CRD Putkesta ?
CRD Putkesta ?
Onko joku tilannut tuollaisen putken smc/derbi/cpi.
http://www.stw-quad-shop.de/index.php?m ... cts_id=140
Jos sais pari kuvaa, kyseistä putkesta.
Onko äänenvaimentimen kiinnitys samanlainen laippamalli kuin derbi ?
Vai jousi kiinnitys kuin cpi ?
Ja minkä kokoista loppuosa on 19mm vai lähempänä 35mm ?
http://www.stw-quad-shop.de/index.php?m ... cts_id=140
Jos sais pari kuvaa, kyseistä putkesta.
Onko äänenvaimentimen kiinnitys samanlainen laippamalli kuin derbi ?
Vai jousi kiinnitys kuin cpi ?
Ja minkä kokoista loppuosa on 19mm vai lähempänä 35mm ?
-
- 4WD
- Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Oon tilannu kyseisestä puljusta tuon CRD:n alkukäyrän omaan projektiin. Äänenvaimentajaan tulevassa päässä on iso laippa. Putken ulkohalkaisija on 32mm. Laipan koosta ei oo varmuutta kun oon heittäny koko laipan ja loppuosan putkesta jo menemään, kolmelle pultille siinä kuiteski oli reiät. Tuon firman kauttakin varmaan kuvan putkesta saat. Mulla saattaa olla joku kuva tallessa mutta vähän huonosta kuvakulmasta.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
-
- 4WD
- Mönkijä:: derbi dxr 250 -08
crd:n etuputkesta
oliko siitä crd:n etuputkesta apua? kiinostais vaan et ahistaako se alkuperäinen tai onko siinä alkuperäisessä kuristin?
-
- 4WD
- Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
Ei ole putkesta muuta apua kuin että äänet muuttuu mukavammiksi. Tai mulla ainakin vuoti CPI:ssä orkkisputkien pallomuhviliitokset niiin vahvasti että meteli oli aivan hirveä verrattuna tohon CRD:n koko putkiston murinaan.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
-
- 4WD
onko paljon
onko sulla se crd big size mallia? ja onko siinä minkä verran paksummat ne etuputket ja se yks putki mikä menee vaimintimelle? itelle ostin devilin vaimintimen...oon miettuny sitä crd: big size mallia kaveriksi...tosin parani aika paljon ku otti ton alkuperäisen etu putken irti ja siellä on aika pahasti ummessa heti moottorista lähtevissä putkissa...kannataa viilata sieltä jos etuputki on joskus irti...
-
- 4WD
niin ei taida löytyä
joo ei taida löytyä small size mallia...mutt tuolla allbright:in sivulla myytiin pelkkää big size etuputkea ajattelin jos joku olis sellaisen laittanu...mut en mä nyt vielä taida itelle sitä tilata ku multa viilattiin sieltä etuputkesta heti lähöstä...siellä oli sellanen 3-4mm törröllään se pienempi putki mikä menee ison sisään oli tosi rumasti törröl..se viilaus tosiaan vaikutti aikalailla...nyt menee 4:sella mittarin mukaa 90km/h...ennen se meni 80-85km/h
-
- 4WD
Re: CRD Putkesta ?
onko kukaan mitannu onko noilla tehoputkien mukana tulleet etuputket ja se collectorista lähtevä putki niin onko ne paksummat kun alkuperäinen etuputkisto? kiinnostais varsinkin se mikä lähtee collectorista...
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
ainakin sachsissa oli
kaikinpuolin olin tyytyväinen crd:n koko putkistoon 

-
- 4WD
oliko minkä verran isompia ne putket noin mitta? pitäis tota etuputken collectorilta lähtevää putkea suurentaa jonku verran...
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
no enpä koskaan tullu mitanneeksi.asennettiin paikalleen liikkeessä uutena kun moisen ostin
paljon tukkosempi oli vakioputkella kun kokeilin kaverin peliä.

-
- 4WD
joo sitä oon epäilly ettei pakokaasut pääse tarpeeks hyvi poistumaan...omasta etuputkesta parantelin sitä alusta missä menee pienempi ison sisään vingulla pois tavaraa ja parani kyllä...ku ottaa pois ton etuputken niin siellä mistä ne tulee koneeseen kiinni ne laipat sieltä sisältä kannatti alkperäisistä ottaa vingulla pois ku siinä oli 3-4mm tukos...