Napse etupäästä
Napse etupäästä
Mulla on 300 4x4 juhlavuodenmalli -06 ajettu 530km ja etupäästä on alkanut kuulumaan aina silloin tällöin kummia napsahduksia/paukahduksia, kuulostaa että ne vois tulla oikealta puolelta mutta en ole saanut selvää, on ruvennut peloittamaan että tulisko se etuperästä kun mulla on talvesta asti temppuillut toi nelivedon sähkökytkin ei pysy nelivedolla mutta ei se mitenkään kyllä äännä..ei vain kytkeydy vaikka kuinka napsuttaa eikä vaikuta vaihteen vaihto kytkentään..saattaa itekseen vaihtua mutta en ole kokeillut että onko se todella kytkeytynyt, pitäis varmaan viedä huoltoon eikä taida takuu ottaa kantaa vaikka on niin vähän ajettu. Mikä olis Oulussa paras huolto Linkulle........MIKÄ NEUVOKSI:
Re: Napse etupäästä
Itse käytin kärkkäisellä huollossa meni kylläkin takuuseen. Tarkista pysyykö neliveto päällä kuormitettuna jos ei niin se voi olla etupään valuvika tällainen sattui itselläni uus osa kun saatiin niin ongelmat loppuivat siihen.
Ei muuta kuin remonttiin vaan jos on takuuta jälellä. Voi olla myös etupyörän laakerikin mikä napsuu niin kuin munkin goonisa napsu. Kerran se sit napsahti jumiin 65 km/h vauhista asfaltilla,hyvä etten lentänyt vasemman puolen etulokasuojan yli tielle. pysähtyi aika hätäseen ja poikittain tahtoi mennä.
Jappa
Jappa
LINHAI TOIMIII VARMASTI...
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti

Jappa, ois kannattanu sinunkin pysyä "laatumerkissä", ei ole vielä pyöränlaakerit menny jumiin eikä sen takia nurin menty ja
kilometrejä möyrimisessä on tullu mielinmäärin...
Ps. kuhan vain aikaa riittäisi tuohon harrastukseen... 
kilometrejä möyrimisessä on tullu mielinmäärin...

No se oli ja meni nyt toimii kuin unelma 
P.S. Heti kun Yamahalta saa TL vehkeen 5t Euroon ni sit vaihan takas
Jappa

P.S. Heti kun Yamahalta saa TL vehkeen 5t Euroon ni sit vaihan takas

Jappa
LINHAI TOIMIII VARMASTI...