MXU 50 2.0
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14 Syys 2008 13:10
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: MXU 50 2.0
Ei se hirveesti auta, ota koko putsari mäkee ja laita kunnon vaahtis tötsö. Jos otat pelkän snorkkelin nii oisko 2numeroo? Kokeile
Re: MXU 50 2.0
Tilasin Moposportista Multivarin, sitten pitäisi vielä #85 suutin hommata, ja napata se "kumiprikka" pois putsarista. Jos näillä sen 50km/h keräis tasalla, ja vääntäis vähän jyrkempiä mäkiä ylös niin olisi hyvä.
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14 Syys 2008 13:10
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: MXU 50 2.0
Ja talvi on tulossa niin ota sekin huomioon suuttimessa.. Oliko se vakio 80?
Re: MXU 50 2.0
arvioisin että enemmänkin koska otat varmaan myös sen kumiholkin putsarinkannesta irti ehhkä tulevä suutin voisi olla väliltä 95-100#Nackerson kirjoitti:Mistä yhtiöstä teillä on vakuutukset otettu Muxuun? Pohjola ainakin vaikutti olevan ihan törkeän kallis.
Auttaako sen ilmanputsarin "snorkkelin" pois ottaminen & isompi suutin kulkupuoleen mitenkään? Kuinka paljon sitä suutinta pitäis isompaa, 10 numeroa?
- Saalistaja
- 6WD
- Viestit: 456
- Liittynyt: 06 Marras 2006 18:16
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
- Paikkakunta: Rymättylä
Re: MXU 50 2.0
unlucky kirjoitti:arvioisin että enemmänkin koska otat varmaan myös sen kumiholkin putsarinkannesta irti ehhkä tulevä suutin voisi olla väliltä 95-100#Nackerson kirjoitti:Mistä yhtiöstä teillä on vakuutukset otettu Muxuun? Pohjola ainakin vaikutti olevan ihan törkeän kallis.
Auttaako sen ilmanputsarin "snorkkelin" pois ottaminen & isompi suutin kulkupuoleen mitenkään? Kuinka paljon sitä suutinta pitäis isompaa, 10 numeroa?
No ei se suutin ny mikää noin halvatun iso tartte olla! 70cc ja noi kaikki ilmanputsarisydeemit ni itellä oli nappikoko n. #95, vakipytyllä n. #90 ja sillonki kävi hieman rikkaalla.
-
- 6WD
- Viestit: 371
- Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Lieto
Re: MXU 50 2.0
jaa.. mulla kun on tollanen noin #120 70 malossilla ja ilman sitä ni kokeilin 85 suutinta ja ilmanputsarin holkkii pois, ni ei toiminu. Ois pitäny olla joku vähintään #90-95.
Niin ja se multivari ei muuten auttanut mitään.. mulla taitaa olla hihnaki loppu. renkaat sain uudet just äsken ja uudet jarrupalat laitoin eilen kiinni. Niin ja uus tulppa taas vaihteeks..
E: Eli tänään on siis vitutus päivä ku ei noi renkaat istu mun silmään ollenkaan..
Niin ja se multivari ei muuten auttanut mitään.. mulla taitaa olla hihnaki loppu. renkaat sain uudet just äsken ja uudet jarrupalat laitoin eilen kiinni. Niin ja uus tulppa taas vaihteeks..
E: Eli tänään on siis vitutus päivä ku ei noi renkaat istu mun silmään ollenkaan..
Re: MXU 50 2.0
Hohohoooohohohoooo :DDD Menee pian hermo niin lujaa että huh huh.. Mulla on nyt kolme pyttyä leiponu :S http://irc-galleria.net/view.php?nick=s ... d=89728789 ja tuota rataa. Nyt uutta pyttyä taas kerran.. Tällä kerralla ajattelin vain hommata parmakitin 70cc. Ja olis kiva tietää että sopiiko tuo 70cc polinin kansi siihen parmakittiin?
Re: MXU 50 2.0
Nyt äkkiä isompaa suutinta jos ei vielä oo ja varmista että saa tarpeeksi öljyä, paras vaihtoehto jos ajat vaikkapa 2% bensalla. Ja eikö tuota pyttyä voinnut vaikka porauttaa ylikokoon? Kannattaa rueta miettimään eikä missä vika, sillä kohta se Parmakittikin leikkaa kiinni.
- Jippanen
- Tracks
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
- Mönkijä:: 2 rengasta
- Paikkakunta: Kangasala
Re: MXU 50 2.0
Varmaan johtuu siitä ettei saa tarpeeks öljyä jos on suutin vaihdettu isompaan ja tuorevoitelu syöttää öljyä sen takia liian vähän.
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
Re: MXU 50 2.0
Mitä pirun järkeä ostaa aina uus pytty kun edellinen leipoo melko todennäköisesti voitelun puutteesta??
Vai onko isi maksamassa kun homma hoituu aina pytyn vaihdolla
Vai onko isi maksamassa kun homma hoituu aina pytyn vaihdolla

Re: MXU 50 2.0
Todennäiköisin syy tuohon leikkaamiseen on juurikin liian vähäinen voitelu. Sillä kun siirrytään 50cc ---> 70cc niin voiteluala suurenee, elikkä 50 kuutioiselle sylinterille säädetty öljyntulo ei riitä enään.
Re: MXU 50 2.0
Joooopa jooo.. Kumma juttu sinänsä että joka kerta kun tankkasin tankin täyteen niin laitoin vielä suoraan tankkiin 1dl öljyä! Ja tuorevoitelu on täydessä kunnossa.. Että on se ny kumma!!! Että ihan turha valittaa mistään puuttellisesta öljyn saannista.. Ja skygolle tiedoksi että ei todellakaan ole isi maksamassa! Ja -osku-:lle tiedoksi.. Suuttimena on 102 ja sillon kun on isoompi suutin niin sillonhan se justiin antaa liian vähän öljyä. Ja sen takia laitoin aina suoraan tankkiinkin ölyä. Ja nuota pyttyjä ei kuule pahemmin porautella, on niis sen verran ohkaaset seinämät. Ja sitte kun sen sais kuntoon niin sillä pääsee 500km ja taas sama juttu!
Re: MXU 50 2.0
Mutta haluan nyt vain tietää että sopiiko se polinin 70cc kansi siihen parmakittiin?!?!!
Re: MXU 50 2.0
Mitenkä vain mutta kyllä se rasittaa foorumiakin kun eräs täällä latelee kysymyksiä viikon välein että mitä minä nyt teen, sopiiko se ja tämä ja tuo ja plaa. Tee miten haluut mutta älä sitten tänne tuu ruinaamaan ku se leipoo, joku vikahan siinä on oltava, alakerrassa, asentajassa tsjp..
ps. ei sitten tartte vetää palkokasvia nenukkiin. ja p.p.s, malossin ainakin voi porauttaa, miksei polinia...

- Jippanen
- Tracks
- Viestit: 1034
- Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
- Mönkijä:: 2 rengasta
- Paikkakunta: Kangasala
Re: MXU 50 2.0
Kerro nyt sitten mitä järkee ostaa uus pytty jos taas leipoo? Ehkä otat selville eka missä vika.. Tai mulle ihan sama, sun rahojas ne on mitä siinä kuluu.sweetman kirjoitti:Mutta haluan nyt vain tietää että sopiiko se polinin 70cc kansi siihen parmakittiin?!?!!
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s