Tietoa hondasta!!
Tietoa hondasta!!
Olen ihan uusi näissä asioissa, joten voisitteko selventää mitä tarkoittavat nämä kirjain lyhenteet malli merkinnän perässä: FM, FE, FA. yms. Jotenkin ne liittyy vaihteistoon mutta miten??
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Re: Tietoa hondasta!!
fm=jalkavaihteet,fe=sähköiset nappivaihteet tangossa ja fa=hydrostaattinen automaatti ainakin foreman 500 mallissa
tietoa löytyy täältäkin palstalta "etsimällä"

Viimeksi muokannut jukka81, 14 Marras 2008 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
FA on automaatti, ei siis pelkästään hydrostaatti.
Uusi pikkuhonda tottelee TRX 420 FA ja on siis kaksoiskytkimellä varustettu kovalaatikkoinen automaatti.
Rincon on 680 FA, jossa siis momentinmuuntimella varustettu planeettavaihteistoinen ja 3-lovinen automaattilaatikko.
Uusi pikkuhonda tottelee TRX 420 FA ja on siis kaksoiskytkimellä varustettu kovalaatikkoinen automaatti.
Rincon on 680 FA, jossa siis momentinmuuntimella varustettu planeettavaihteistoinen ja 3-lovinen automaattilaatikko.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Ok! Eli vaihtoehtoja riittää, no mikäs olis noista se luotettavis vai onko kaikki hyviä?? Onkos kaikissa hondissa 4v. takuu esim. 2006. Vai pelkästään 2008 eteenpäin??
Ja kaikkia kokemuksia erityisesti tosta pikku hindasta 420 vai mikä se nyt oli
Ja kaikkia kokemuksia erityisesti tosta pikku hindasta 420 vai mikä se nyt oli

-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
oletko hommaamassa uutta vai käytettyä peliä?
iteltä löytyy foreman 500fa ja 400 rancher malli,voi ajella automaatilla tai sorkkia napeilla pykäliä' pesään 

Itellä on pelkästää hyvää kokemusta tuosta FE:stä. Vikoja siinä ei ole ollut kuin, sähkömoottorista menneet jouset (saa mustekynästä uudet). Kosketus häiriö (akunkenkä ei ollut kunnolla kiinni.
Mites tuossa 350 hondassa riittää potku, työ hommiin ja "leikittelyyn"??
Väittäisin että laiska on. 420 on varmana sekalaiseen leikkimiseen yksi hyvä vaihtoehto. Jos pitää metsätöitä tehdä, niin varmaankin Foremanin ottaisin sillä hydrostaattilootalla. Tänään taas katselin DonPadren menoa vakiorenkailla, ja kyllä se 500:nen aika kone on. Tosin, ihan hienosti mä Rinconilla perässä pysyin... 

l Kipu on vain tunne l
Kyllä siinä teho riittää hyvin työhommiin. Itse olen ajanut puita metsästä ongelmitta ja tehot ei ole loppunu isommillakaan kuormilla. Maastossakin etenemiskyky on yhtä hyvä kuin isommillakin ellei parempi.NFSS kirjoitti:Mites tuossa 350 hondassa riittää potku, työ hommiin ja "leikittelyyn"??

Honda trx 350fe omistaja!
Laiska? Chevy vania vedetty, traktorin peräkärryä vedetty ylämäkeenkin! Puita vedetty metässä liinalla.. Ei iha mun mielestä laiska ole.. Ylämäkeen kulkee tyhjänäkin 75 km/h. Ai niin ja volvo ojasta vedetty ylös.Jere itte kirjoitti:Väittäisin että laiska on. 420 on varmana sekalaiseen leikkimiseen yksi hyvä vaihtoehto. Jos pitää metsätöitä tehdä, niin varmaankin Foremanin ottaisin sillä hydrostaattilootalla. Tänään taas katselin DonPadren menoa vakiorenkailla, ja kyllä se 500:nen aika kone on. Tosin, ihan hienosti mä Rinconilla perässä pysyin...
Ei siitä tehot lopu

- Jippanen
- Tracks
- Mönkijä:: 2 rengasta
No vaikka vetokyky on hyvä se ei tarkota suoraan sitä että suorituskyky on hyvä..rekisteri kirjoitti:Laiska? Chevy vania vedetty, traktorin peräkärryä vedetty ylämäkeenkin! Puita vedetty metässä liinalla.. Ei iha mun mielestä laiska ole.. Ylämäkeen kulkee tyhjänäkin 75 km/h. Ai niin ja volvo ojasta vedetty ylös.Jere itte kirjoitti:Väittäisin että laiska on. 420 on varmana sekalaiseen leikkimiseen yksi hyvä vaihtoehto. Jos pitää metsätöitä tehdä, niin varmaankin Foremanin ottaisin sillä hydrostaattilootalla. Tänään taas katselin DonPadren menoa vakiorenkailla, ja kyllä se 500:nen aika kone on. Tosin, ihan hienosti mä Rinconilla perässä pysyin...
Ei siitä tehot lopu
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Saanen kysyä, että minkäköhän kokosta traktorin peräkärryä honda on vetänyt YLÄMÄKEENrekisteri kirjoitti: Laiska? Chevy vania vedetty, traktorin peräkärryä vedetty ylämäkeenkin! Puita vedetty metässä liinalla.. Ei iha mun mielestä laiska ole.. Ylämäkeen kulkee tyhjänäkin 75 km/h. Ai niin ja volvo ojasta vedetty ylös.
Ei siitä tehot lopu

Ei varmasti normi kokonen raksan peräkärry tule perässä.
Esim. http://www.agrimarket.fi/Koneet/Tyokone ... eravaunut/
Vai olenko väärässä

EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
Jos kuorman kanssa ruopii niin silloin koneessa on voimaa. Ja jos ei ruovi niin voimaa ei ole tarpeeksi. Mutta minun 350 honda sutii pitävällä alustalla kuorman kanssa 2 vaihteellakin eli voimaa on.

Honda trx 350fe omistaja!
kyllä pikku hondan perässä tulee melkonen kuorma, ja jopa sutiiki sen kans, sillon pitää laittaa tarakalle lisää painoa, se ku on niin kevee itte.
Joo kitti tiedoista, eli pikku hondallakin pärjää ihan hyvin. Tuolla yleistä palstalla olen laittanut "käytettyä ostamassa" kysymyksen käykäähän pistämässä vinkkiä!