Luckyme kirjoitti:Niinhän se tietysti heti tuntuu niistä kellä sitä ei omassa mönkijässä ole.
Tuo oli oikea viikon mietelause
Kyse ei olekkaan siitä että mulla ei sitä ole vaan siitä että alkaako nyt uutuudenhehkutusten jälkeen kuulumaan karumpaa juttua tehostimen toiminnasta? Tehostimet joutuu koville isolla renkailla Suomen rankassa maastossa raavaiden äijien käsittelyssä jotka ei raudalle anna armoa ja jonkun on annettava periksi.
Ei ole kyse tuosta lämpeämisestä, jos ei edes aamusta toimi. Uutuuden hehkutusta tai ei niin poiskaan en sitä enää anna.
Takuuseenhan se menee olipa mitkä renkaat alla tahansa.
Ei tuo minun suhde tuohon vikaan pääty etenkin kun se on ensimmäinen 100 tuntiin. Tai onhan tuo vinssi kettuillut jo jonkun aikaa, mutta se onkin warni.
Kellä lie eniten ajettu yksilö täällä? Niin ja muistaakseni on jollain muullakin tuo hyytynyt?
Viimeksi muokannut SvaR, 14 Elo 2009 20:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Kilometrejä kertynyt liki puoleentoistavuoteen 4200, tunteja en tähään hätään muista. Ajo hupikäyttöä, kesällä enempi tieajossa. Alla pyörineet vuoroin orkkiskumit ja 27 Outlaw Mst, joka ei karkeimmasta päästä
rengas ole.
Vetonivel pamahti pakilla lukot päällä hiekkapohjaisen ojan pohjalta noustessa, sarvet eivät linkussa, mutta ilmeisesti liikaa. Varsin harmiton tilanne. TAKUU KORVASI. Pakin anturi supahti, eli alkoi vilkuttamaan lyhyellä ja pitkällä puolella R-valoa väliajoin. Tästä pääsee näteimmin ohittamalla ko. anturin, haittapuolena pakin merkkivalo ei pala näytössä vaihteen ollessa päällä. Näitä on takuuseen vaihdettu.
Ja topikkiin asiaa senverran että tehostimen vajaatoiminnan huomannut erityisen raskaissa olosuhteissa pitemmän ajon jälkeen. Tämä ajoittain ei siis joka reissulla. Yhtäkkiä muistuu mieleen useamman kilometrin ajelu suolla jossa pääsi kävelyvauhtia. Kone lämpeää, tehostin lämpeää. Lyökö kokonaan tehostinta pois päältä vaiko vähentää tehostusta?
Nämä siis täältä, toisenlaisiakin tarinoita varmasti löytyy.
nyt jannu ollu kohta kolme vuotta ja ainua mitä on itselle sattunu ,niin on et kerran on lähteny vetarin kumi pois paikaltaan. kerran huomasin et tehostin ei ollu mukana raskaassa ajossa hetkellisesti,tai se tuntuma itelle jäi ainakin. semmosen nelisenkymmentä-viiskymmentä hirvee oon vetäny tuolla eri paikoista ja puita ajanu metästä,eli työ hommia pääsääntösesti ja tyytyväinen olen ollu toistaiseksi.