350 FE ('06)starttimoottori napsuttaa

Keskustelua Honda mönkijöistä.
vespamies
Noppeli

350 FE ('06)starttimoottori napsuttaa

Viesti Kirjoittaja vespamies »

tervehdys, täällä ilmottautuu uusi jäsen. Hontaa käytetään talvisin kamojen raijjaamiseen saareen ja muutenkin talvileikkeihin. kesällä mönksä seisoopi ainakin 29 pv kuussa. Nyt ei näytä lähtevän napilla enää käyntiin. Käsipelillä ekalla. Akun olen ladannut ja mitannut, ok. Muistan joskus kuulleeni, että jos laitteet (autot sun muut) kauan seisoo, niin releet vain naksuttaa, mutta startti ei liiku. yksi neuvo oli naputella starttimoottoria jakkarilla. toimii satunnaisesti. onko kellään kommentteja vai pitääkö taas raahata takuuhuoltoon. en jaksais. t. vespamies :roll: :roll:
nakupää
6WD

Viesti Kirjoittaja nakupää »

Akku silti sökö. Se latauksen jälkeinen jännite ei kerro mitään. Koita apuvirralla. Ei hontaa tarvi hakata.
honda trx 350
Noppeli
Mönkijä:: Honda trx 350 -88

Viesti Kirjoittaja honda trx 350 »

mulla oli kerran sama vika hondassa mulla ainakin auttoi sen kun vaihdoin hiilet starttimoottorista sen jälkeen se on toiminut hyvin
mönkijä:honda trx 350 D
vuosimalli:1988
nakupää
6WD

Viesti Kirjoittaja nakupää »

Joo, mutta vespamiehen honda on -06 ja ilmeisen vähä-ajettu. Tuskin vielä hiilet. Nää pikkuakut ei tahdo pysyä hengissä, kun just ton pari vuotta, varsinkaan tommosella käytöllä.
vespamies
Noppeli

vespamies

ok ja kiitos vinkeistä. koitan apuvirralla ja katsotaan mikä tulos. hiilet tietenkin myös mahdollista. Huomenna kuuluu.
vespamies
Noppeli

akun tehoista se näytti olevan kiinni

nakupää oli oikeassa. ihmettelin vain, että sitten kun pyöritti, niin ei ollut hyytymisen merkkejä. vähän kun napsautti starttia, niin heti pyöräytti ja käynnisty. nyt kun akku voimaa täysi, niin pyöräyttää laakista. kiitos vinkeistä :-)
Vastaa Viestiin