olin kyllä derbillä liikenteessä mut en ollut k:alassa päin... täällä on siis enempikin derbejägini kirjoitti:Tänään noin klo 16 musta Derbi DXR Tre Lentolassa, olisko ollut Dumle79?

Mut tunnistaa monster-teipeistä!
olin kyllä derbillä liikenteessä mut en ollut k:alassa päin... täällä on siis enempikin derbejägini kirjoitti:Tänään noin klo 16 musta Derbi DXR Tre Lentolassa, olisko ollut Dumle79?
Voisin lyödä vetoa lyödä että ollut duunikaverini jolle eilen käytiin ko. SMC hakemassa ekaksi mönkäksi Etelä-Suomesta.Ecu kirjoitti:Noljakantiellä noin klo: 21.30 bongattu 300 Smc, lapaset nousi puolin ja toisin..![]()
Ja Tgb:llä siis ite liikenteessä.
Minähän siinä olin mamman kanssa ajelulla! Ja tunnistin sut vaikken ehtinytkään morjestaakartsa70 kirjoitti:Iltasella, puoli seiskan maissa Treen Raholassa siniset renkaat ja välissä L7e luokan laite, taisipa olla pepsimoto?? morjensti kuites vaikka olinkin prätkällä liikkeellä.
Myös pään nyökkäys lasketaan "moikkaamiseksi" , periaatteessahan molemmat kädet täytyy pitää kiinni ohjaustangoissa äkillisten tilanteiden varaltaJa tunnistin sut vaikken ehtinytkään morjestaa