Nyt olisivat hyvät neuvot tarpeen. comanche seissyt katoksessa ajamatta about 1 kk ja nyt ei käyntiin millään. Toimi ok, kun viimeksi ajettu.
Bensaa tuntui saavan, koska tulppa kastui kun sahasi pitempään. eli kipinä hukassa.
Kaikki liittimet kävin läpi ja availin. Uuden tulpankin vaihdoin. Tappokatkasiasta tai jarrun kytkimistä ei varmaan ole kiinni, koska silloinhan ei starttipyörisi.
eikai se cdi-boksikaan hajoa kun peli seisoo tallissa
Sitä varmaan vaikea mittailla kotikonstein...Sen verran kokeili yleismittarilla,että puolalle menevässä johdossa oli jotain elämää, kun starttasi (0,02v)
ihan ensimmäisenä ohita virtalukko. itsellä muutaman päivän seiso vehe ja ei lähtenyt käyntiin enää. kuten toisessa topikissa tulikin jo ilmi niin virtalukko oli sökö.
virrat tuli päälle nätisti ja starttas moitteetta, mutta ei niin ei lähtenyt käymään. lopulta vaihdoin virtalukon ja laakista tulille
Kiitosksia vinkistä. Kuinka ohitan tuon lukon?
noita virtapuolen hommat on aina ollut niitä, jota en ole kässännyt vaikka muuten koneita on tullut ruuvattua jonkin verran.
Mulla oli pikkumönkijässä silleen, kun tuli pikkusenkaa kylmemmät ilmat niin ei käynnistynyt, syynä oli suutin. Eli ootko kokeillu eri kokosta suutinta?
Oho mulla on jääny yks rivi lukematta tosta alotustekstistä.. Bensaa saa ja kipinä hukassa..
Noh mutta lataa akku. Tämmöstä tekstiä löysin toiselta foorumilta '' Jos akku on vajaassa latauksessa, se voi vielä pyörittää starttia ihan mukavasti, mutta ei tule kunnon kipinää tai lainkaan, kun akun jännite putoaa startatessa.''