Ja,jos hiukan oot lueskellu tätä voorumia, varmaan oot huomannu että mulla 450 on,ja se tuntuu mopolta.Vieläpä ilman luistavaa variaattoria...
Hups,jokin ulkopuolinen voima pakotti minut päästämään näin loukkaavan lauseen...
Oho, ookko nääki aateesee vaihtanu kasisataseen...?
Vesku69 kirjoitti:Ja,jos hiukan oot lueskellu tätä voorumia, varmaan oot huomannu että mulla 450 on,ja se tuntuu mopolta.Vieläpä ilman luistavaa variaattoria...
Hups,jokin ulkopuolinen voima pakotti minut päästämään näin loukkaavan lauseen...
Oho, ookko nääki aateesee vaihtanu kasisataseen...?
Oon kyllä.Katselin muitakin vaihtoehtoja mutta kun toi Polle on sopivin meikäläisen käyttötarkoitukseen(vanhukselle tasainen kyyti).Muuten Yammun 450:nen oli tehoiltaan ihan kelpo laite ja yllättävän vakaa ajettava nopealla kelkka reitillä mutta ei sitä pitäisi Grizzlyyn verrata,painivat eri sarjoissa niinkuin minä ja Tony Halmekin.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Tere kaikille!
eli mulla on tollanen 450 foreman vm2000..siinä vikana et tuntus niinku siitä virta meinaa loppua ku vaihteet saa vitoselle nii ei rupea pienentämään enneku pysähtyy tai käyttää virrat pois. laitoin siihen 14aph akun mut ei vaikuttanu..
onko muilla ollu samaa vikaa??tietoo kiitos.
m.ylimaki kirjoitti:Tere kaikille!
eli mulla on tollanen 450 foreman vm2000..siinä vikana et tuntus niinku siitä virta meinaa loppua ku vaihteet saa vitoselle nii ei rupea pienentämään enneku pysähtyy tai käyttää virrat pois. laitoin siihen 14aph akun mut ei vaikuttanu..
onko muilla ollu samaa vikaa??tietoo kiitos.
On täällä aiemmin ollut samasta asiasta juttua, ja kyseessä on helposti nollattava elektroniikan jumiutuminen. Voisi löytyä hakutoiminnolla, tai sitten joku tietävämpi kohta neuvoo sinua pulmassasi. Toki paikallinen huoltokin voisi kertoa sen koodin, millä solmut aukeaa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
blue Honda Trx kirjoitti:siitä on jo aikaa kun vaihdoin sen suuttimen,mutta mun mielestä tuo käynnistys huononi....ilman ryyppyä ei mene enää ollenkaan kylmänä käyntiin,ja sit kun menee niin sellainen ihme "kolina" kuuluu....saakohan se liikaa löpöö nyt tai jotain..
...löytyikö ratkaisu tohon "kolinaan"..nimittäin 650 Rinconista katkaisin puoliksi sen jousen kaasarista ja nyt kylmänä kuuluu vähänaikaa kolinaa (klokklokklokklok...ja n. 30-60 sek päästä loppuu).
blue Honda Trx kirjoitti:siitä on jo aikaa kun vaihdoin sen suuttimen,mutta mun mielestä tuo käynnistys huononi....ilman ryyppyä ei mene enää ollenkaan kylmänä käyntiin,ja sit kun menee niin sellainen ihme "kolina" kuuluu....saakohan se liikaa löpöö nyt tai jotain..
...löytyikö ratkaisu tohon "kolinaan"..nimittäin 650 Rinconista katkaisin puoliksi sen jousen kaasarista ja nyt kylmänä kuuluu vähänaikaa kolinaa (klokklokklokklok...ja n. 30-60 sek päästä loppuu).
ei se jousen lyhentäminen vaikuta mitenkään kolinaan,lisää ainoastaan kierrosherkkyyttä.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Jos sitä jousta lyhentää liikaa, niin saattaa se luisti kolista kaasarissa. Kokeilin aikanaan Arctic Catin kaasarissa ja se kolisi. tai nooh, ehkä ennemminkin kilkatti. Ja putkesta tuprutti mustaa, joten rikkaallehan se meni.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Kuuluuko kyseisessä mönkijässä olla ohjaustanko "vääntynyt" eli kun seisot astinlautojen päällä ja katsot suoraa ylhäältä päin tankoa niin näyttäis että oikea puoli olis vähän alempana???
jenkeissä näyttäs maksavan 55 taalaa eli suomessa varmasti satkun luokkaa. minkä vuotinen kone kyseessä?foreman 450 es mallia ei näy cyclepartsin listassa 05 mallisena