
2010 Can-Am
- goes450x
- 3WD
- Viestit: 117
- Liittynyt: 29 Syys 2007 15:15
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 1000 EPS
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: 2010 Can-Am
Oli tuo Outlander 800r XT-P aika pirun siisti värkki! Näytti vielä paremmalta livenä mitä kuvissa. Kävin eilen kattomassa tuolla tervajoella kun siellä oli Loukkon pojilla esittelyssa uudet canat. Jumalaton kuume iski päälle
harmi vaan kun ei päässy koeajamaan...

MP: BMW S1000RR -2015
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
- mpon
- 4WD
- Viestit: 196
- Liittynyt: 18 Huhti 2005 23:51
- Mönkijä:: Rotax 800 tiekelponen
- Paikkakunta: Hämppäkyrö
Re: 2010 Can-Am
Hyvin sanottu lyhyestijänkhä kirjoitti: Näen renegaden eron outlanderiin vain siinä että hiukan parempi alusta ja paskat saa silmille.




Exät: Kawa 160 2x3 3-pyör.......Honda trx450es 3x4 foremani.....Polle Sportman 4x4 700 twin...Polle Scrambler 4x4 500.....cana 800....
- goes450x
- 3WD
- Viestit: 117
- Liittynyt: 29 Syys 2007 15:15
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 1000 EPS
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: 2010 Can-Am
Onko kukaan käyny ajelemassa tolla outlander 800r XT-P:llä vähän enempi kuin jossain pihassa? Jos on niin minkalainen oli ajaa maastossa / tiellä ja yms... kokemuksia???
MP: BMW S1000RR -2015
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
Re: 2010 Can-Am
Kertokaahan tietämättömälle kiertääkö Can-am 2010 mallisto eri paikkakunnilla, niinkuin muilla merkeillä on ollut tapana lanseerattuaan uuden malliston ?
Tekisi mieli mennä uuden renen renkaita potkimaan
Petez
Tekisi mieli mennä uuden renen renkaita potkimaan

Petez
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
-
- 3WD
- Viestit: 104
- Liittynyt: 16 Heinä 2007 22:43
- Mönkijä:: Can-Am
- Paikkakunta: Oulun liepeillä
Re: 2010 Can-Am
petez kirjoitti:Kertokaahan tietämättömälle kiertääkö Can-am 2010 mallisto eri paikkakunnilla, niinkuin muilla merkeillä on ollut tapana lanseerattuaan uuden malliston ?
Tekisi mieli mennä uuden renen renkaita potkimaan![]()
Petez
Ei varmaankaa ainakaa mitää virallista kiertuetta, mutta eiköhän lähimmältä kauppiaalta löydy lääkkeet asiaan.
Re: 2010 Can-Am
No täytyy odotella, kun uudet canat laskeutuu paikalliselle piirimyyjälle.
Petez
Petez
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
-
- Noppeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 09 Huhti 2008 11:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 800 XT-P 2010
- Paikkakunta: Karstula
Re: 2010 Can-Am
Karilaiselta Ähtäristä sain oman 7.9. Olen ajellu sillä vähän reilut pari tuntia. Ei voi muuta sanoa kun, että mahtava peli. Visco toimii viimeinkin niin kuin pitää, eli on nopea. Ainoa miinus on, että mielestäni puskemista tapahtuu hieman.goes450x kirjoitti:Onko kukaan käyny ajelemassa tolla outlander 800r XT-P:llä vähän enempi kuin jossain pihassa? Jos on niin minkalainen oli ajaa maastossa / tiellä ja yms... kokemuksia???
Ohjaustehostin toimii, varsinkin maastossa, mainiosti. Enää ei tule iskuja käsille kannoista ja kääntely on helppoa.
Otimme kaverini kanssa epävirallisen kiihdytyskilpailun kuminapellolla, jossa on todella hyvä pito. Kaverini mönkijä on Otlander XT -07 Tulos ei voisi olla tasaisempi. Loppunopeutta oli reilut 80 km/h. Eli, ainakaan noin uudekseltaan tuota 71 hevosvoimaan nostettua tehoa ei huomaa käytännössä.
Etuylitys jos olisi lyhyempi, tai sitä ei olisi lainkaan, uskaltaisin väittää Can-Am Outlander XT-P 2010 on markkinoiden paras mönkijä.
Tärkeintä on, että joka nurkasta vetää. Paitsi talossa...
Ennen: Bombardier Traxter 650 XT 2004
Nyt: Can-Am Outlander 800 XT-P 2010
Ennen: Bombardier Traxter 650 XT 2004
Nyt: Can-Am Outlander 800 XT-P 2010
- goes450x
- 3WD
- Viestit: 117
- Liittynyt: 29 Syys 2007 15:15
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 1000 EPS
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: 2010 Can-Am
Hieno kuulla käytännön kokemuksia uudesta outista... Jokiniemelle sjoelle oli kans eilen tullu XP-t, pitää varmaankin huomenna käydä koeajamassa 

