Detroid locker

Keskustelua Honda mönkijöistä.
jonne
3WD
Viestit: 76
Liittynyt: 28 Touko 2006 15:36
Paikkakunta: Orimattila

hyvä kuva vanhsta lukosta.

Viesti Kirjoittaja jonne »

Vanhan kitkalukkon kuva kertoo, sen toimivan juuri niinkuin aiemmin kerroin . Pyörien pyöriessä yhtä lujaa se on täysin jäykkä. Eli normaalisti vedättäessä Honda on koko ajan lukossa ja hyvä vetokyky johtuu siitä. Jarrun avulla kitkalukko pitää myös toisen pyörän ollessa liukkaalla. Hondan etuperää pitää vaan käytää oikein. Itse ainakin ostelen rahalla uusia jarruhihnoja ja pidän vedon kireällä.
vetotesti koneviesti 8/2006
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

sonta se oma systeemi on!Ei mulla ainakaan vetäny ku kolme pyörää vaikka
jarrutti kuinka.
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

ei kai hondan etuperä mikään kitkalukollinen ole alunperin ja mitä tossa piti sorvata :?:
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

tepa kirjoitti:ei kai hondan etuperä mikään kitkalukollinen ole alunperin ja mitä tossa piti sorvata :?:
Siitä isosta lautaspyörästä sellanen uloke pois,kato tuolta http://www.highlifter.com/pdf/installpdf/10021.pdf niin selviää paremmin.

Edit:Mihinkä koneeseen Tepa lukkoa mielit?
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

juu oli hyvät kuvat että kiitos siitä ja jammussa on kyllä lukko mutta mielenkiinnosta kyselin tota sorvaus juttua :wink:
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

mites lukko pelaa :?:
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

Lukko on pelannu hianosti!Takaveto päällä sitä ei huomaa ja nelikko päällä on aina päällä ja pysyy.
Hieman kankeamminhan tua nelikko päällä ny kääntyy ,mutta tällä lyhyellä kokemuksella voin suositella 8)
SiipiNo1
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Helmi 2007 19:58
Paikkakunta: HELSINKI

detroit gearless locker

Viesti Kirjoittaja SiipiNo1 »

niitä lukkoja muuten on oleniuksella helsingissä myynissä hintaa en tiedä kannattaa kysellä www.olenius.fi :lol: :lol: :lol:
vaski
6WD
Viestit: 319
Liittynyt: 19 Maalis 2006 12:58
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja vaski »

Jokos on Hugo79,llä ehtinyt miten kertyä kokemuksia lukon toiminnasta sulanmaan aikaan?
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

On niitä vähän kertynyt. Lukko pitää kiinni hienosti, jerkkua pitää olla käsissä
sen verran kankiammaksi tuo on menny.
Ero entiseen etenemiskykyyn on huomattava! Nyt on lastenleikkiä pysyä pahoissa paikoissa polariksen ja canan peräs :lol:
Avatar
mönkkä
6WD
Viestit: 941
Liittynyt: 03 Loka 2005 19:59
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

Hugo79 kirjoitti:On niitä vähän kertynyt. Lukko pitää kiinni hienosti, jerkkua pitää olla käsissä
sen verran kankiammaksi tuo on menny.
Ero entiseen etenemiskykyyn on huomattava! Nyt on lastenleikkiä pysyä pahoissa paikoissa polariksen ja canan peräs :lol:
Eiköhän toi ole aika selvä juttu että canan perässä pysyy ku ohi ei muilla mopolla :lol: pääse
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
vaski
6WD
Viestit: 319
Liittynyt: 19 Maalis 2006 12:58
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja vaski »

Näin luulinkin, tuossa eräs laittoi vastaavan autossa sekä eteen että taakse mutta sai vuodessa tarpeekseen. Vaihtoi eteen ARB,in ja nyt tyytyväinen.

Päivittäisessä tieliikenteessä olevassa autossa ongelmaksi tuli lukon äkkipikainen on/off toimianta= mielenkiintoisia tilanteita kun mutkassa nappaa kiinni. Toki taktikoimalla vauhilla mutkaan, rullaten läpi ja sitten vetoa auttaa vaan ei aina onnistu. Harva kaveri sai vehkeen tiellä pysymään.
Mettässä sitten toimi kuin ajatus, puskemisesta lukuun ottamatta. Vaan ei sekään niin paljoa hyötyyn nähden haitannut.

Tuota taustaa vasten seurannut hyvin uteliaana lukon toimintaa mönkijässä. :wink:
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

mönkkä kirjoitti:
Hugo79 kirjoitti:On niitä vähän kertynyt. Lukko pitää kiinni hienosti, jerkkua pitää olla käsissä
sen verran kankiammaksi tuo on menny.
Ero entiseen etenemiskykyyn on huomattava! Nyt on lastenleikkiä pysyä pahoissa paikoissa polariksen ja canan peräs :lol:
Eiköhän toi ole aika selvä juttu että canan perässä pysyy ku ohi ei muilla mopolla :lol: pääse
Näinhän se on ettei tuo honda tehoilla juhli :lol:
Hugo79
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:11
Paikkakunta: Kuortane Mönkijä:Honda Foreman 500/Fe

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

vaski kirjoitti:Näin luulinkin, tuossa eräs laittoi vastaavan autossa sekä eteen että taakse mutta sai vuodessa tarpeekseen. Vaihtoi eteen ARB,in ja nyt tyytyväinen.

Päivittäisessä tieliikenteessä olevassa autossa ongelmaksi tuli lukon äkkipikainen on/off toimianta= mielenkiintoisia tilanteita kun mutkassa nappaa kiinni. Toki taktikoimalla vauhilla mutkaan, rullaten läpi ja sitten vetoa auttaa vaan ei aina onnistu. Harva kaveri sai vehkeen tiellä pysymään.
Mettässä sitten toimi kuin ajatus, puskemisesta lukuun ottamatta. Vaan ei sekään niin paljoa hyötyyn nähden haitannut.

Tuota taustaa vasten seurannut hyvin uteliaana lukon toimintaa mönkijässä. :wink:
Näinhän se on että tiellähän tuo on aivan sonta ajettava nelikko päällä :lol:
Mutta itte tykkään mettäs rymistelystä ni eipä tuo haittaakaan..
Avatar
rekisteri
Tracks
Viestit: 961
Liittynyt: 15 Joulu 2007 22:32
Paikkakunta: pohjoisessa

Re: Detroid locker

Viesti Kirjoittaja rekisteri »

Mite on lukkos toiminu? Aika kallis kyllä on.. Ja mitenhä sit tulis ongelmaksi mulla tommosessa mönkijäs, jossa on jatkuva neliveto? Kröhöm siis kolmi veto :roll:
Vastaa Viestiin