Bongaa mönkkäri
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04
Re: Bongaa mönkkäri
juu kyllä nyt kelpaa... Ei vaan taida olla ku 1 iso ruutu toi motoparkki? 

Pääsee sitä pienemmälläkin
Haikkoontien varressa asunnon pihalla joku musta kilpipeli, 4wd
, ei ehtiny vauhdis bongata paremmin...
Hypo: tänään täytyy yrittää taas täyttää tota parkkia, jos vaan saa tän ...keleen sähkövian paikallistettua..

Hypo: tänään täytyy yrittää taas täyttää tota parkkia, jos vaan saa tän ...keleen sähkövian paikallistettua..

Tänään tällaista.....
-Derbi Dxr 250-
-Derbi Dxr 250-
-
- 4WD
- Mönkijä:: Tl rene
Tänään 16.5 nähty kun can-am Renegade 800 missä oli hienot vanteet näyttivät itp ss vanteilta.Lähti Toivalan st1 Kuopion suuntaan noin 15:30.Tietysti molemmilla lapanen pystyssä ku ajelin mopomönkäril.
taas tuli niin sekava viesti, mut koittakee ymmärtää.
Tänään Kotkassa Kyminlinnantiellä musta Dinli 460 Nitrogen kaksipäällä.
Tais olla joku muu?? pari viikkoo ollu hiljasta, ajelujen suhteen. Työt prkleJippanen kirjoitti:Sininen trapper 700 tänään kangasalla, koala?

Keltuainen Spyder Haikkoontiellä siinä ennen klo 18..lapa pystyssä suhasin Escolla vastaan..
On se vaan hieno näky...

On se vaan hieno näky...

Tänään tällaista.....
-Derbi Dxr 250-
-Derbi Dxr 250-
- Nikke
- 3WD
- Mönkijä:: Comanche cross 300
Tänään nähty muutama kilsa Kuortin ABC:ltä hesaan päin punanen honda kärrissä vähän kahentoista jälkeen. Sitten Kaks canasta ajeli kahenmaissa lahden motonetin tietämillä. Luultavasti foorumilta? Kuka tunnustaa? 

Jos ei muuten niin väkisin sitten.
- setu
- Tracks
- Mönkijä:: Can Am Spyder 1300 F3 SE6
Musta shineray (vaimikäsenyoli) oli "ongelmissa" tiksissä lähellä keskusrikospoliisin pääkalloluolaa
Ruuvari kourassa kaveri puuhasteli jotain ja pimatsu oottelli tarakilla...pysähdyn tietenkin kysymään homman nimee....
Ei kuulema ollu isoja onkelmia mutta kun kilpi puuttu persiistä oli pakko kysyä....joo kuulema oli varastettu joku aika sitten ja saatu takas mutta kilpi oli kadonnut ja ei oltu keritty uutta hankki....noh...kaippa sinivuokot ymmärtää jos pyssäyttää....

Ruuvari kourassa kaveri puuhasteli jotain ja pimatsu oottelli tarakilla...pysähdyn tietenkin kysymään homman nimee....
Ei kuulema ollu isoja onkelmia mutta kun kilpi puuttu persiistä oli pakko kysyä....joo kuulema oli varastettu joku aika sitten ja saatu takas mutta kilpi oli kadonnut ja ei oltu keritty uutta hankki....noh...kaippa sinivuokot ymmärtää jos pyssäyttää....

Se olitkin sinä sitte..vanteet ja takin näin ja teillä kai samat miklin kanssa..petez kirjoitti:Jos se oli musta rene, tunnustan. Olin menossa mökille, tosin matka katkesi hetkeksi merrasjärven kohdalla ratsiaan. Petez
Tänään tuli kaks sinistä mönkijää vastaan Oulunsalon papinjärven lähellä. Ite olin jo pois tulossa kun alko nälkä vaivaamaan muuten olisin voinut vielä jäädä ajelee. Lapanen nousi vähän ujosti 

Jostakin se mönkiminen on aloitettava.
USA Rally 250 TL
USA Rally 250 TL
Nallikarissa bongasin pari mustaa takavetosta kömpijää! Itse olin pyörällä liikenteessä.
Punanen 4x4 mönssäri oli varparannalla Kontiolahdella.
19:45 bongattu sininen matala crossipeli Hyvinkäällä. Olin kävellen, piti oikein jäädä ihailemaan ohiajoa
Liekö foorumilaisia....

Liekö foorumilaisia....
Sachs 4Rock 250cc TL *MYYTY* !!!
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=782735
Eilen bongattu wihosen pihalta musta nelikko ajamassa tavaratoria kohti. ei lapa heilahtanut. ilmeisesti ei kaveri huomannut vaikka oltiin 3 metrin päässä kahella commulla. oli kyllä oikein kuningas ajokeli
edit: niin siis tämä joensuussa
edit: niin siis tämä joensuussa
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
- djkose
- Noppeli
- Mönkijä:: Dinli DL-901 ´07
- Viesti:
Tänään bongattu punainen mönkijä uimaharjussa (uimasalmen sillalla) lapanen nousi pystyyn....olin parkissa siinä levähdys paikalla ja punainen mönkkäri ajoi ohi...liekköhän foorumilaisia......