Bongaa mönkkäri

Kerro missä olet tänään ajellut.
Jopeli
Tracks

Re: Bongaa mönkkäri

Viesti Kirjoittaja Jopeli »

Joku ajeli mustalla crossi mönkijällä Joensuussa teollisuusalueella tänään puol viiden aikoihin.Kajaanintieltä bongasin myös mustan kömpijän, liekkö ollu sama vehjes.
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Eilen näin Pälkäneellä 700:sen Trapperin katurenkailla. Tuli ensin Pälkänettä kohti Kisaranta-Pohtiolampi-risteyksestä, ja seuraavan kerran näin laitoksen kun meni kylän mäkeä ylöspäin. Kyytiläinen oli mukana.
l Kipu on vain tunne l
P205GTI
4WD
Mönkijä:: Comanche 200cc

Viesti Kirjoittaja P205GTI »

Kotka, Karhuvuori, haltijantiellä 200cc bashan/comanche tänään noin klo. 15.45.
Hiikeri
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Jopeli kirjoitti:Joku ajeli mustalla crossi mönkijällä Joensuussa teollisuusalueella tänään puol viiden aikoihin.Kajaanintieltä bongasin myös mustan kömpijän, liekkö ollu sama vehjes.
:supz:
timpuri83
4WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander 800 TL

Viesti Kirjoittaja timpuri83 »

Nikke kirjoitti:Sitten Kaks canasta ajeli kahenmaissa lahden motonetin tietämillä. Luultavasti foorumilta? Kuka tunnustaa? :)
Luultavasti minä ja mikli. Mulla punanen ja miklillä vihreä kana. Just oli poliisit pysäyttäny meiät siinä Orimattilankadula. Tsekkasivat vaan tiedot, ei tullu sanktioita.
Nikke
3WD
Mönkijä:: Comanche cross 300

Viesti Kirjoittaja Nikke »

timpuri83 kirjoitti:
Nikke kirjoitti:Sitten Kaks canasta ajeli kahenmaissa lahden motonetin tietämillä. Luultavasti foorumilta? Kuka tunnustaa? :)
Luultavasti minä ja mikli. Mulla punanen ja miklillä vihreä kana. Just oli poliisit pysäyttäny meiät siinä Orimattilankadula. Tsekkasivat vaan tiedot, ei tullu sanktioita.
No te olitte sitten liikkeellä. Näky olevan juu polliisi skopolla liikkeellä. Serkkujen luokse oltiin matkalla ja tiesti motonetin kautta.. :mrgreen:

Tänään Joensuussa nähty kajaanintien varressa talon pihassa kaks mönkijää, toinen oli tumma dinli (?) ja toinen joku pienempi.
Jos ei muuten niin väkisin sitten.
Mika_M
6WD

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

Musta Dinli bongattu Kotkan hyväntuulentieltä, juuri äsken katselin ikkunasta kun saapui mäkkärin valoihin. Oliko joku foorumilta?
joheli
Noppeli
Mönkijä:: Dinli 450

Viesti Kirjoittaja joheli »

Pas2 kirjoitti:Eilen illalla ajellessa Emäsalon sillalla vastaan tuli vissiin yx Shineray oranssi ja joku sininen Yamaha??? Ei varmaankaan oo palstalaisia... :doubt:
juu, se olin minä oranssilla dinlillä emäsalonsillalla, myönnettäköön.. ja kaveri falmekillansa..
Dinli DL901 450
joheli
Noppeli
Mönkijä:: Dinli 450

Viesti Kirjoittaja joheli »

Hypo kirjoitti:Työpaikan parkkipaikalla oranssi Dinli, ootko Pas2 vaihtanu konetta, vai onko tullut lisää mönkijöitä....? :D
taitaa olla mun mönkkäri, jos boren parkkista meinaat..
Dinli DL901 450
Pas2
6WD

Viesti Kirjoittaja Pas2 »

joheli kirjoitti:
Hypo kirjoitti:Työpaikan parkkipaikalla oranssi Dinli, ootko Pas2 vaihtanu konetta, vai onko tullut lisää mönkijöitä....? :D
taitaa olla mun mönkkäri, jos boren parkkista meinaat..

Näin mä muistelinkin olevan :roll: Sunnuntai-aamuna duuniin Derbillä..siihen uuteen parkkiin... =D>
joheli kirjoitti:
Pas2 kirjoitti:Eilen illalla ajellessa Emäsalon sillalla vastaan tuli vissiin yx Shineray oranssi ja joku sininen Yamaha??? Ei varmaankaan oo palstalaisia... :doubt:
juu, se olin minä oranssilla dinlillä emäsalonsillalla, myönnettäköön.. ja kaveri falmekillansa..
Hyvin on mullakin merkit/mallit hallussa..no, mut ajeltiin siinä fämilin kanssa ni suodaan anteeks tää moka...

Täytyy törmätä ens kerralla ku näkee..autol tai ilman... :badgrin:
Tänään tällaista.....

-Derbi Dxr 250-
migu250
Tracks
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Tänään noin klo 17 -17:45 välillä Espoossa "PikkuAurooran" liikenevaloissa vastaan Spyder tumma, hetki siitä ja Syder Lippajärventiellä vastaan Hopeako oli?? Kauniasissa Valkoinen mönkijä. öö olin itse TB:llä sisällä.
Lisäksi kolmas Spyder oli parkissa Lähderanna ex Essolla.

Myöhemmin (paljon) menin Kehä3 itään, kaksi keltaista kanaa oli parkissa Vantaanjoen rannalla, syyttävästi osoitti minua :P , sori etten kerennyt moikata :lol: , kaverit painosti takana "kavoillaan" (prätkillään 2kpl).

Jotain muutakin, mutta en muista missä ja mitä :(
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Punanen 400 tai 500 kuutioinen outlander tänään Ruutanassa :)
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
78jh
3WD
Mönkijä:: Kawasaki Brute Force 750

Viesti Kirjoittaja 78jh »

punanen outlander marjuskalla spotattu..
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Keltainen Rene nähty Sammonkulman pihassa Pälkäneellä. Kuskilla oli vaalea CanAm-ajopuku päällä.
l Kipu on vain tunne l
Armi
3WD

Viesti Kirjoittaja Armi »

Huih! Herkullinen yhdistelmä Vihdintiellä. Valkoinen iiso lava-auto ja kyydissä toosi iso kissa. Näytti syötävältä. Ja ajoi sopivan hiljaa että kaikki varmasti ehtii nähdä. Niin pitääkin. :D
Vastaa Viestiin