Ajelupaikkoja Tampereen+lähikunnat alueelta?
Ajelupaikkoja Tampereen+lähikunnat alueelta?
Löytyskö keneltäkään omakohtasia kokemuksia Lempäälän Trailparkista? 13 egee päiva, rässi 100:lla hehtaarilla niin paljon kun haluat!
http://www.huviopas.net/tampere/a_monki ... park_1.php
Olisko kellään muita hyviä ajomaastovinkkejä Tampereen+lähikunnat alueelta?
Muokkasin otsikkoa paikkakunta kohtaiseksi.
Ex otsikko: Ajelupaikkoja??!!
Mika
http://www.huviopas.net/tampere/a_monki ... park_1.php
Olisko kellään muita hyviä ajomaastovinkkejä Tampereen+lähikunnat alueelta?
Muokkasin otsikkoa paikkakunta kohtaiseksi.
Ex otsikko: Ajelupaikkoja??!!
Mika
-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Re: Ajelupaikkoja??!! Tampere + lähiseutu
Itse olen samaa miettinyt?! Missäpäin Tamperetta/lähiseutuja saa ajaa?
Itse ajan toistaiseksi vanhempieni pellolla, mutta senkin nurkat kiertää reilussa minuutissa.
Kesällä ajattelin tuonne Kaanaan radalle mennä hieman koettamaan.
Olen kuullut yhdestä jos toisestakin ajelupaikasta, mutta laillisuus alueella ajeluun on ollut kyseenalaista, joten ei kehtaa, kun ei ole varmuutta.
Voisiko joku viisaampi selventää tambereeksi, että mitä tarkoittaa "metsä autotie"? -Kaikki niillä ajaa ranteet verillä ja hauskaa on, mutta millaisesta tiestä on kyse, ja saako niillä ajaa ns. maasto-mallilla? Miten tiet on merkitty esim karttoihin? (jos yleensä on)
En tiedä olisiko tyhmä idea tähän joukon jatkeeksi laittaa Tampereen/ympäristön mönkijä kuskeja, niin joskus vois porukalla ajaa?
-jos joku sattuis tietään laillista seutua, missä päästellä.
Itselläni on janoinen takaveto krossi, jolla ei mitään järjettömiä matkoja ajeta ilman tankkausmahdollisuutta, ja laite on vinssivapaa.
-Pasi
Itse ajan toistaiseksi vanhempieni pellolla, mutta senkin nurkat kiertää reilussa minuutissa.
Kesällä ajattelin tuonne Kaanaan radalle mennä hieman koettamaan.
Olen kuullut yhdestä jos toisestakin ajelupaikasta, mutta laillisuus alueella ajeluun on ollut kyseenalaista, joten ei kehtaa, kun ei ole varmuutta.
Voisiko joku viisaampi selventää tambereeksi, että mitä tarkoittaa "metsä autotie"? -Kaikki niillä ajaa ranteet verillä ja hauskaa on, mutta millaisesta tiestä on kyse, ja saako niillä ajaa ns. maasto-mallilla? Miten tiet on merkitty esim karttoihin? (jos yleensä on)
En tiedä olisiko tyhmä idea tähän joukon jatkeeksi laittaa Tampereen/ympäristön mönkijä kuskeja, niin joskus vois porukalla ajaa?
-jos joku sattuis tietään laillista seutua, missä päästellä.
Itselläni on janoinen takaveto krossi, jolla ei mitään järjettömiä matkoja ajeta ilman tankkausmahdollisuutta, ja laite on vinssivapaa.

-Pasi
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Re: Ajelupaikkoja??!!
koukkujärvellä voi ajella.on metsää ja rossirataa ja kalliota ja suota.siellä ainaskin ite käyn koneet aina paskomassa ja paskastamassa...(siis paikka on nokian ajoharjotteluradan takana)
toiset tekee mitä osaa...toiset mitä haluaa...=)
- Brigadier
- 2WD
- Mönkijä:: Polaris Scrambler T3
Mä olen kartoittamassa Pirkanmaalta muutamia ajopaikkoja = keskustelut maanomistajien kanssa on käynnissä. Aloittelin hommaa Pirkanmaan pohjoispuolelta (Orivesi alue). Siirryn siitä sitten "johonkin suuntaan"
. Kun paikkoja varmistuu niin laitan tänne foorumille tietoa.
Tuo Trailpark kiinnostaa kun lääniäkin pitäis olla tarjolla riittävästi... Täytyy jokupäivä suunnata sinne kaahailemaan

Tuo Trailpark kiinnostaa kun lääniäkin pitäis olla tarjolla riittävästi... Täytyy jokupäivä suunnata sinne kaahailemaan

"Assumption is a mother of all f***ups"
- Harmaaotso
- 3WD
- Mönkijä:: -
onkohan pohjois-pohjanmaalla siikalatvan alueella/lähistössä minkäänlaista ajeluporukkaa tai ajomaastoja? tässä kesän päälle joutas ajella enemmänkin. nykyiset ajot keskittyy vain omiin/kavereiden maille.(alkaa käydä liian tutuksi
)
EDIT. hitto täähä meni aivan väärää paikkaa

EDIT. hitto täähä meni aivan väärää paikkaa

pallero kirjoitti:koukkujärvellä voi ajella.on metsää ja rossirataa ja kalliota ja suota.siellä ainaskin ite käyn koneet aina paskomassa ja paskastamassa...(siis paikka on nokian ajoharjotteluradan takana)
Eikös toi alue ole tampereen maasturiclubin aluetta? ja saako sinne mennä ajelemaan vaan suoraan ilman maksuja ja onko mitään kellonaika/päivä rajoitteita ?
Re: Ajelupaikkoja Tampereen+lähikunnat alueelta?
Pälkäneelläkin pääsee ajelemaan ainakin silloin kun mä olen menossa metsään. Paikkoja on täällä mulla yhteensä reilut 600ha hajallaan tosin siellä täällä, mutta löytyy eri tasoisia paikkoja ja ovat käytännössä neljässä paikassa joten valinnan varaa löytyy. 
Jos ajointoa on niin voipi vaikka soitellakin että olisinko menossa möyrimään. Paikat siis nelivetokoneille joissa jälkiasennettu pohjapanssari.

Jos ajointoa on niin voipi vaikka soitellakin että olisinko menossa möyrimään. Paikat siis nelivetokoneille joissa jälkiasennettu pohjapanssari.
l Kipu on vain tunne l
- nikob
- Tracks
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
Tietääkös porukka täältä päin jotain hyviä monttuja missä olisi hyvä päästää menemään mönkkärillä?
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Lisää tietoa tästä kiitos.pallero kirjoitti:koukkujärvellä voi ajella.on metsää ja rossirataa ja kalliota ja suota.siellä ainaskin ite käyn koneet aina paskomassa ja paskastamassa...(siis paikka on nokian ajoharjotteluradan takana)
Tuli tollanen crossimönkkäri ostettua, mutta ei mitään käryä mihin lähtis ajelemaan sillä..

Onko täällä ketään kuka tulee möyriin nokialle vkl? 2.9-4.9.2011. Näihin vehkeisiin tutustuin äskettäin ja hetihän sitä pitää mennä mönkimään,mutta ajokaveria tietysti vailla taas...no kaippa siä jotain porukkaa on liikenteessa.
E.J
E.J