Maahantuoja eli tässätapauksessa Modularbox totesi että kytkin tulisi säätää.
Joten ohjekirja kouraan ja säätämään. No, ohjekirjassa annetut ohjeet kytkimen säätämiselle on aika niukat.
Kytkimen säätömutterin avattua pitää kytkin säätää niin että vastapäivään käännetään varovasti kunnes vastustus tuntuu ja siitä 1/8 kierrosta takasinpäin. Eli mitä tuo tarkoittaa käytönnössä, onko "vastustus" se että kierrän vastapäivään niin kauan kunnes ei enää mene (eli tappiin asti ) ja siitä takasin 1/8 kierrosta - VAI onko "vastustus" se että kun kierrän vastapäivään siihen asti kunnes tuntuu että on raskaampi kiertää ja siitä takasinpäin se 1/8 kierrosta ???
No anyway kokeilin molemmilla tavoilla säätää ja ajamalla testata kumminpäin parempi -> Klonksutus ihme kyllä hävisi mutta semmoinen ilmiö tuli vastaan että kun vaihdan vaihteen vapaalta ykkös-vaihteelle niin mönkkäri nykäsee sillai että tuntuu selvästi eli ainakin huomaa että vaihde meni päälle

Ja lisäksi vielä yksi kysymys johon en löytänyt mistään vastausta, eli mikä on se messingin värinen säätöruuvi siinä kaasarin vasemmalla puolella aika lähellä imukaulaa ja minkä verran sen tulee olla auki, 2 kierrosta ? En tarkoita sitä mitä käsin voi pyörittää vaan tasapäämeisselillä säädettävää.
KIITÄN JO ETUKÄTEEN AVUSTA JA TOIVON ETTÄ JOKU VIISAAMPI VOIS JEESATA NÄISSÄ KYSYMYKSISSÄ