Kertaalleen jo perän purin, eikä mitään selvää vikaa


Joo, olen. vetari kun oli irti niin katsoin ettei vaijeri pysty empää vetämään..maxim kirjoitti:Oletko kokeillut säätää lukon kytkevää vaijeria?
harrastelija kirjoitti:Nyt on holkki paikallaan ja täytyy huomenna suorittaa koe ajot. Viikonloppuna olisi tarkoitus suorittaa tosi möngintää joten silloin viisaampi patentin toiminnasta.
Mietin vain sitä sokka asiaa... Luulisi että ennemmin siirtohaarukan päällevetojousi antaisi "löysää" kuin vetarin sokka. (olettaen että vetoakseli yrittäis työntyä ulospäin= työntäisi siirtoholkkia takaisin sisäänpäin).
Siirtoholkin tosiaan käänsin ympäri jo edellisellä kerralla, mutta ei vaikutusta.
Tosiaan aikaisemmin tuntui että kylmänä toimi hetken....
Käykö joku yleismallin sokka (minkä) vai pitääkö/saako mennä sumekon tiskille.
p.s. Just kun eilen ennen kuin purin ajattelin että ei enää tänä talvena tule lunta/tarvii aurata ja saa rauhassa purkaa mönkkärin niin aamulla sitä oli
5 cm
4-CrawL kirjoitti:Mulla tuppaa olemaan samaa vikaa 650 kanssa, sain tuolla Sumekon ukoilta saman vinkin kisoissa; rengas on kulunut ja vetari pääsee etuperästä karkuun. Meillä purettiin ennen kisaa kanssa koko perä eikä rattaissa ole mitään ongelmaa. Täytyy vaihtaa tuo rengas ja varata seuraavaan kisaan puinen keppi+moska jolla lyödä tuo vetari tarvittaessa takaisin sisään.
Ilmoittele miten tuo holkki vaikuttaa...
EDIT: Siis tosiaan tuota renkaan kuluneisuutta ei taida huomata ihan käsipelissä, mullakin alkukisan toimi ok. Sitten vähän huonommin ja loppukisasta ei kytkenyt enää ollenkaan.