Jep, mulla on yhden talven kokemus fe420 hondasta ja nyt myös fa500 hondasta ja täytyy sanoa että rubiconi on oiva työvehje. Oma laitteeni on vuosimallia 2005 ja ajettu rapiat 2000h.
Ihmettelen vaan tota bensan kulutusta. Tuntuu että rubicon kaasarikone kuluttaa soppaa triplasti ruiskuvehkeeseen verrattuna.
Onko kellään tietoa hondien kulutuksesta? Ja miten voisin pienentää rubikonnan kulutusta. Työt on lumi, ja mettähommia.
Rubiconin kulutuksesta.
- opelman1
- 4WD
Re: Rubiconin kulutuksesta.
Kyllähän sitä kulutusta on tullu joskus seurailtua rubiconissa, muistaakseni n2,5litraa tunnissa ei oo kovin kaukana työkäytössä. siis aurausta ja puunajoo.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
minä en ole koskaan saanu hondalla menemään edes 2 litraa tunnissa
oli ajona sitten puunajo tai hupiajo
helevetin pihi tuntuu tuo kone olevan jos sillä nyt jollekkin on jotain merkitystä.parit ajotapahtumat menee tankillisella ilman murheita.jää moni samankokonen ruiskupeli toiseksi jos kulutuksia vertaillaan 

kingi kirjoitti:minä en ole koskaan saanu hondalla menemään edes 2 litraa tunnissaoli ajona sitten puunajo tai hupiajo
helevetin pihi tuntuu tuo kone olevan jos sillä nyt jollekkin on jotain merkitystä.parit ajotapahtumat menee tankillisella ilman murheita.jää moni samankokonen ruiskupeli toiseksi jos kulutuksia vertaillaan
voisit kyllä joskus pitää noi sun "faktat" ihan omana tietona, joku tietämätön voi vielä uskoaki tuota pajunköyttä
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
peccis kirjoitti:kingi kirjoitti:minä en ole koskaan saanu hondalla menemään edes 2 litraa tunnissaoli ajona sitten puunajo tai hupiajo
voisit kyllä joskus pitää noi sun "faktat" ihan omana tietona, joku tietämätön voi vielä uskoaki tuota pajunköyttä
kiitos samoin

Rincon 680 näkyy vievän maantie/ kelkanjälki ajossa tankki/100km ja raskaammalla ajolla tankki/60km
eli aika paljon! Tankki 17litraa
Tietenki paljon vaikuttaa keli,renkaat ja peukalon asento!
eli aika paljon! Tankki 17litraa
Tietenki paljon vaikuttaa keli,renkaat ja peukalon asento!
Se vaan tuntuu kalliilta jos ei oo rahaa!