Jaahas onkohan mulla jotain sitten rikki ku se pakki menee päälle ilman tota hanikan kääntöäkin ihan hyvin päälle.....TN kirjoitti:Pakin saa kytkettyä ainoastaan kun vääntää kyseisestä namikasta samalla.
Comanche Cross 300 tieliikenne
Varmaankin, koska pakin ei kuulu mennä päälle ilman tota vapauttimen kääntämistä!Paawo kirjoitti:Jaahas onkohan mulla jotain sitten rikki ku se pakki menee päälle ilman tota hanikan kääntöäkin ihan hyvin päälle.....TN kirjoitti:Pakin saa kytkettyä ainoastaan kun vääntää kyseisestä namikasta samalla.
Joku survonut väkisin pakin päälle pelkästään poljinta polkemalla ja sisällä oleva estosysteemi hajonnut, tai katso palautuuko se vipu, jos se vipu koneen kyljessä on vain jumiutunut ja lukko aina 'auki'?
Hiikeri kirjoitti:Varmaankin, koska pakin ei kuulu mennä päälle ilman tota vapauttimen kääntämistä!Paawo kirjoitti:Jaahas onkohan mulla jotain sitten rikki ku se pakki menee päälle ilman tota hanikan kääntöäkin ihan hyvin päälle.....TN kirjoitti:Pakin saa kytkettyä ainoastaan kun vääntää kyseisestä namikasta samalla.
Joku survonut väkisin pakin päälle pelkästään poljinta polkemalla ja sisällä oleva estosysteemi hajonnut, tai katso palautuuko se vipu, jos se vipu koneen kyljessä on vain jumiutunut ja lukko aina 'auki'?
Kyllä se vipu liikkuu. Meneekö muutkin vaihteet teillä päälle kun vipu on käänetty vai pelkästään pakki?
Sama mullakin eli normaali toiminta.Kimmoke kirjoitti:Kaikki muut vaihteet menee minulla päälle vipua kääntämällä tai ilman,mutta pakki vain ja ainoastaan vipua kääntämällä.
Rupeaa muuten Comukka laulamaan:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?p=169841
Tänään myös ekat testilenkit uusilla tasapainoitetuilla kumeilla, JUMA l a u t a mikä nautinto ajella, ei täristä pätkän vertaakaan vaikka yksi etuvanne hieman kiero. Eipä haittaa sekään enää kun tasapainoitettu, tasapainoitus kun syö kierouden aiheuttaman tärinän.
Nyt on kuin ilmapatjan päällä ajelisi.

Tänään tuli myös 13 piikkinen eteen.

