
Foorumin Dinlit
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Re: Foorumin Dinlit
Korjaahan allekirjoitukseen DOCH>DOHC 

Re: Foorumin Dinlit
Oho, oli yöllä pompsahtanut "nokat" väärään kohtaan. "Tilapäinen" epätarkkuuteni johtui varmaankin näistä:Jonska kirjoitti:Korjaahan allekirjoitukseen DOCH>DOHC

Re: Foorumin Dinlit

On tainnut olla ennenkin foorumilla kuva samasta koneesta, mutta silloin vielä eri omistajalla...
Taustalla häämöttää suuri ja mahtava Venäjä.
- mäkkäri
- 2WD
- Viestit: 59
- Liittynyt: 21 Elo 2008 22:55
- Mönkijä:: Dinli DL-904 Nitrogen Edition
- Paikkakunta: Viiala
Re: Foorumin Dinlit
[img][IMG]http://www.aijaa.com/img/b/00891/3694490.jpg[/img][/img]
Tossa mun Tilhi. Vielä ei ole tuunattu, mutta piakkoin speissereitä+ madallusta+asfalttikumia tulossa.
Tossa mun Tilhi. Vielä ei ole tuunattu, mutta piakkoin speissereitä+ madallusta+asfalttikumia tulossa.
Mäkkäri
-
- Noppeli
- Viestit: 14
- Liittynyt: 26 Helmi 2009 22:12
- Mönkijä:: Dinli 450
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa
Re: Foorumin Dinlit
Moro Mäkkäri.
Sulla näyttäisi olevan jonkinlainen "Boxi" tuolla takajopparilla.
Voitko kertoa onko ihan oma rakennelma, vai saako noita kiinnityksiä kaupasta?
Sulla näyttäisi olevan jonkinlainen "Boxi" tuolla takajopparilla.
Voitko kertoa onko ihan oma rakennelma, vai saako noita kiinnityksiä kaupasta?
- mäkkäri
- 2WD
- Viestit: 59
- Liittynyt: 21 Elo 2008 22:55
- Mönkijä:: Dinli DL-904 Nitrogen Edition
- Paikkakunta: Viiala
Re: Foorumin Dinlit

Moro TiKi.
Laitoin kuvan, kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Vermeet Biltemasta, toki varmaan muualtakin löytyy.
2 kpl tuotenumero 27-179 6,49e/kpl(polkupyörän ohjauspylväs 22,2 mm tangolle)
ja boxikin sieltä, muistaakseni 34,90.
Eli ei tullut edes kalliiksi ja toimiva ratkaisu, kauppakassi yms. kulkee mukavasti mukana. Umpikypärä mahtuu sisään mutta pojan KBC:n crossikypärä ei sopinut.
Boxin mukana tulevat kiinnitysruuvit pitää vaihtaa pidempiin, muuten paketti meni heittämällä kiinni.

Mäkkäri
Re: Foorumin Dinlit
No jo on Oivallus.mäkkäri kirjoitti: Vermeet Biltemasta, toki varmaan muualtakin löytyy.
2 kpl tuotenumero 27-179 6,49e/kpl(polkupyörän ohjauspylväs 22,2 mm tangolle)
ja boxikin sieltä, muistaakseni 34,90.

Rispektiä hienolle "viritykselle"!
-
- Noppeli
- Viestit: 14
- Liittynyt: 26 Helmi 2009 22:12
- Mönkijä:: Dinli 450
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa
Re: Foorumin Dinlit
Laitoin kuvan, kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Respect! Eipä heti tullut juuri toi "setti" mieleen
Thänks Mäkkäri!
Respect! Eipä heti tullut juuri toi "setti" mieleen

Thänks Mäkkäri!
- Jaku
- 2WD
- Viestit: 58
- Liittynyt: 12 Tammi 2009 08:57
- Mönkijä:: Yamaha 550 T3
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Täytyypä itsekkin vierailla Biltemassa. Kiitoksia loistavasta oivalluksesta..mäkkäri kirjoitti: Vermeet Biltemasta, toki varmaan muualtakin löytyy.
2 kpl tuotenumero 27-179 6,49e/kpl(polkupyörän ohjauspylväs 22,2 mm tangolle)
ja boxikin sieltä...
Tielle ja maastoon: Yamaha Grizzly 550 T3
Re: Foorumin Dinlit
Muutettu
Tuomonen. Tällä hetkellä ainoana kulkupelinä, kaipais kauppareissuille takakontin
Tuomonen. Tällä hetkellä ainoana kulkupelinä, kaipais kauppareissuille takakontin

Viimeksi muokannut Vonjake, 11 Kesä 2009 09:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CF Moto
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
+Paljon erinäisiä renkailla liikkuvia ja liikkumattomia kehonsiirtimiä.
Re: Foorumin Dinlit
Tänään sain syksyllä ostamani sirommat "hiilikuitu" peilitkin jo kiinni:

Kaivinkone eli jäi ressukka masustaan kiinni vaikka toiseen suuntaan jo kertaalleen lanasin kummun:


Kaivinkone eli jäi ressukka masustaan kiinni vaikka toiseen suuntaan jo kertaalleen lanasin kummun:

- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Foorumin Dinlit
Hiikeri, mites on kaivinkoneessa KW:n jouset toimineet? Jääkö iskareihin minkä verran joustovaraa ja riittikö raidetangoissa säätövarat madalluksen jälkeen? Suositteletko?
Re: Foorumin Dinlit
OT:
.
Dinlissä ainakin riitti säätövarat tangoissa, mutta Goessista en tiedä koska siinä on se keulan kulmien muuttuminen outo muutenkin kun keula painuu alemmaksi, joskus Jonskan laitteesta ihmeteltiin että miten nää Goessin kulmat oikein muuttuu ihan toisiin sfääreihin kun joustoa tulee...
Tässä Dinlissä normikepeissä 11" edessä ja 10" takana joustoa, noista kun ottaa ~3" pois niin jäähän sitä vielä. Eron kyllä huomaa että kovempi on alusta vaikka alussa oli samoilla puristusvaimennukset tikuissa.
Huoleta voi märällä asfaltilla pyöritellä/sladitella ilman pelkoa että kippaa.
904:ssa kun vielä Ok kepit vakiona (löytyy toimivat puristus- ja vaimennus-säädöt) niin pari napsua puristukseen laitoin alussa lisää just-in-case...
Kyllähän sitä alussa tuli hiukka ihmeteltyä kun tällä kitillä menee aika tonttiin asti ja maaston juurakko pätkillä antaa enemmän käsille kun kovempi on alusta. Joskus kävi mielessä että olisiko pitänyt se -50mm kitti ostaa, mutta ei tuo kaduta enkä tätä -80mm kittiä pois ota koska kokonaisuutena toiminnallisia plussia on enemmän kuin miinuksia, saati sitten katseiden kerääjänä tälläisenä low-riderina.

Vielähän toi on ehjä eli vauhdikkaat pikkuloikat ainakin kestää.
Kyllähän noi toimivat. Kovalla alustalla, eli käytännössä melkein aina on miellyttävämpi kun on matala, luottaakin enemmän kun ei välttämättä ole heti kyljelleen menossa kun rohkeemmin sladitteleeMikse kirjoitti:Hiikeri, mites on kaivinkoneessa KW:n jouset toimineet? Jääkö iskareihin minkä verran joustovaraa ja riittikö raidetangoissa säätövarat madalluksen jälkeen? Suositteletko?
.
Dinlissä ainakin riitti säätövarat tangoissa, mutta Goessista en tiedä koska siinä on se keulan kulmien muuttuminen outo muutenkin kun keula painuu alemmaksi, joskus Jonskan laitteesta ihmeteltiin että miten nää Goessin kulmat oikein muuttuu ihan toisiin sfääreihin kun joustoa tulee...
Tässä Dinlissä normikepeissä 11" edessä ja 10" takana joustoa, noista kun ottaa ~3" pois niin jäähän sitä vielä. Eron kyllä huomaa että kovempi on alusta vaikka alussa oli samoilla puristusvaimennukset tikuissa.
Huoleta voi märällä asfaltilla pyöritellä/sladitella ilman pelkoa että kippaa.
904:ssa kun vielä Ok kepit vakiona (löytyy toimivat puristus- ja vaimennus-säädöt) niin pari napsua puristukseen laitoin alussa lisää just-in-case...
Kyllähän sitä alussa tuli hiukka ihmeteltyä kun tällä kitillä menee aika tonttiin asti ja maaston juurakko pätkillä antaa enemmän käsille kun kovempi on alusta. Joskus kävi mielessä että olisiko pitänyt se -50mm kitti ostaa, mutta ei tuo kaduta enkä tätä -80mm kittiä pois ota koska kokonaisuutena toiminnallisia plussia on enemmän kuin miinuksia, saati sitten katseiden kerääjänä tälläisenä low-riderina.

Vielähän toi on ehjä eli vauhdikkaat pikkuloikat ainakin kestää.
- mäkkäri
- 2WD
- Viestit: 59
- Liittynyt: 21 Elo 2008 22:55
- Mönkijä:: Dinli DL-904 Nitrogen Edition
- Paikkakunta: Viiala
Re: Foorumin Dinlit

Näkymä myyräperspektiivistä...


Mäkkäri
Re: Foorumin Dinlit
http://www.manicquads.co.uk/acatalog/wheels.htmlmäkkäri kirjoitti:Hiikeri- sulla näytti olevan edessä speisserit- mistäköhän hommasit?
Dinli / Quadzilla 450 Wheel Spacer Set (4).
Set of 4 "QZ" wheel spacers.
Tuon 4 spacerin kitin olen ostanut, sis. eteen 2x30mm ja taakse 2x45mm palikat.
114.95£ (+25£ extra tänne [ulkomaille] toimitettaessa + postikulut). Loppuhinnaksi jäi koko setille jotain 180€ postikuluineen.