Deutscher Schäferhund noin 45 kiloa .
chihuahua noin 1 kilo painoa .

Älä nyt suutu, mutta minusta tuo näyttää siltä, kuin se olisi joskus juossut seinäänTATU kirjoitti:Multa taas löytyy Kiinanpystykorva eli Chow Chow jonka nimi on Tuukka ja tässä vielä kuva alla.
Ja kuten kuvasta huomaa se näyttää aika paljon leijonalta ja vastaan tulevat ihmisetkin sitä on leijonaksi sanonut.
Joo no tosta en tiedä onko se juossut seinään kun mä löysin ton kuvan Wikipediasta eli se ei ole kuva mun koirasta mutta se muistuttaa aika lailla tota kuvassa olevaa.rekisteri kirjoitti:Älä nyt suutu, mutta minusta tuo näyttää siltä, kuin se olisi joskus juossut seinään![]()
Ei kun ne on metsästys koiria siellä KiinassaPietu71 kirjoitti:Eikös noi sinikielet ole ihan lihakarjaa omassa maassaan.
Joo no sun pitää varmaan yrittää opettaa sille jotenkin, että ei sitä mönkijää tarvitse pelätä. Mun koira ei muuten pelkää mönkijää se on kerran nähnyt käynnissä olevan Linhain tieliikenne malliin ja se vaan katto, että mikähän kumma vehje tuokin on. Mutta mopoautoista se ei tykkää kun tässä meidän talon lähellä on Aixamin mopoauto ja se pärisee niin helkkaristi koko ajan joten Tuukka haluaa aina äkkiä pois sen luota.rekisteri kirjoitti:Noh meillä on saksanpaimenkoira.. Se pelkää meidän mönkijääAinakun ajan pihaan mönkijällä, niin koira menee äkkiä koppiinsa.