26" kokosena passais 400 outlanderille paremmin kun dealerin kauppaama 28" swampwitch?
Eri kuvio vasemmalle ja oikealle.

scuntle kirjoitti: Kostealla pinnalla sitten jo oikeasti hyvät.
Outoa ettei liki kukaan suomessa näitä ole tilannut.
Nuo ovat ihan BRP:n alkuperäiset, 24€ sarja, tosin isot prikat tai hongkongin/bilteman alumiinispaceri (jotain luokkaa 5€) ajaisi täysin saman asian..hilbert kirjoitti:Mistä scuntle hommasit speicerit eteen??? ja oliko hinnakkaat?
Ai ne on ihan niinkin halpoja. Mitä oon ite katellu nii järestään 100€ haluavat niistä. Onko noissa brp:n levikkeissä se keskitin vai onko nekin pelkät tasaset lätkät?scuntle kirjoitti:Nuo ovat ihan BRP:n alkuperäiset, 24€ sarja, tosin isot prikat tai hongkongin/bilteman alumiinispaceri (jotain luokkaa 5€) ajaisi täysin saman asian..hilbert kirjoitti:Mistä scuntle hommasit speicerit eteen??? ja oliko hinnakkaat?
Galvanoitu rautalätkä viidellä reiällähilbert kirjoitti: Ai ne on ihan niinkin halpoja. Mitä oon ite katellu nii järestään 100€ haluavat niistä. Onko noissa brp:n levikkeissä se keskitin vai onko nekin pelkät tasaset lätkät?
Ja kuvia jos pukkaat samalla..kingi kirjoitti:Tälläisiä möllyköitä olisi tarkoitus ruuvailla itp:n harmaille peltivanteille ja sulloa hondan alle koossa 26x9.50-12 eteen ja 26x13.00-12 taakseEnsi testit sitten team heteron seuraavissa maastoajo harjoituksissa ja kokemuksia ensiajojen jälkeen enemmälti