Yammu 200 Blaster (vm. 2004)

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
MMV
Noppeli

Yammu 200 Blaster (vm. 2004)

Viesti Kirjoittaja MMV »

Onko tuollaisesta pikku-Yammusta aikuisen miehen alle leikkikaluksi? Minulla on ollut yksi kinkkikrossi (Whizz Runner 200cc) ja haluttaisi saada vähempi ropaamista vaativa laite ja mielellään potkua että ajo-ominaisuuksia lisää. Rahaa en kuitenkaan missään nimessä aio yli 2000 euroa tuhlata ja siksi vaihtoehdot ovat varsin vähissä, käytännössä 300 cc kinkkikrossi tai nämä pikku Blasterit.

Millaista kokemusta näistä on; kestävyys, ajettavuus, huollettavuus jne? Jos tuollaisen alimittaisen laitteen päälle pistetään tämmöinen 190cm/95kg äijä, antautuuko laite välittömästi? Mikähän teho tuollaisessa 200 kuutioisessa Blasterissa (vm. 2004) on? Netistä löytyy kaikke väliltä 10-20 kW, jos potkua olisi tuo 20 kW, niin pieksee silloin sen 300 cc kinkin...
MMV
Noppeli

Re: Yammu 200 Blaster (vm. 2004)

Viesti Kirjoittaja MMV »

Vaikuttaisi olevankin kooltaan ennemmin nuorisomönkkäri.... Hemmetin vaikea erottaa myyntikuvasta, jos laitetta ei ennestään tunne!
Pasi S.
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Meinasin kanssa itse ostaa tuollaisen Blasterin. Kooltaan se on hieman pienempi, mutta ei niin pieni, etteikö sillä pystyisi isokin kaveri ajaan. Itse olen 183/100 ja istuin ihan mukavasti siinä päällä. Jousitus tuntui mukavalta, samoin kuin satula.
Tehoa tuohon saa loihdittua vaikka kuinka paljon.
Laitetta muuttaa (Kuulemma) merkittävästi, jos hankkii +2" takaswingin.
Itse ostaisin tuon Blasterin!!!
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Hendka
2WD
Mönkijä:: Toistaiseksi ei monkijaa

Viesti Kirjoittaja Hendka »

Itelläni ollut blasteri jo vuoden.
Kertaakaan ei ole millään tavalla ollut rikki mistään.
Naapurissa on 300cc kinkki vähän piristetty.
Viime kesänä olin 300cc kinkin kanssa viivalla (itselläni silloin vielä vakio) ja kyllähän siinä niin kävi jotta kinkki jäi blasterille.
Ja se 300cc kinkki on varmaan tälläkin hetkellä rikki.
SUOSITTELEN blasteria!
Älä osta kinkkiä!
Ja tehoa tuohon blasteriin saa sen 35hp.
:prayer:Yamaha Blaster
Vastaa Viestiin