Noh niin taas se hajos joo
Elikkä pari kertaa tehnyt lämpimällä kelillä,ihan ajossa sammuu suoraan,eikä ilmoittele mitään.Viimeksi kauheat pamaukset putkesta ja sammui .Vähän aikaa siinä sit odottelin ja taas lähti normaalisti käymään ja eikun ajamaan ja vähän päästä sam juttu kauheat pamaukset putkesta ja sammui.Jotenkin tuo lämmin ilma vaikuttaa,ei ole tehnyt tuota viileäällä ilmalla tai sitten ei vaikuta tiedä sitä,ja taas soitto huomenna huoltoon......fck
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
jarski61 kirjoitti:Lähtisin haarukoimaan vikaa sieltä helpoimmasta päästä: sytytystulpan vaihto?
Juu tulppa vaihdettu ja testailtu pari päivää ja hyvin toimii ainaskin vielä,mut eipä ole ollut noita lämpimiä
kelejä josko ne vaikuttais jotain.Mut on se ihme jos tulppa menee jo 500km jälkeen paskaks,aikas musta oli kyl.(ngk oli,en tiedä onko
joku kiinanmalli)
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
Virta loppui ! Syynä aivan kuiva akku. Lähes litra meni tislattua vettä. Kuiva akku ilmeisesti rasitti lataus säädin liikaa ja hajotti säätimen. Onneksi on takuu ja trailparkin pojat toimittivat uuden säätimen nopeasti ja taas pelaa hyvin B-)
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
jarski61 kirjoitti:Lähtisin haarukoimaan vikaa sieltä helpoimmasta päästä: sytytystulpan vaihto?
Mulla teki kerran tuota pauketta putkessa ja huonosti kiihtyi. Syynä oli etten ollut muistanut avata bensa hanaa tai sit oli hieman auki kun kulki kuitenkin. Hanan aukasin ajussa ja pauke loppui. Ei tulppa voi hajota vähän väliä vika on oltava sit joko seoksessa tai hapen saannissa.
Itellä laitteessa niin kova imu et imee bensan tankista vaikka väkisin jos hana unohtuu kiinni . Tulpan väri kertoo paljon seoksista. Semmoinen sopivan ruskea / pavun värinen tulppa on normaali. Tulpan johto ja hattu aiheuttaa monesti ongelmia.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
Aloin tänää katella, että mites tää stonga on jotkei niin kiilamaisessa rakettiasennossa niin oliha se tosiaan kääntyny aika runsaasti alaspäin urheiluasentoo, aika löysäs oli parit mutterit siinä muovikoristeen alla.
kokki kirjoitti:Aloin tänää katella, että mites tää stonga on jotkei niin kiilamaisessa rakettiasennossa niin oliha se tosiaan kääntyny aika runsaasti alaspäin urheiluasentoo, aika löysäs oli parit mutterit siinä muovikoristeen alla.
Mullakin vääntyi heti tuo ratti irti kiinnikkeistä kun ekaa kertaa ajelin kaupasta haettuani laitteen.Lähetin viestiä Motor Corneriin ja he sanoivat ettei sitä saa(pysty) laittamaan tiukkaan koska kiinnikkeet menee poikki,elikkä sitä ei saa pysymään oikeassa asennossa heidän mukaan varmaan , ite sitten kiristin ja hyvin on pysynyt.
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
Pulttaileekohan ne muuten suomessa noi ohjaus tangot kiinni, omassa ainakin ohjaus tanko pysynyt paikallaan Eihän ne sitä paitsi kestä satakilosen äijän siinä roikkua kahden käsin kun ne on suunniteltu 50 kiloisille kiinalaisille
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
Huomasin, että yksi letku oli irti: sylinterin etuosasta saastelaitteeseen menevä kumiletku oli aivan perstunut ja halki. Näytti siltä, että kiinalainen kumi ei ollut kestänyt sylinteristä tulevaa lämpöä.
Mikään elintärkeähän tuo ei liene, mutta täytyy yrittää pyytää maahantuojalta uutta.
