Yes, Yes...
Kelit sen kun paranee...ja kaikenlaisia kömpijöitä putkahtelee sieltä sun täältä.....eli enemmän kuin parina viime keväänä...homma alkaa yleistyä myös täällä pääkaupunkiseudulla...
Kaikista ei oo kuin hätäisiä näköhavaintoja ja merkit mallit jne...jää helposti huomaamatta kun ne "penteleet" vielä menee rivakasti toki muukin liikenne vie bongauksesta huomiota eli ei voi jäädä tappittamaan täpöllä tai muuten tulee kolari...

...
Tänään tuli bongattua noin "lintumiesten termeillä elis eli elämänpinna"(eka kerta kun bongaa jonkun tietyn lajin tai meillä tietenkin merkki/malli)
"Elis" pinna oli tänään siis kadulla Vanha Porvoontie ja kehäkolmosen liittymä noin klo. 19.00 (oon nähnyt tämän toki messuilla) PGO BUGRACER eli nelipyörä "rantakirppu" olin renellä liikkeessä ja kyllä lapa heilahti molemmillä kun valoissa vierekkäin oltiin....
Pitäsköhän meidän mönkijähemmojen alkaa pitää kirjaa kanssa näistä "bongauspinnoista"....en oo vielä nähnyt kadulla läheskään kaikkia valtamerkkejä/malleja vaikka kaksi vuotta niitä olen seurannut tarkemmin....