Mönkijä ja autonkärry-yhdistelmään meni parhaimmillaan 46 paalia ja suuliin peruuttaminen sujuu murto-osassa verrattuna raktori+kärry-yhdistelmän vekslaamiseen.Lisäksi yksin pystyy tekeen kuorman ja ajamaan vaan vieressä kävellessä.
Rouva kun teki kuormia raktorinkärryyn niin siihen meni n.80 paalia,kyllähän siihen menee 120 jos osaa tehdä kuorman

Sanoisin että kisan voittaa mönkijä ja kärry-yhdistelmä.Ainoa huono puoli oli se kun parveen laitetaan paalit niin nostossa on enemmän hommaa kuin raktorin peräkärrystä.
Mutta kun oli talkooporukkaa niin iso hyöty oli taas turhakkeesta kun kahdella laitteella sai ajettua tauotta.......
Tuskin tämä vaan nykyaikana kovin montaa koskettaa mutta yksi työkäyttö lisää jo muutenkin pitkään hyötykäyttöjen listaan.

Ja sitten hommien jälkeen taas mönkijä valjastettiin töihin ja peseen järvelle pölyt pois nivusista.Hommattiin tollanen työkaverin kanssa kimppaan,hauska laite.Yllätti positiivisesti ominaisuuksillaan ja kulullaan.
