Honda trx 650 rincon

Keskustelua Honda mönkijöistä.
jukes
Noppeli

honda rincon 650 vm-05...

Viesti Kirjoittaja jukes »

mitä äijät on tosta mieltä?? tuo ja polariksen sportman 700 vm- 04 siinä on kahen vaiheilla. en oikein innostunut tosta variaattorista tuossa polariksessa..
hyvällä on hyvä ajaa..
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Juhnu-92
4WD

Viesti Kirjoittaja Juhnu-92 »

laitathan kunnon renkaat siihen hondaasi paranra etenemiskykyä ja ulko näköä vaikka hobdahan menee vaikka mistä ja näyttääkin mahtavalta.
-Satasta kulkeva mönkijä aiheuttaa traumoja kaikille muille paitsi mönkijä kuskeille
-Honda 70cc pieni mutta pippurinen.
- Älä yritä mitään mihin vain honda pystyy.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Re: honda rincon 650 vm-05...

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

jukes kirjoitti:mitä äijät on tosta mieltä?? tuo ja polariksen sportman 700 vm- 04 siinä on kahen vaiheilla. en oikein innostunut tosta variaattorista tuossa polariksessa..
kyllä minä suosittelen,se on ainakin minun seuraava ostos,ehkä tän vuoden puolella vielä saas nähdä.
osta honda niin ei tarvitse katua.eikä haistella käryneen remmin hajua :wink:
+luotettavuus,ei ole rinconissa ollut MITÄÄN vikaa,paitsi akkukaapeli löysä,mutta ei vuoda öljyä ym.nesteitä jne.jne.jne.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
jukes
Noppeli

löytys tosta rinconistakin semmonen viimesen päälle hyvä esite jossa kerrottas esim tekniikkaa enemmän yms..ei oikein tuolla hondan sivuilla ole tarpeeksi tietoa..
hyvällä on hyvä ajaa..
de_Lortto
4WD
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto

Viesti Kirjoittaja de_Lortto »

Itellä on justiin tuo rincon, ei mitään vikaa ollu koko kesänä. vaihteisto on mun mielestä justiin hyvä, itsekkin kallistuin hondaan ko en niistä variaattoreista niin välitä.
Ride the red or stay home...
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

jukes kirjoitti:mitä äijät on tosta mieltä?? tuo ja polariksen sportman 700 vm- 04 siinä on kahen vaiheilla. en oikein innostunut tosta variaattorista tuossa polariksessa..
Pollen 700 onko ruiskulla vai ilman?
nipapn
6WD

Viesti Kirjoittaja nipapn »

blue Honda Trx kirjoitti: kyllä minä suosittelen,se on ainakin minun seuraava ostos,ehkä tän vuoden puolella vielä saas nähdä..........ei ole rinconissa ollut MITÄÄN vikaa,paitsi akkukaapeli löysä,mutta ei vuoda öljyä ym.nesteitä jne.jne.jne.
Miten sää voit suositella ja kertoa kokemuksia laitteesta, jota sulla ei oo?? :?

Vuotaako Polaris öljyä ym. nesteitä jne.jne.jne.???? :roll:
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Taitaa Bluen velipojalla olla sellainen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
blue Honda Trx
Tracks

nipapn kirjoitti:
blue Honda Trx kirjoitti: kyllä minä suosittelen,se on ainakin minun seuraava ostos,ehkä tän vuoden puolella vielä saas nähdä..........ei ole rinconissa ollut MITÄÄN vikaa,paitsi akkukaapeli löysä,mutta ei vuoda öljyä ym.nesteitä jne.jne.jne.
Miten sää voit suositella ja kertoa kokemuksia laitteesta, jota sulla ei oo?? :?

Vuotaako Polaris öljyä ym. nesteitä jne.jne.jne.???? :roll:
Voin hyvinkin suositella,vanhemmalla veljellä on sellainen ja sillä on tullut paljon ajettua ja ajettua veljen mukana paljonkin.
Joten luulen että tiedän vähän millainen laite se on.

ja mitä niihin vuotoihin...se on vaan mistä olen saanut lukea jonkun verran täällä foorumissa.. :wink:
Zuikki
Tracks
Mönkijä:: Herra Polaris
Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zuikki »

Jokainen tekee omat valintansa. Joskus ne on huonoja toisinaan hyviä. Oma valintani oli Polaris ja olen ollut tyytyväinen 8)
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

kun paikallinen mönkijä-liikkeemme sai myytyä pois kaksi omassa käytössään ollutta 650 rinconia, niin heti tuli kauppamiehen kanssa raatailtua niistä myös negatiivisia puolia esiin. Esimerkiksi se, ettei laite ole tarkoitettu pakkasilla käytettäväksi. Vaihteisto ei kuulemma kertakaikkiaan toiminut oikein pakastettuna. Tietysti lämmin talli ja kuumaksi ajo auttaa asiaa. Liekö vääränlaiset öljyt suomen talveen Hondissa, niinhän se sama ongelma myös autoissa mikäli väärät öljyt sisässä. Sehän oli micran autolaatikko tuossa...

Itseäni huolestuttaisi eniten tuon monimutkaisen vaihelaatikon lisäksi se, että Honda itsekin on luokitellut laitteen sivuillaan "leisure" eli huvittelu-kamppeeksi. Muut perinteiset mallit kun löytyvät sivuilta "work/utility" sivuilta. Alumiiniset tukivarret yms pehmeät ja vaikeasti itse korjattavat kolhuille alttiit kohteet... Tietenkin jos laite on tarkoitettu enempi huviajoon, niin silloin saa mitä tilaa.

Mielestäni kuitenkin koneviestissä oli kehuttu laitetta hyväksi. Voin yrittää etsiä jutun pdf:nä.

t.Veli-Pekka
jukes
Noppeli

kukkumyy kirjoitti:
Pollen 700 onko ruiskulla vai ilman?
ruiskulla!
hyvällä on hyvä ajaa..
blue Honda Trx
Tracks

outoa,veljen mönkijä seisoo aina ulkona ja ei ollut viime talvena mitään ongelmia,kaikki toimi niinkuin piti.Tais olla talvella vielä orkkis-öljyt koneessa jopa.aina se lähti ja toimi.
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Teillä ei ole niitä pakkasia mitä Veli-Pekalla on!!!
Vastaa Viestiin