Vähän ot mutta saisikohan tuota uudempaa yyber nopeaa viscoa asennettua vanhempaan outtiin?
Meillä on -07 ja joskus käy mielessä ettei nopeampi lukko olisi pahitteeksi.
Kyllä saa, tilaat 2010 mallin varaosanumerolla ultraviscon ja nasautat sen paikalleen. Kaikissa malleissa lukot käy keskenään, ainoastaan kytkeytymisnopeuksissa on eroja vuosimallien välillä.
Kävin kauppiaan puheilla ja yllätyin kun ltd mallissa ilmajousitus on vain takana. Käsitin myös ettei sitä saa kuin 800:seen malliin? 800 max ltd tieliikenne ovh 18959,08€ kova hinta, mutta siinä kyllä on sitten jo kaikki mitä tarvii. Tai ilmeisesti pohjapanssari ja vetokoukku eivät ole vakiona tuossa hinnassa?
Tietääkö joku mikä on 800r xt-p max tl-mallin ohjehinta?
Jonttu kirjoitti:Tietääkö joku mikä on 800r xt-p max tl-mallin ohjehinta?
Meinasin älähtää ettei tommosta mallia ole, mutta olihan se tuolla esitteessä. Jännä ettei hinnastossa sitte kuitenkaan.
Kävin eilen kaupassa vähän kyselemässä ja tarttu siinä nuo kataloogitkin mukaan... Aika paha kuume saada uus Renegade alle. Pahus ettei mokomia ainakaan tänne tule ennen lokakuuta...
Jonttu kirjoitti:Kävin kauppiaan puheilla ja yllätyin kun ltd mallissa ilmajousitus on vain takana. Käsitin myös ettei sitä saa kuin 800:seen malliin? 800 max ltd tieliikenne ovh 18959,08€ kova hinta, mutta siinä kyllä on sitten jo kaikki mitä tarvii. Tai ilmeisesti pohjapanssari ja vetokoukku eivät ole vakiona tuossa hinnassa?
Tietääkö joku mikä on 800r xt-p max tl-mallin ohjehinta?
Pohjapanssari tulee vakiona kaikkiin
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Jonttu kirjoitti:Tietääkö joku mikä on 800r xt-p max tl-mallin ohjehinta?
Meinasin älähtää ettei tommosta mallia ole, mutta olihan se tuolla esitteessä. Jännä ettei hinnastossa sitte kuitenkaan.
Kävin eilen kaupassa vähän kyselemässä ja tarttu siinä nuo kataloogitkin mukaan... Aika paha kuume saada uus Renegade alle. Pahus ettei mokomia ainakaan tänne tule ennen lokakuuta...
Sun täytyy sit laittaa tonne "ajattelemisen aihetta" yks kuva vielä väliin?
Koheltaja kirjoitti:Kyllä saa, tilaat 2010 mallin varaosanumerolla ultraviscon ja nasautat sen paikalleen. Kaikissa malleissa lukot käy keskenään, ainoastaan kytkeytymisnopeuksissa on eroja vuosimallien välillä.
Kyllähän se homma käytännössä varmaa onnistuu, mutta kannattaa ehkä ensin käydä kokeileen joku tönkkö (lukko) nelivetolaite ilman ohjaus tehostinta ja miettiä haluaako ajaa jatkuvalla neljällä vetävällä renkaalla, saattaa olla vähän turhan raskas käänneltävä pidemmän päälle (oisko tuossa osa syy, että markkinoilla laitteita jossa tehostin mutta se kytkeytyy pois päältä kun 4x4 lukko laitetaan napista toimimaan) Tässähä se uuden 2010 V-2 koneisten canojen hienous juuri nyt onkin eli vaikka "oikea" neliveto koko ajan päällä (siis silloin kun kuski kytkee nelivedon) niin silti tehostin tehostaa koko ajan ja ohjaus ihan yhtä kevyt kuin takavedolla.
Koheltaja kirjoitti:Kyllä saa, tilaat 2010 mallin varaosanumerolla ultraviscon ja nasautat sen paikalleen. Kaikissa malleissa lukot käy keskenään, ainoastaan kytkeytymisnopeuksissa on eroja vuosimallien välillä.
