Ja toisaalta vois mainita että mullaahna on siis 140 suutin ja vakiosta pöntöstä vaihdettu sisältä 1 pirun pieni 5cm pitkä putken pätkä isompaan.
Mutta olen siis suotta kuvitellut tuon vähintään euroopan laiskimmaks linkuks

kyllä, ilman vaihtoa. ei tietenkään ole varsinaista järkeä mutta kun nyt sattui sellainen tulemaan ni voishan sen kuluttaa loppuuun. eikä siinä malossin kytkimessä näyttäis olevan muuta eroa kuin jouset.mckc kirjoitti:Noi koeajo kommentit oli siis ilman kytkimen vaihtoa? Onko tohon kytkimen vaihtoon tarvetta ryhtyä? kannattaako vaihtaa isompaa ja ilmeisesti kestävämpää kytkintä pienempään? vai mikä on ollut syy kytkimen vaihtumiseksi pienikehäisestä suurempaan?
mckc kirjoitti:Pekunan viestin perusteella nokan ja varin vaihto vaikuttaa toimivalta combolta, onko sulla Linkussa vaki pakoputki? nykyinen suuttimen koko? mitä kaasaria olit ajatellut vakion tilalle? ootko selvitellyt saako mistään säädettävää kierrosrajotinta tai vanhempaa rajottamatonta, kun ei kukaan tunnu tietävän tai viitti kertoa.
Kiitos että joku näkee vaivaa ja kertoo muille kiinostavista virikokeluista.
Mun pitäis teiden kuivuttua saada omaan Linkkuun kans kulkupuolta päivitettyä, täytyyp seurata kuinka Pekunan virittelyt etenee...