Pohjapanssari Foremaniin
Re: Pohjapanssari Foremaniin
Tuolta ei näköjään voi vissiin tilata muuten ku soittelemalla sinne.
Hyvin se meni ostamaan suoraan virolta. ei kukaan kysynyt mitään.
Siellä on sähköpostiosoite (tiit.norak@ironbaltic.ee) (käytä englantia).
Siellä on sähköpostiosoite (tiit.norak@ironbaltic.ee) (käytä englantia).
Honda TRXFE Foreman 500 -08
Tehtiin kaverin kans pari viikkoa sitten FE:n pohjapanssarit. Alla viesti jolla vastasin jo aiemmin vastaavaan kysymykseen:peccis kirjoitti:JuKu kirjoitti:Eli puolet halvemmalla sais PE muovista, jos tekis itse? Pitääköhän sitä itse väsäämistä alkaa sitte miettiä.
Siihen tarttet 6mm tai 8mm kulutuksenkestävää PE:ä, sapluunapahvia, sakset, kuviosahan, 6-8mm pallokantapultteja, muttereita ja aluslevyjä ja pikkusen tohon. Niin ja toinen käsipari ja kärsivällisyyttä sekä pikkurälläkän viimeistelylaikalla. Tuossa tärkeimmät muutaman tunnin lisäksi ja eikun väsäämään. Koko hoidolle tulee hintaa ~100€. Kuvankin voin laittaa tekeleestä, jos tarvit, kunhan saan siirrettyä sen käännystä koneelle.
ex. joxago
Optimistinen pessimisti!
Ei kannata sairastaa ennenkuin on kipeä!
Optimistinen pessimisti!
Näyttää siltä, että eivät myy mielellään suoraan tuolta virosta, suomen toimittajan yhteystiedot laittoivat ja pyysivät kyselemään siltä. Laitoinpa sitte sillekkin kyselyä paljonko se vetää välistä. Laita vain joxago kuva niin näkee vähän mallia. Harkitsen kuitenki tässä vielä, josko sen sittenki tekis ite.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
näinhän se menee
harvemmin niitä pystyy jälleenmyyjän ohi ostamaan 

Eikö se on niin että kuin netissä lukee että pohjapanssari missä öljyreikä on väärällä paikalla maksaa 230€ niin se on se hinta mitä se maksaa. ei ole väliä sitten mistäpäin sitä ostetaan.
Siellä sivulla lukee alennus tuotteet (special offers) ja siellä löytyy myös kuvia 500Fe pohjapanssarista.
Ajattelin ensin mennä Tallinnan hakemaan panssari itse kuin aina menen sinne pari kertaa vuodessa. ei semmonen reissu maksaa mitään ja voi tankata vähän "janojuoma" kuin kerran on siellä.

Siellä sivulla lukee alennus tuotteet (special offers) ja siellä löytyy myös kuvia 500Fe pohjapanssarista.
Ajattelin ensin mennä Tallinnan hakemaan panssari itse kuin aina menen sinne pari kertaa vuodessa. ei semmonen reissu maksaa mitään ja voi tankata vähän "janojuoma" kuin kerran on siellä.

Pitääkö se sitten mainita, että kysymys on juuri noista pohjapanssareista, jotta myyvät suoraan?
Joo pitäis varmaan mainita että kyse on toi "prototyyppi" missä on reikä väärällä paikalla.
Minä kirjoitin ensin sinne Infoon, että olin huomannut netissä että oli 500FE pahjapanssari alennusmyynnissä ja kysyin myös jos panssari oli kunnossa paitsi että öljyn tyhjennysreikä oli väärällä paikalla. Hän vastasi että hänellä oli semmosia panssareita ja että kuljetuskustannukset suomeen oli noin 50€. En tiedä montako "susi" kappaleita heillä on. Ja jos Suomen maahantuoja on niitä "susi" kappaletia ollenkaan.
Muistaakseni sama maksoi suomessa 279€ Vantaassa.
Minä kirjoitin ensin sinne Infoon, että olin huomannut netissä että oli 500FE pahjapanssari alennusmyynnissä ja kysyin myös jos panssari oli kunnossa paitsi että öljyn tyhjennysreikä oli väärällä paikalla. Hän vastasi että hänellä oli semmosia panssareita ja että kuljetuskustannukset suomeen oli noin 50€. En tiedä montako "susi" kappaleita heillä on. Ja jos Suomen maahantuoja on niitä "susi" kappaletia ollenkaan.
Muistaakseni sama maksoi suomessa 279€ Vantaassa.
Ei sitte tullu alettua itse väsäämään panssaria. Tilasin valmiin panssari tuolta Iron Balticin suomen maahantuojalta. Panssari on 6 millistä muovia ja perän alla 4 millin alumiini. Kestää minun ajot kyllä pitkään. Hintaa kertyi postikuluineen 284 euroa. Tilauksen jätin perjantaina ja eilen kävin paketin matkahuollosta. Paikolleen en ole vielä asentanu, mutta näytti päälleppäin asialliselta. Mukana oli kaikki kiinnitykseen tarvittava ja ohjeet.
täytyy kyllä sanoa että sikahinnalta kuulostaa, kun vielä ite pitää paikoilleen laittaa ja noin ohutta muovia.JuKu kirjoitti:Ei sitte tullu alettua itse väsäämään panssaria. Tilasin valmiin panssari tuolta Iron Balticin suomen maahantuojalta. Panssari on 6 millistä muovia ja perän alla 4 millin alumiini. Kestää minun ajot kyllä pitkään. Hintaa kertyi postikuluineen 284 euroa. Tilauksen jätin perjantaina ja eilen kävin paketin matkahuollosta. Paikolleen en ole vielä asentanu, mutta näytti päälleppäin asialliselta. Mukana oli kaikki kiinnitykseen tarvittava ja ohjeet.
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Polaris ATP 330 -03
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Ei taida halvemmallakaan mistään saada, jos ei ite ala tekemään... Tai ainakin kaikki mihin minä törmäsin oli kalliimpia.
ainaki Rovaniemen Hondan merkkiliikkeessä 8mm pe-muovista 200e asennettuna
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Polaris ATP 330 -03
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Polaris ATP 330 -03
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
No nyt tiedän sitten halvemmankin vaihtoehdon 

Tuolla muutama kuva projektista. Metrikakkosesta levystä ei paljon jää ylimääräistä ja riittää niin leveydeltään kuin pituudeltaankin ihan hyvin.
http://kuvablogi.com/blog/20768/[url][/url]
http://kuvablogi.com/blog/20768/[url][/url]
ex. joxago
Optimistinen pessimisti!
Optimistinen pessimisti!
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
kuinka paksua tuo levy on
näyttää kuvissa kovin ohkaselta
vaikka ainahan se kamera tuppaa mittasuhteita vääristämään.