13 piikkisellä, just vaihtamani kaasarin säädöt aika metsässä ja seokset vielä hakusessa. Edellä laittamassani linkissä asiaa sivuan...
3:lla kun kone lauloi 9500rpm niin sekosi rpm mittari ja näytti 14500rpm, ongelma etsitään ja korjataan.
Kävin sorvarilla teettämässä sopivan paksuiset aluslevyt jotta sain ostamani eturattaan yhtä kauaksi koneesta kuin stock rattaan paksunnus on.
Teetin 3kpl ylimääräisiäkin, teitä varten ketkä ensin kerkiävät, jos siis jotain sattuisi kiinnostamaan.
Siis JTF564-13 Chain520 rattaalle sopiva, teräksestä ammattilaisella sorvattu aluslevy 10e+pk. Lisäksi itsesi tarvitsee ostaa vain ko. eturatas josta mainitsen "Ke Elo 13, 2008 5:41 pm" viestissäni tässä topicissa.
Itse tilasin paikallisen liikkeen kautta Duellilta tämän 13 piikkisen, hinta rattaalle oli 9.5e.
Teettämäni aluslevy/adapteri menee siis millilleen vetoakselin päälle tiukasti. Ko. rattaita on saatavilla 12,13,14 ja 15 kokoisina.
Moi. Laitoin yv:tä adaptereista. Ostan 2kpl...Hiikeri kirjoitti:Kävin sorvarilla teettämässä sopivan paksuiset aluslevyt jotta sain ostamani eturattaan yhtä kauaksi koneesta kuin stock rattaan paksunnus on.
Teetin 3kpl ylimääräisiäkin, teitä varten ketkä ensin kerkiävät, jos siis jotain sattuisi kiinnostamaan.
Siis JTF564-13 Chain520 rattaalle sopiva, teräksestä ammattilaisella sorvattu aluslevy 10e+pk. Lisäksi itsesi tarvitsee ostaa vain ko. eturatas josta mainitsen "Ke Elo 13, 2008 5:41 pm" viestissäni tässä topicissa.
Itse tilasin paikallisen liikkeen kautta Duellilta tämän 13 piikkisen, hinta rattaalle oli 9.5e.
Teettämäni aluslevy/adapteri menee siis millilleen vetoakselin päälle tiukasti. Ko. rattaita on saatavilla 12,13,14 ja 15 kokoisina.
Mites Hiikeri se 13 eturatas vaikutti menoon? jaksaa ilmeisesti paremmin vai?
Toi Lamda homma on kyllä mielenkiintoinen. Tuliko siinä 95e paketissa kaikki tarvittavat osat mittauksiin?
Tehtiin kunnon puslat takalinkkuun ja kyllä olikin lysti ajella nyt kinkkiä ku perä tuli mukana oikein eikä ollu ku käärmeen kusi aavikolla. Nyt Lähtee nätisti sladiin ja sitä voi jopa kontrolloida.
Toi Lamda homma on kyllä mielenkiintoinen. Tuliko siinä 95e paketissa kaikki tarvittavat osat mittauksiin?
Tehtiin kunnon puslat takalinkkuun ja kyllä olikin lysti ajella nyt kinkkiä ku perä tuli mukana oikein eikä ollu ku käärmeen kusi aavikolla. Nyt Lähtee nätisti sladiin ja sitä voi jopa kontrolloida.
Mites toi nokkaketju onkos tässä automaattikiristin vai "manuaali" kiristys? Ku tuntuu et sieltä kuuluis sopivalla vedolla pientä rohinaa tai jostain
Rohinan syy ilmeisesti selvesi.....kun startti ei enään pelaa...pyörii mutta ei pyöritä konetta, solenoidi tai ratas vika luulisin....
Vaan ei ollutkaan startti rohinan syy vaan ketjut pitivät meteliä, vaidoin uudet niin tulipa hiljaista......
Rohinan syy ilmeisesti selvesi.....kun startti ei enään pelaa...pyörii mutta ei pyöritä konetta, solenoidi tai ratas vika luulisin....

Vaan ei ollutkaan startti rohinan syy vaan ketjut pitivät meteliä, vaidoin uudet niin tulipa hiljaista......
Viimeksi muokannut Paawo, 07 Syys 2008 19:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuossakun mulla oli pätkimis ongelmia, niin puolan vaihto auttoi.
JA 300cc tieliikenne malliin passaa suoraan 200cc puola. Ainoa ero on, että tieliikennemallissa pitäis olla häiriösuojattu, mutta souwot. Halvempikin. Tietoksi vain.
JA 300cc tieliikenne malliin passaa suoraan 200cc puola. Ainoa ero on, että tieliikennemallissa pitäis olla häiriösuojattu, mutta souwot. Halvempikin. Tietoksi vain.
CF Moto
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
Äänet eivät ole enää kyllä ihan niin siistit kuin aluksi, mutta ei ne juurikaan koventuneet.X-Race kirjoitti:Teenepa, miten kävi äänille? Mitä muuta löytyi vaimentimen sisältä?
Voisin epäillä, että 200 -kuutioisen vaimentimen rakenne on saman sorttinen.
Tuo oli nyt vasta ensimmäinen muutos. Kunhan saa aikaiseksi, niin pitää siistiä putki kokonaan, eli ne ylimääräiset liitosjämät yms. pois, niin sitten vasta kuulee miten äänet muuttuivat.
edit. Kaveri jätti tuon "lopputapin" paikoilleen, avasi siitä vaan sen pään, niin silloin äänet pysyivät vielä lähes alkuperäisenä...
Tässä yksi kuva pönton sisältä, tuon enempää sitä ei tullut purettua.