Omassa laitteessa toi letku on tukittu kokonaan, sieltä ylä päästä. Huonosti palamatonta happea / pakokaasua tai vastaavaa tunkee takaisin letkun avulla kaasuttimen imusarjaan ja siellä välissä tankin alla semmoinen venttiili jonne se letku yhtyy. Turhan päivän kapistus, huono happi palaa huonosti ja hapen pitää olla puhdasta jotta saadaan täysi hyöty irti laitteesta. Kyseinen laite on pakokaasun kierrätys laite. Onhan sillä yksi tehtävä talvella, antaa lämmintä ilmaa imu sarjaa heti koneen käynnistettyä ja onko siitä siten pikkusen apua talvella ? Hyvin on toiminut ilman sitäkin. Hyöty vastaan / ei hyöty kumpaa lie sit loppu pelissä enemmän
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
Ja vielä kerran, se pakokaasunkierrätyssyssteemi ei kierrätä mitään palamatonta pakokaasua/ ilmaa minnekään. Se laite ottaa "käyttövoimansa" siitä imukaulalta, eikä sinne tule mitään toisesta suunnasta. Sehän "avaa" sen venttiilin, joka päästää puhdasta ilmaa suoraan pakosarjaan et katti lämpenis nopeemmin jne...
Tukkoon vaan koko laite....
Kiitoksia tiedosta! Enpä ala maahantuojaa sitten häiritsemään. Tuskin tuolla päästöjen kannaltakaan ratkaisevaa merkitystä lienee? Ilmeisesti sillä on tarkoitus "huijata" päästöjäkin pienemmäksi sekoittamalla puhdasta ilmaa pakosarjaan?
Edit1: Miten teillä on muuten nuo kumiosat kestäneet? Vetonivelen ja kardaanin kumit? Bensaletku? Mulla on 2-3 vetonivelen kumia vaseliinissa.
Moppe08 kirjoitti:Ja vielä kerran, se pakokaasunkierrätyssyssteemi ei kierrätä mitään palamatonta pakokaasua/ ilmaa minnekään. Se laite ottaa "käyttövoimansa" siitä imukaulalta, eikä sinne tule mitään toisesta suunnasta. Sehän "avaa" sen venttiilin, joka päästää puhdasta ilmaa suoraan pakosarjaan et katti lämpenis nopeemmin jne...
Tukkoon vaan koko laite....
Joo se toimikin nuin päin eik niin kun mä sanoin ! Olihan siitä aikasemmin puhetta, mutta dementia tulee pikku hiljaa iän myötä ilmaa sekaan se sit antaakin, pikkunen on vain se reikä imusarjassa josta happea yrittää sekaa sotkea. Miten se vaikutti siinä sun seos mittarissa päästö arvoihin vai oliko sillä siihen mitää vaikutusta
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
Moppe08 kirjoitti:Ja vielä kerran, se pakokaasunkierrätyssyssteemi ei kierrätä mitään palamatonta pakokaasua/ ilmaa minnekään. Se laite ottaa "käyttövoimansa" siitä imukaulalta, eikä sinne tule mitään toisesta suunnasta. Sehän "avaa" sen venttiilin, joka päästää puhdasta ilmaa suoraan pakosarjaan et katti lämpenis nopeemmin jne...
Tukkoon vaan koko laite....
Joo se toimikin nuin päin eik niin kun mä sanoin ! Olihan siitä aikasemmin puhetta, mutta dementia tulee pikku hiljaa iän myötä ilmaa sekaan se sit antaakin, pikkunen on vain se reikä imusarjassa josta happea yrittää sekaa sotkea. Miten se vaikutti siinä sun seos mittarissa päästö arvoihin vai oliko sillä siihen mitää vaikutusta
Eipä ollu juurikaan vaikutusta arvoihin ku tuon letkun tukkoon pist, siis sen joka menee pakosarjaan. Mut sit jos ottaa sen imukaulalle menevän letkun irti ni heittää seokset rajusti laihalle ja kone ei edes käy tyhjäkäyntiä kunnolla.