gordy kirjoitti:Tervehdys,
Ajattelin lisätä tähän ketjuun kun kyseessä Honda ATC 200:n liittyvä projekti.
Onko mitään järkeä lähteä kunnostamaan 20v+ vanhaa ATC200:ta, joka on seissyt koskemattomana pihalla pressun alla ajamattomana/käyttämättä varmaan 15 vuotta? Peliä ei siis ole edes käynnistetty vuosikausiin. Luultavasti edessä olisi ainakin laitteen täydellinen purku & putsaus / osien vaihto. Onko kellään kokemusta yleisellä tasolla, saako tässä tilassa olevasta laitteesta enää toimivaa peliä vai kannattaako projekti unohtaa suoraan? ATC:lla on ajettu hyvin vähän aikoinaan ja ostettu uutena. Mitkä ovat ensimmäiset asiat, jotka pitäisi tarkistaa/vaihtaa - vai kannattaako laite kipata suoraan ammattipajalle remonttiin?
Näillä tiedoilla varmasti vaikea kenenkään on tarkkoja vastauksia antaa, mutta ajattelin tsekata onko tässä projektissa mitään järkeä. Laitteen saisin ilmaiseksi.
laita kuvia ja kerro tarkemmin onko ihan läpi ruostunut ja jos se ei ole ollut hajalla kun on sinne pressun alle tunkkettu niin etköhän iha perusteellisella putsauksella ja huollolla ja tarkistelulla selviä ja tankki on varmaan sisältä ihan täynnä ruostetta kun siinä on rauta tankki niin ja tiivisteet voi olla haprastuneet ja sähköt sököt että ne voit tarkistaa tai viedä sen suoraan jollekkin kunnon sepälle joka on noita mönkijöitä korjaillu
(mutta huom minä olen 14v ja nuo on minun mieli piteitä asiasta nuo minä ainakin tarkistaisin kun mulla kin on tommonen honda kolmipyöränen mönkijä)
hondan terveisin:honda big red