Neliveto pakilla

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
jkp70
Noppeli
Mönkijä:: Honda TRX 420 FA

Neliveto pakilla

Viesti Kirjoittaja jkp70 »

Valitettavasti en löytänyt haulla juttua aiheesta joten siksipä kymysys: Sportsman 300:ssa ei neliveto toimi pakilla. Ei ole toiminut uudesta lähtien. Ilmeisesti sitten ominaisuus. Saako sen jotenkin muutettua kytkennöillä toimimaan?? Onko se vaan jostain syystä rakennettu sellaiseksi ettei toimi pakilla??
uunari1
Noppeli

Re: Neliveto pakilla

Viesti Kirjoittaja uunari1 »

800sessa ainakin piti painaa vasemmassa tangossa olevaa keltaista nappulaa jolloin alkoi näytössä vilkkumaan SLOW teksti. Olisikohan näin myös 300sessa ???
Tepy
6WD
Mönkijä:: Polleheppa

Viesti Kirjoittaja Tepy »

Jep, kyse on polariksen ns. idioottinappulasta. TL-mallissa nappula on punainen, vasemmassa käsisijassa, vilkkunappulan yläpuolella. Käyttö kuten yllä...

Maastomallin ohjeesta, olisiko 300 myös tämännäköinen:
Kuva
Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.

Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
jkp70
Noppeli

Nonni. Mulla on tiel.maalli ja siinä ei ole mitään ylimääräistä nappia. Tainnut unohtua kun ovat liikkeessä kasanneet. Täytyypi ottaa heti maanantaina pikapuhelu....
Kiitos vastauksista.
Tepy
6WD

Kylläpä on mielenkiintoista, jos ovat ks. nappulan Pollestasi "unohtaneet"/jättäneet pois.

Itselläni on Polle sportman 500 HO TL-malli, siinä on punainen "idioottinappula". Sehän toimii myös valikkonappulana : näkyykö mittarissa kelloaika, matka, kierrosluku, trippi ym. ym. ...
Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.

jkp70
Noppeli

Se punainen nappulahan se sitten oli. Eivät luovutuksen yhteydessä maininneet ja itse luulin sen olevan vain trippi-,kilometri- ja tuntinäytön vaihtonappula... Nyt loppu sitten sutiminen pakilla :) Toivottavasti...
L.Samarialainen
2WD
Mönkijä:: Sportsman 800efi -07 DLX

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

jkp70 kirjoitti:Se punainen nappulahan se sitten oli. Eivät luovutuksen yhteydessä maininneet ja itse luulin sen olevan vain trippi-,kilometri- ja tuntinäytön vaihtonappula... Nyt loppu sitten sutiminen pakilla :) Toivottavasti...

Antoivatkos ne ohjekirjaa luovutuksen yhteydessä :?: :wink:
jkp70
Noppeli

Juu tottakait mutta eihän se suomalainen mies manuaaleja lue :D
L.Samarialainen
2WD
Mönkijä:: Sportsman 800efi -07 DLX

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

jkp70 kirjoitti:Juu tottakait mutta eihän se suomalainen mies manuaaleja lue :D
Juu, en minä sillä :wink: Säikähdin vain että saitko manua ollenkaan :D Mutta mitä tuohon aikaisempaan kysymykseeni tulee niin syyllistyn niiden lukemattomuuteen itsekkin välillä :oops:
Tepy
6WD

jkp70 kirjoitti:Se punainen nappulahan se sitten oli. Eivät luovutuksen yhteydessä maininneet ja itse luulin sen olevan vain trippi-,kilometri- ja tuntinäytön vaihtonappula... Nyt loppu sitten sutiminen pakilla :) Toivottavasti...
Et ole ainoa (mä tiedän kanssa yhden - tulee aamuisin vastaa ku katson peiliin :oops:), joka ensi maastoajelulla ihmetteli ku peruttaessa vain takapyörät suti 8)

Vastaa Viestiin