TL mönkiä talviteille
TL mönkiä talviteille
nii ajatteko talvella ja entä mitä muutoksia teette?
Viimeksi muokannut mr_spiid, 02 Loka 2008 09:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: muutoksia
lol...tarkotin nyt sitä että kuinkamoni ajaa talvella ja kuinkapitkiä matkoja?kingi kirjoitti:pannaan pitkät kalsarit housujen alle![]()
![]()

-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
Re: muutoksia
mr_spiid kirjoitti:
lol...tarkotin nyt sitä että kuinkamoni ajaa talvella ja kuinkapitkiä matkoja?
Yksin ajelen ja sama matka kuin kesällä

-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
ajelen talvella paljon enemmän se vaan on niin paljon hauskempaa kun kesällä.vaatetta vaan riittävästi vaikkei täällä tampereen seudulla niitä paljoo tarvi kun vasta tammi-helmikuussa.kumit kannattaa olla kunnossa tässäkin hommassa ettei tuu vahinkoja.matkan pituudet varmaan jää vähän lyhkäsemmäksi talvella kun kesällä.
sormet ne ekana jäätyy varsinkin peukku jos ei ole kahvakaasua jonka olen todennut hyväksi vaihtoehdoksi talvikelillä(makuasia).
olen käyttänyt sähköhanskoja joihin olen ollut tyytyväinen paitsi ei niissäkään riitä peukaloon tarpeeksi lämpöö kovilla pakkasilla.
visiirin tulee huurtumis/jäätymis ongelmia mutta niihinkin löytyy lääkkeitä kelkkapuolelta.
viisi talvee on takana mönkijällä huristelua.
sormet ne ekana jäätyy varsinkin peukku jos ei ole kahvakaasua jonka olen todennut hyväksi vaihtoehdoksi talvikelillä(makuasia).
olen käyttänyt sähköhanskoja joihin olen ollut tyytyväinen paitsi ei niissäkään riitä peukaloon tarpeeksi lämpöö kovilla pakkasilla.
visiirin tulee huurtumis/jäätymis ongelmia mutta niihinkin löytyy lääkkeitä kelkkapuolelta.
viisi talvee on takana mönkijällä huristelua.
Letkulämmittimen ajattelin hommata...
Ja
ylläpitävän akkulaturin.....
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=5790
Ja
ylläpitävän akkulaturin.....
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=5790
Samoilla setupeilla ajellaan kesät talvet, Calkkuna kun on sellainen että se toimii joka kelissä niin ei ole tarvinnut valmistauta kesään eikä talveen.
Sammakkomies huhuili että jopa -50 pakkasia on tulossa, kiva nähdä hörähtääkö Itävallan ihmemoottori tulille niillä pakkasilla ekalla napin painalluksella vai pitääkö tarttinappulaa painaa toistamiseen...
Sammakkomies huhuili että jopa -50 pakkasia on tulossa, kiva nähdä hörähtääkö Itävallan ihmemoottori tulille niillä pakkasilla ekalla napin painalluksella vai pitääkö tarttinappulaa painaa toistamiseen...

Kylätason mönkijäkuski
-
- Tracks
- Mönkijä:: canam 650 max
Muistelen erään henkilön kertoileen, että tuulitunnelissa ollut karmeat olosuhteet, jotka ei toteudu luonnossa oikein milloinkaan. Pakkasta oli ollut tappiin asti ja tuulta ihan riittävästi ja silti Rotaxi oli herännyt tulille. Yli - 40 saa olla niin 9 h seisomisen jälkeen vielä lämmittämättä ainakin meikäpojan rotaxi rupesi jumputtamaan.
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
- MR Charger
- 6WD
- Mönkijä:: HELL RACER