Kyllähän se homma käytännössä varmaa onnistuu, mutta kannattaa ehkä ensin käydä kokeileen joku tönkkö (lukko) nelivetolaite ilman ohjaus tehostinta ja miettiä haluaako ajaa jatkuvalla neljällä vetävällä renkaalla, saattaa olla vähän turhan raskas käänneltävä pidemmän päälle (oisko tuossa osa syy, että markkinoilla laitteita jossa tehostin mutta se kytkeytyy pois päältä kun 4x4 lukko laitetaan napista toimimaan) Tässähä se uuden 2010 V-2 koneisten canojen hienous juuri nyt onkin eli vaikka "oikea" neliveto koko ajan päällä (siis silloin kun kuski kytkee nelivedon) niin silti tehostin tehostaa koko ajan ja ohjaus ihan yhtä kevyt kuin takavedolla.
Haluaisiko kauppiaan edustaja kertoa, mikä neliveto on aina tönkkönä päällä ja missä laitteessa ohjaustehostin kytkeytyy pois etulukon ollessa päällä?
Lisäksi muistutan myynnin kultaisesta säännöstä: Kehu oma ja jätä muut vähemmälle !
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Koheltaja kirjoitti:Kyllä saa, tilaat 2010 mallin varaosanumerolla ultraviscon ja nasautat sen paikalleen. Kaikissa malleissa lukot käy keskenään, ainoastaan kytkeytymisnopeuksissa on eroja vuosimallien välillä.
Kyllähän se homma käytännössä varmaa onnistuu, mutta kannattaa ehkä ensin käydä kokeileen joku tönkkö (lukko) nelivetolaite ilman ohjaus tehostinta ja miettiä haluaako ajaa jatkuvalla neljällä vetävällä renkaalla, saattaa olla vähän turhan raskas käänneltävä pidemmän päälle (oisko tuossa osa syy, että markkinoilla laitteita jossa tehostin mutta se kytkeytyy pois päältä kun 4x4 lukko laitetaan napista toimimaan) Tässähä se uuden 2010 V-2 koneisten canojen hienous juuri nyt onkin eli vaikka "oikea" neliveto koko ajan päällä (siis silloin kun kuski kytkee nelivedon) niin silti tehostin tehostaa koko ajan ja ohjaus ihan yhtä kevyt kuin takavedolla.
Haluaisiko kauppiaan edustaja kertoa, mikä neliveto on aina tönkkönä päällä ja missä laitteessa ohjaustehostin kytkeytyy pois etulukon ollessa päällä?
Lisäksi muistutan myynnin kultaisesta säännöstä: Kehu oma ja jätä muut vähemmälle !
Kyllä täällä ollaan ihan samassa veneessä kun muutkin, mutta se siitä. Jos roosa luet uudestaan yritin vain valaista asiaa ettei tule kellään hukattua rahaa turhaan.. tai saahan jokainen tietty tunkea rahat mihin haluaa, mutta se on jokaisen oma asia. edellisessähän juuri kirjoitin, että kannattaa kokeilla joku laite missä on mahdollisuus kytkeä laite tönkkö nelivedoksi ja roosakin varmaa tietää missä laitteissa tämä mahdollisuus on. ja se on varmasti hyvä ominaisuus.
En viitsi alkaa merkkiä nyt sen kummemmin mainitsemaan koska täällä äkkiä tulee väärin käsityksiä (missä tuo lukko homma) kun ei ollu moinen tarkoitus, mutta joka tapauksessa sellaisiakin löytyy.
Asia selvä, siis tarkoitit kokeilumielessä tätä kokonaan lukottamista 100% nelivetoksi, jota sitten kokeilee ajaa. Hankaliahan ne ovat kaikki, lukuunottamatta Polarista.
Polariksessa ohjaustehostin ei kytkeydy pois, sillä erillistä lukkoahan ei ole. Hondan tehostinmallia ei Suomen markkinasta saa mutta eipä niissä ole kytkettävää etulukkoakaan, joten jäljelle jää Yamaha.
Kun mainitisin, että kehu vai omasi, olisi Kes022:lla ollut mahdollisuus vetää yksi lisäkortti, eli Can-Am tehostimen monipuolisuus: Min-Max tehostusasennot, sekä lisäksi erityiskytkennällä vielä telasarjan kanssa käytettävä moodi.
Voisiko joku Yamaha kuljettaja vahvistaa, että tehostin kytkeytyy pois, kun 4wd päällä ja etulukko kytketty. Tämä pidetään tässä topikissa, vaikka Can-am topikki onkin.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress