salesone kirjoitti:Mites rinconissa kun on tuo momentinmuunnin, tuleeko pahimmassakaan kuralätäkössä ongelmia voiman kanssa liikkeellelähdöissä ym. vai jaksaako liikkua pikkunopeuksilla moitteetta?
Kovissa vauhdeissahan nuo jo varmaan ahdistaa hiukan.
jossain aina löytyy tinka paikka ja jos vielä renkaat on purreet hyvin maahan kiinni niin silloin teho loppuu..
mut muuten jaksaa hyvin mennä normi ajot ym ym.. ja jaksaa kulkea 100km:h
mut kyllä mä sen boxin kumminkin hommaan ja putkistoa laittelen..
On kyllä järeän näköinen! Millaista se on ajaa noin isoilla renkailla, kun itsellä on tähän asti kokemusta vain 25 tuumaisista renkaista?[/quote]
kyllä on ihan hyvä ajaa.. hieman ne pahoissa paikoissa alkaa kysymään tehoja kun pääsevät hyvin puremaan maahan kiinni.. mut sieltä mistä ei vakio renkailla mene nelivedolla.. niin näillä mennään takapotkulla..
> kertokaahan te viisaat, kuinka isot renkaat menee honda rincon 680 vakio vanteelle?
Maanantaina meni vakiovanteille Wandan P317 renkaat kokoa 27-10-12 sekä eteen että taakse. ( 12" oli loppu Offroadarvikkeella, mille kuuluu kiitos todella nopeasta toimituksesta.)
Jonkin verran eturenkaat pullottaa, vannekoko on 6" edessa. Takana istuu hyvin.
Varmaan sama vanne uudemmassa Rinconissa, tarkista.
Mulla oli nää TML:n Wanda P317 (Intercon kopiot) Rinconin vakiovanteilla edessä koossa 28x10-12" ja takana 28x12-12". Mahtui hyvin pyörimään, kunhan mänttäsi niitä etulokareiden "tukirautoja" sisään jollain moukarilla...
2008 vuoden valkoinen Rincon ilmestyi talliin hiljattain.
Alla on orkkisvanteilla orkkisrenkaat 25/8/12 ja 25/10/12, jotka alkaa olla ihan finaalissa etenkin takana.
Nyt olisi uusien renkaiden metsästys edessä, jotka toimisivat niin kesällä kuin talvellakin.
Ajo on jokapaikan ajoa hiekkatiellä, metsässä rankahommissa talvella kelkkaurilla sekä lumenluonnissa.
Olen ajatellut kokoluokkaa 26" tai 27" ja orkkisvanteille eli maltillinen maavaran nostoo mielessä.
Onko suosituksia rengaskoolle ja tyypille, huomioiden myös ettei renkaiden kokoero rassaa nelivetoa?
Isommilla pyörillä Rinconin ylipitkä ykkönen pitenee entisestään. Maavarasta taas mikään homma ei jää kiinni. Kannattaa siis miettiä mitä ominaisuutta priorisoi. Työkäytössä mikään ei korvaa lyhyitä välityksiä. Niihin voi toki vaikuttaa ja varmasti kannattaakin, erityisesti jos rengaskokoa kasvattaa. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 0&p=371730
Pysyttely maksimissaan 26" koossa. Jos 27" hingut niin kenda bear claw voisi olla passeli. Tokihan se riski rinconi pyörittää vaikka 30 tuumaisia mutta omistajan itsensä päätettäväksi jää silloin käytön mielekkyys.
Komppaan Kingiä.
Lisäksi jos haluaa mennä yli 27" rengaskoossa, niin vaihteiston välityksien tihentäminen on edessä. Kustannuksia syntyy n. 600-800€ + duunit.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress