Varastettu Suzuki KingQuad
Nonni, nyt alkaa olemaan korvausasiat pulkassa 30 päivän karenssin jälkeen.
Vakuutusyhtiö Tapiolalle annan vähintäänkin hyvän arvosanan tämän kokemuksen perusteella.
Eivät korvaa virallista maahantuojahintaa vaan EE-Speedin antaman hintatarjouksen mukaisesti (8.000 euroa), näissä hinnoissa on noin 2.000 euroa eroa vahinkotarkastajan saamien tarjousten mukaisesti.
Minun kannalta kohtuupäätös koska jään omilleni. Mikäli kyseessä ei olisi harmaatuontipeli niin lähtisin toki taistellen hakemaan tuota korkeampaa hintaa eli virallisen maahantuojan ilmoittamaa summaa koska takuuasioissa on joka tapauksessa käytännössä eroa.
Hinta/laatu-suhde Tapiolalla oli ainakin vielä tänä vuonna vakuutuksessa hyvä, ko. vakuutus maksoi ennen kesää alle 40 euroa vuodeksi.
Vakuutusyhtiö Tapiolalle annan vähintäänkin hyvän arvosanan tämän kokemuksen perusteella.
Eivät korvaa virallista maahantuojahintaa vaan EE-Speedin antaman hintatarjouksen mukaisesti (8.000 euroa), näissä hinnoissa on noin 2.000 euroa eroa vahinkotarkastajan saamien tarjousten mukaisesti.
Minun kannalta kohtuupäätös koska jään omilleni. Mikäli kyseessä ei olisi harmaatuontipeli niin lähtisin toki taistellen hakemaan tuota korkeampaa hintaa eli virallisen maahantuojan ilmoittamaa summaa koska takuuasioissa on joka tapauksessa käytännössä eroa.
Hinta/laatu-suhde Tapiolalla oli ainakin vielä tänä vuonna vakuutuksessa hyvä, ko. vakuutus maksoi ennen kesää alle 40 euroa vuodeksi.
Hyvä juttu että sait omasi pois. Joko olet uutta tilaamassa ja pysyykö merkki sekä toimittaja samana?
Jos en vallan väärin ole ymmärtänyt niin EE Speedille on tulossa jokunen 700KQ hyllyyn joten ei tarvitse odotella tilausta. Itse olen odottanut kyseisestä firmasta kuusi viikkoa Suzukin toimitusta eikä vieläkään näy valoa tunnelin päässä, hyvää kannattaa odottaa mutta kun tavaran toimittaja ei itsekkään tiedä koska ne on tulossa niin alkaa pikkuhiljaa tituttamaan
Jos en vallan väärin ole ymmärtänyt niin EE Speedille on tulossa jokunen 700KQ hyllyyn joten ei tarvitse odotella tilausta. Itse olen odottanut kyseisestä firmasta kuusi viikkoa Suzukin toimitusta eikä vieläkään näy valoa tunnelin päässä, hyvää kannattaa odottaa mutta kun tavaran toimittaja ei itsekkään tiedä koska ne on tulossa niin alkaa pikkuhiljaa tituttamaan

Ei tunnu saavan, kuusi viikkoa sitten tein tilauksen ja pelin piti tulla viikossa. Suzukit oli loppu Euroopan tukkurilta ja ne piti tilata Jenkeistä. Kahden viikon päästä selvisi että kontit on kadonneet Katariina-myrskyn takia, silloin luvattiin että kahden viikon kuluttua saan Suzukin koska uusi tilaus on laitettu eteenpäin.roxana kirjoitti:No mitäs mitäs! Eikö ee-speed saa muka Suzukia maahan.
Kului kaksi viikkoa eikä luvattua Suzukia näkynyt, kerrottiin että ne odottee rekkakuljetusta mutta ei sanottu että kuinka kauan. Toissa viikolla värkit on kuulema rekalla tänne lähteneet mutta Suomeen on pitkä matka kun kahdessa viikossa ne eivät ole tänne tulleet. Suzukin saapumisaikataulua ei ole osattu kertoa eikä puheluihin tai tekstarikyselyihin vastata, jostain kumman syystä alan olla hiukan kekäleenä kyseisen yrityksen toimintaa kohtaan

Kerkesitkö maksaa mitään?
Onhan siitä käsiraha sisällä joten ei muuta kuin odotellaan vielä hetken aikaa, tänään luvattiin että tällä viikolla saan sen.
Siinäpä se ongelma onkin, monesti se on luvattu ja olen yhtä monesti lyönyt omat aikataulut lukkoon ja kun viikonloppu on lähestynyt niin on saanut järjestää kaiken uusiksi
Katsotaan mitä viikonloppu tuo tullessaan
Siinäpä se ongelma onkin, monesti se on luvattu ja olen yhtä monesti lyönyt omat aikataulut lukkoon ja kun viikonloppu on lähestynyt niin on saanut järjestää kaiken uusiksi
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Katsotaan mitä viikonloppu tuo tullessaan

- PrebenElkjaer#10
- 2WD
- Mönkijä:: Eiger
- Viesti:
Täsmälleen samat selitykset minulle, eikä yhteydenottoihin vastattu vaikka asiallisesti otin yhteyttä.Koheltaja kirjoitti:Ei tunnu saavan, kuusi viikkoa sitten tein tilauksen ja pelin piti tulla viikossa. Suzukit oli loppu Euroopan tukkurilta ja ne piti tilata Jenkeistä. Kahden viikon päästä selvisi että kontit on kadonneet Katariina-myrskyn takia, silloin luvattiin että kahden viikon kuluttua saan Suzukin koska uusi tilaus on laitettu eteenpäin.roxana kirjoitti:No mitäs mitäs! Eikö ee-speed saa muka Suzukia maahan.
Kului kaksi viikkoa eikä luvattua Suzukia näkynyt, kerrottiin että ne odottee rekkakuljetusta mutta ei sanottu että kuinka kauan. Toissa viikolla värkit on kuulema rekalla tänne lähteneet mutta Suomeen on pitkä matka kun kahdessa viikossa ne eivät ole tänne tulleet. Suzukin saapumisaikataulua ei ole osattu kertoa eikä puheluihin tai tekstarikyselyihin vastata, jostain kumman syystä alan olla hiukan kekäleenä kyseisen yrityksen toimintaa kohtaan

Suzuki Eiger 4x4 LT-A400/F Quadmatic
- PrebenElkjaer#10
- 2WD
- Mönkijä:: Eiger
- Viesti:
Vastausta
Joo loppupelistä kaikki hyvin
Mönkkärit saatiin millä päristellä

Mönkkärit saatiin millä päristellä

Suzuki Eiger 4x4 LT-A400/F Quadmatic