MP: BMW S1000RR -2015
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
ATV: Polaris Sportsman XP 1000 EPS -2018
(EX)Can-Am Outlander 650 XMR 2014
(EX) Yamaha YFM 700 R Special Edition 2009/-10
(EX) Can-Am DS 450 EFI 2008/-09
(EX) Suzuki KingQuad 700i 4x4 -2007/-08
Re: 2010 Can-Am
Saakohan tuota 500 Outtia XT-P:nä? Esitteen mukaan XT-P kuuluu 800r, mutta esim. Jyväs-Marine mainostaa sitä myös 500:een hintaan 8990e. Viimeisin tieto itsellä oli et 500 ei saa kuin XT.
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: 2010 Can-Am
todettakoon että itselläni ei ole kokemusta vinssin sijoittamisesta mönkijän perään,mutta,mitäs mieltä vanhat/mahdollisesti tulevat can-am kuskit ovat vinssin sijoituspaikasta



Re: 2010 Can-Am
Tuohan se takavinssi takaylitystä mutta enemmän olen huolissani kuvassa olevasta kilven sijoituspaikasta 

Kylätason mönkijäkuski
-
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 04 Kesä 2009 02:05
- Mönkijä:: Can-am Outlander 400
- Paikkakunta: Linnajoki
Re: 2010 Can-Am
mieluummin tuosta ylempää vetää kaapelia kun on upottanut koneen lokarin yläreunojamyöden suohon...
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: 2010 Can-Am
scuntle kirjoitti:mieluummin tuosta ylempää vetää kaapelia kun on upottanut koneen lokarin yläreunojamyöden suohon...
tämä on hyvä pointti.mutta mitenkäs sitten kun vinssin joutuu kiinnittämään esimerkiksi maahan kaatuneeseen puunrunkoon?luulisi koko kamppeen silloin herkästi pyrkivän "keulimaan" jos vinssi on sijoitettu noinkin ylös.

- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: 2010 Can-Am
Originaalit WARN:t on varsin tiiviisti rakennettu, joten ne kestää alemmankin asennuksen, ilman pelkoa totaalikastumisesta.
Päädyn vapautusrengas tulee tällaisessa asennuksessa irroittaa aika ajoin puhdistusta varten, sillä päätyyn kerääntyvä isänmaa aiheuttaa lukitusmekanismin häiriöitä. Vapautusrengas irtoaa, kun ottaa punaisen käsikahvan irti ja irroittaa lukkorenkaan lukkorengaspihdeillä.
Vaijeri tai naru kannattaa nostaa jonnekin ylös kiinni, jotta se totaaliupotuksessa olisi kivempi käyttää. Vinssihän pyörii myös toiseen suuntaan, joten umpisukelluksessa ei tarvitse käsiänsä kastella. Koukku kannattaa laittaa kiinni, esim pressun kiinnityslenkikiin tai pakoputken kannatinlaakerikumiin kiinni.

http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... d=54371316
Ohessa PDF- dokkari XT25:n räjäytyskuvaan, mistä selviää osajärjestys.
http://www.warn.com/truck/ReplacementPa ... 6686A2.pdf
Päädyn vapautusrengas tulee tällaisessa asennuksessa irroittaa aika ajoin puhdistusta varten, sillä päätyyn kerääntyvä isänmaa aiheuttaa lukitusmekanismin häiriöitä. Vapautusrengas irtoaa, kun ottaa punaisen käsikahvan irti ja irroittaa lukkorenkaan lukkorengaspihdeillä.
Vaijeri tai naru kannattaa nostaa jonnekin ylös kiinni, jotta se totaaliupotuksessa olisi kivempi käyttää. Vinssihän pyörii myös toiseen suuntaan, joten umpisukelluksessa ei tarvitse käsiänsä kastella. Koukku kannattaa laittaa kiinni, esim pressun kiinnityslenkikiin tai pakoputken kannatinlaakerikumiin kiinni.

http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... d=54371316
Ohessa PDF- dokkari XT25:n räjäytyskuvaan, mistä selviää osajärjestys.
http://www.warn.com/truck/ReplacementPa ... 6686A2.pdf
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: 2010 Can-Am
Kyllä vanhalla pelaa erilaisissa työhommissa paremmin tuo yläkiinnitys ( hirven kärryynveto, tuulenkaatojen kärryynveto, kärryn kippaus ym, mutta jos pitää veto kohdistaa alempaa onnistuu se kätevästi laittamalla pylpyrä kiinni vetokoukun kiinnikerautaan.
Toki pelaa myös toisinpäin, mutta tuossa ylhäällä on vinssi aina puhdas ja miellyttävämpi työskentelykorkeus.
Toki pelaa myös toisinpäin, mutta tuossa ylhäällä on vinssi aina puhdas ja miellyttävämpi työskentelykorkeus.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...