Näin tein ja maksoi 135€, ei kallis...

timog kirjoitti:Näkihän sen Villen naamasta että on tyytyväinen uusi Hondan omistaja.Rupeaa pikkuhiljaa huolestuttamaan ettei Ville vain vilistu kun jatkuvasti cruisailee kylällä.Tällä menolla joudut jo viemään mönkijän huomenna ensimmäiseen huoltoon..Oletko mennyt kokkalaankin töihin sen uuden mönkijän kanssa ja nukutko autotallissa mönkijän vieressä?
On kyllä tosi mahtavan näköinen mönkijä sulla. Toivottavasti ei itselle taas mönkijän vaihto kuume nouse.
no näin kävi perskutaITP kirjoitti:Tä! mitäs nyt on tapahtunu? Villev:stä tuli sitte hontan miehiä näköjään.Vkloppuna ajamaan jos saa pelit kuntoon, eikä oo töitä.
Paas tehden sitten kaksin kappalein, niin mä ostan sulta toiset!!!villev kirjoitti:pian alan tekeen näihinki tukivarren suojia yms. sälää...
Kaustisella motokellarissa pitäs olla hondan huolto!? en nyt mee vannomaanvillev kirjoitti:juu no pitää koittaa kysästä vaikka brandit:ilta että miten asia on...
mulla ei vaan taida täs likellä olla missään merkkihuoltoa tuolle.
jos ei ole pakko teettää valtuutetulla niin teetän huollon sitte samassa paikassa missä canaankin ekahuollon teetin
eli vetelissä konehuolto klemolalla.
onko jollain tietoo saisko mistään netistä tulosteltua huolto manuaalia suomenkielisenä tuohon rinconiin??
tulihan siinä se pikku kirjanen mukana jossa kaikki tärkein taitaa olla merkittynä.
-ville-
juu niin onki..kävinki pasia jututtamassa samalla ku hain öljynsuodattimen.opelman1 kirjoitti:Kaustisella motokellarissa pitäs olla hondan huolto!? en nyt mee vannomaanvillev kirjoitti:juu no pitää koittaa kysästä vaikka brandit:ilta että miten asia on...
mulla ei vaan taida täs likellä olla missään merkkihuoltoa tuolle.
jos ei ole pakko teettää valtuutetulla niin teetän huollon sitte samassa paikassa missä canaankin ekahuollon teetin
eli vetelissä konehuolto klemolalla.
onko jollain tietoo saisko mistään netistä tulosteltua huolto manuaalia suomenkielisenä tuohon rinconiin??
tulihan siinä se pikku kirjanen mukana jossa kaikki tärkein taitaa olla merkittynä.
-ville-
Kukin tekee kuten itse haluaa, mutta eikö olis parempi tehdä se eka huolto liikkeessä kun sellainen on nyt kerran löytynyt missä tehdä eikä todeta, että "tuskin" siinä takuute menee. Ei voi olla fyrkasta kiinni kun on uusi kampe tallissavillev kirjoitti:juu niin onki..kävinki pasia jututtamassa samalla ku hain öljynsuodattimen.
teen ekan huollon itse, tuskin siinä takuu raukeaa...