Tuli hankittua metsäkärryn eteen vähän käytetty TRX500FA hydrovaihteistolla. Hyvä vai huono asia? Onko kommentteja tai huomioitavaa esim. käytön tai huollon suhteen?
Kaverilla samanlainen samassa käyttötarkoituksessa ja kyllä pelkkää hymyä on mies ollut.Ei ole lannistunut safarillakaan Pollemiesten keskellä.Itse olen kyseisellä laitteella ottanut pikku testit ja en kyllä ala moitiskelemaan,on sen verran sivistyneen oloinen laite.Varsinkin työhommissa tuo Honda pääsee näyttämään kyntensä mutta kyllä sillä monet mukavat ottaa keveämmässäkin käytössä. Onnea hyvän harrastuksen pariin ryhtymisen johdosta.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Ai niin, taisi www.monkkarit.tk sivuilla olla tuon koneen testi, siinäkin hyvä tulos 8+
Yksi hox siinäkin jutussa oli, meinaan talvella/kylmässä kannattaa antaa tuon hydro-kopteri-systeemin lämmetä ennen huristelua. Siitä tarkemmin mitään itse ymmärtämättä...
monkkari kirjoitti:Tuli hankittua metsäkärryn eteen vähän käytetty TRX500FA hydrovaihteistolla. Hyvä vai huono asia? Onko kommentteja tai huomioitavaa esim. käytön tai huollon suhteen?
Kiitti!
Ensikommentit ainakin tekevät levollisen olon ...
Eikun metsään ...
Ole levollisin mielin. Minulla Rubicon palvelee työtehtävissä tässä kotona. Puita ajan metsästä, kuljetan kaiken hiekasta rakennustarvikkeisiin ja talvella auraan jyrkässä rinteessä. Joskus innostun safareille mukaan ja perässä olen aina pysynyt. Olen pelkästään tyytyväinen laitteeseen - tai, joskus saisi maavaraa olla muutama sentti lisää. Loistava Rubicon olisi, jos siinä olisi todellinen 4x4. Haastavissa paikoissa kaikkien pyörien vetäminen olisi ehdoton juttu. Harvoja ei ole ne kerrat kun olen noitunut kurkun käheäksi narratessa jarulla vetoa kumpaankin etupyörään.
Hydrostaatti on aivan loistava ja hienostunut. Talvella on todella tärkeä käyttää konetta niin, että öljyt ehtivät lämmetä ennen varsinaista työhön ryhtymistä.
Onneksi olkoon loistavan vermeen hankinnasta. Itsellä aika pitkälti metsäkäytössä ja hyvin on palvellut. Vaihteisto on loistava ja moottorijarrutus aivan helmi isommallakin taakalla alamäessä.