CRD Putkesta ?

Keskustelua SMC mönkijöistä.
bizarre
Noppeli
Viesti:

CRD Putkesta ?

Viesti Kirjoittaja bizarre »

Onko joku tilannut tuollaisen putken smc/derbi/cpi.
http://www.stw-quad-shop.de/index.php?m ... cts_id=140
Jos sais pari kuvaa, kyseistä putkesta.

Onko äänenvaimentimen kiinnitys samanlainen laippamalli kuin derbi ?
Vai jousi kiinnitys kuin cpi ?

Ja minkä kokoista loppuosa on 19mm vai lähempänä 35mm ?
sniveri
4WD
Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07

Viesti Kirjoittaja sniveri »

Oon tilannu kyseisestä puljusta tuon CRD:n alkukäyrän omaan projektiin. Äänenvaimentajaan tulevassa päässä on iso laippa. Putken ulkohalkaisija on 32mm. Laipan koosta ei oo varmuutta kun oon heittäny koko laipan ja loppuosan putkesta jo menemään, kolmelle pultille siinä kuiteski oli reiät. Tuon firman kauttakin varmaan kuvan putkesta saat. Mulla saattaa olla joku kuva tallessa mutta vähän huonosta kuvakulmasta.
- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -
bizarre
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bizarre »

Toi valaisi jo paljon.

Ei minuakaan kiinnosta onko siinä laippaa vai ei.
Kun tuleva äänenvaimennin on 35mm sisääänmenolla.

crd pakosarja/putki kuitenkin ylettyy lähelle cpi vaimentimen liitoskohtaa vai meneeko laippa niin pitkälle kuin smc/derbi vaimennin pitäisi olla ?
sniveri
4WD

Hitto kun ois tienny ni ois ottanu mitat putkesta ennen katkasua. :D väitän että putki yltää siihen suurin piirtein samoille tienoille kun CPI:ssä on alkuperänen liitoskohta.
sniveri
4WD

joo nyt on testattu että CRD:n putki käy CPI:hin. Viimestä mutkaa tarttee vaan taivuttaa jonku verran mutta muuten on ihan ok.
dillen
4WD
Mönkijä:: derbi dxr 250 -08

crd:n etuputkesta

Viesti Kirjoittaja dillen »

oliko siitä crd:n etuputkesta apua? kiinostais vaan et ahistaako se alkuperäinen tai onko siinä alkuperäisessä kuristin?
sniveri
4WD

Ei ole putkesta muuta apua kuin että äänet muuttuu mukavammiksi. Tai mulla ainakin vuoti CPI:ssä orkkisputkien pallomuhviliitokset niiin vahvasti että meteli oli aivan hirveä verrattuna tohon CRD:n koko putkiston murinaan.
dillen
4WD

onko paljon

onko sulla se crd big size mallia? ja onko siinä minkä verran paksummat ne etuputket ja se yks putki mikä menee vaimintimelle? itelle ostin devilin vaimintimen...oon miettuny sitä crd: big size mallia kaveriksi...tosin parani aika paljon ku otti ton alkuperäisen etu putken irti ja siellä on aika pahasti ummessa heti moottorista lähtevissä putkissa...kannataa viilata sieltä jos etuputki on joskus irti...
sniveri
4WD

onko noita edes small size mallia :P mutta 35mm taitaapi olla halkasija kaikissa putkissa jos nyt en ihan väärin muista..
dillen
4WD

niin ei taida löytyä

joo ei taida löytyä small size mallia...mutt tuolla allbright:in sivulla myytiin pelkkää big size etuputkea ajattelin jos joku olis sellaisen laittanu...mut en mä nyt vielä taida itelle sitä tilata ku multa viilattiin sieltä etuputkesta heti lähöstä...siellä oli sellanen 3-4mm törröllään se pienempi putki mikä menee ison sisään oli tosi rumasti törröl..se viilaus tosiaan vaikutti aikalailla...nyt menee 4:sella mittarin mukaa 90km/h...ennen se meni 80-85km/h
dillen
4WD

Re: CRD Putkesta ?

onko kukaan mitannu onko noilla tehoputkien mukana tulleet etuputket ja se collectorista lähtevä putki niin onko ne paksummat kun alkuperäinen etuputkisto? kiinnostais varsinkin se mikä lähtee collectorista...
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

ainakin sachsissa oli :D kaikinpuolin olin tyytyväinen crd:n koko putkistoon :wink:
dillen
4WD

oliko minkä verran isompia ne putket noin mitta? pitäis tota etuputken collectorilta lähtevää putkea suurentaa jonku verran...
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

no enpä koskaan tullu mitanneeksi.asennettiin paikalleen liikkeessä uutena kun moisen ostin :D paljon tukkosempi oli vakioputkella kun kokeilin kaverin peliä.
dillen
4WD

joo sitä oon epäilly ettei pakokaasut pääse tarpeeks hyvi poistumaan...omasta etuputkesta parantelin sitä alusta missä menee pienempi ison sisään vingulla pois tavaraa ja parani kyllä...ku ottaa pois ton etuputken niin siellä mistä ne tulee koneeseen kiinni ne laipat sieltä sisältä kannatti alkperäisistä ottaa vingulla pois ku siinä oli 3-4mm tukos...
Vastaa Viestiin