaa tapahtumaan tai vaikka hieman isompi...vaikka r1...nam.tai ahdin...
toiset tekee mitä osaa...toiset mitä haluaa...=)
Vastaa Viestiin