Falmekin FORCE 400 PRO
-
- Noppeli
Re: Falmekin FORCE 400 PRO
Falmek force 400 han on yamaha raptorin kopio vai
Kukas se nyt osais sanoa jos tähä 400 falmekkiin tarviaa varaosia (esim koneen osia) ni mistä niitä kysytään ja mitkä kaikki osat käy 350 raptorista..? Itellä ollu joitaki kuukausia kyseinen kömpiä ja toiminu todella hyvin mutta eihän niistä ikinä tiedä millo jotakin laukeaa. Toivottava vaan parasta.
-
- Noppeli
mistä näkkee minkä pituinen ketju on
-
- Noppeli
mun tietääksee kaikki raptorin osat käy paitsi sylinteri
- SureShot
- 2WD
- Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
No en mä nyt oikein usko että TÄYSIN MOITTEETTOMASTI. Epäilen että "kiinalaisia ominaisuuksia" löytyy kyllä siitä sinunkin vehkeestäsi.jaska falmek kirjoitti:no mulla on falmek force 400cc nii toimii moitteettomasti hyvä kiinalaiseksi
Kyllä. Raptorin kopio on kyseessä. Ilmeisesti Yamahan lisenssillä valmistettu.jaska falmek kirjoitti:Falmek force 400 han on yamaha raptorin kopio vai
No laske lenkit jos tarkan pituuden tahdot tietää ? Itse ostin 100 lenkkiset ketjut ja niistä joutu pienen pätkän ottaa pois. En kyllä muista monta lenkkiä poistin.jaska falmek kirjoitti:mistä näkkee minkä pituinen ketju on
Joo mua kiinnostas kanssa tietää että mistä varaosaa löytyy ? Tostaha vois ihmiset jotka on noita raptorin osia kii laittanu nii vaikka jotai listaa tehä että mitkä osat käy ja tartteeko mitä muokata että käy ?zuge kirjoitti:Kukas se nyt osais sanoa jos tähä 400 falmekkiin tarviaa varaosia (esim koneen osia) ni mistä niitä kysytään ja mitkä kaikki osat käy 350 raptorista..? Itellä ollu joitaki kuukausia kyseinen kömpiä ja toiminu todella hyvin mutta eihän niistä ikinä tiedä millo jotakin laukeaa. Toivottava vaan parasta.
Ei muuten käy kaikki osat. Esim jarrujen osat ei taida käydä (Tais tässä viestiketjussa olla jotain puhetta asiasta). Eikä kyllä yhteensopimattomuudet taida siihen jäädä.jaska falmek kirjoitti:mun tietääksee kaikki raptorin osat käy paitsi sylinteri
Moottoriin käy ainakin kaikki osat paitsi just sylinteri ja nokkaketju, pituus eron takia.
Itse olen vaihtanut nokan ja nokkaketjun kiristimen laahaimen ja kytkimeen yhden osan, oliskohan ollu hienolta nimeltään joku painelevy.
Itse olen vaihtanut nokan ja nokkaketjun kiristimen laahaimen ja kytkimeen yhden osan, oliskohan ollu hienolta nimeltään joku painelevy.
Uudenmaan Mönkijät ry
Eli jos menen varaosa puljuun ja pyydän 350 raptorin osia ni pitäs käydä..? onko vuosimallilla tai muulla merkitystä? Lähinnä öljynsuodatinta olisin vailla kun paikallisessa pyöräliikkeessä kävin malli kädessä ja vihjasin että raptorista pitäs käydä ni pyysivät tarkempia tietoja ku eivät jaksa etsiä koneelta kun joutuuvat kovin vaivautumaan..
- SureShot
- 2WD
- Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
Joo saman vuosimallin Yamaha Raptor 350 kanssa sama öljynsuodatin. (Liekkö vuosimallillakaan merkitystä).zuge kirjoitti:Eli jos menen varaosa puljuun ja pyydän 350 raptorin osia ni pitäs käydä..? onko vuosimallilla tai muulla merkitystä? Lähinnä öljynsuodatinta olisin vailla kun paikallisessa pyöräliikkeessä kävin malli kädessä ja vihjasin että raptorista pitäs käydä ni pyysivät tarkempia tietoja ku eivät jaksa etsiä koneelta kun joutuuvat kovin vaivautumaan..
Tuolta oon itte ostana suodatinta, öljyä, ratasta ja ketjua: http://www.mc-scatter.com/yfm350-raptor ... _1253.html
-
- Noppeli
kuka tietää mistä sais falmekkiin takajarruille sen pumpun
Täytyyhän laitteelle varaosia löytyä. Ja jos ei löydy voi vaatia kaupan purkua/ hinnan alennusta!jaska falmek kirjoitti:kuka tietää mistä sais falmekkiin takajarruille sen pumpun

Varsinkin kun mainostavat näin:
http://motors.falmek.fi/pages/yritys/10 ... rsilta.php
Dodii. Rupesin innoissani soittelemaan falmekille että pistäkää big bore kit tulemaan ni tuumasvat että kesällä ilmeisesti saa seuraavankerran niitä..
Kukapa osaa sanoa saako muualta isompaa yläkertaa? Sanovat falmekilla että rupea yamahan palikoita sovittamaan mutta ku ei tiedä mikä olis isoin yläkerta mikä kävis tohon. Onko kukaan sovitellut tai ottanut selvää mitkä osat kävis? Pitää vielä olla yhteyksissä falmekkiin että eikö ne tosiaan saa niitä valmiita sarjoja. Onko kellään kokemusta tosta big bore kitistä, että kasvoko tilavuus mihin ja tulko vetoja minkäverran lisää..??

Kysele Prooffista , sieltä itse ostin kaikki tarvittavat kalut ja ei ole mitään kiinalaisii osia.
Olis muuten myynnissä kyseinen mönkijä.
Olis muuten myynnissä kyseinen mönkijä.
Uudenmaan Mönkijät ry
itse ajattelin laittaa jossain vaiheessa bigborea + muuta viriä, nyt vaan painaa talo projekti päälle että ei aika riitä, mutta jossain vaiheessa sitten.zuge kirjoitti:Dodii. Rupesin innoissani soittelemaan falmekille että pistäkää big bore kit tulemaan ni tuumasvat että kesällä ilmeisesti saa seuraavankerran niitä..Kukapa osaa sanoa saako muualta isompaa yläkertaa? Sanovat falmekilla että rupea yamahan palikoita sovittamaan mutta ku ei tiedä mikä olis isoin yläkerta mikä kävis tohon. Onko kukaan sovitellut tai ottanut selvää mitkä osat kävis? Pitää vielä olla yhteyksissä falmekkiin että eikö ne tosiaan saa niitä valmiita sarjoja. Onko kellään kokemusta tosta big bore kitistä, että kasvoko tilavuus mihin ja tulko vetoja minkäverran lisää..??
tuosta kun klikkaat tuoteluetteloa http://www.prooff.fi/v2/tuotteet.php niin sieltä löytyy bigbore stage 1 ja 2, ja ainakin tuon mukaan tuolla stage2:lla lähtis enemmän löylyä kuin 450 yamahasta...
ei muuta kuin pistä tuolta kitti tilaukseen, kokemuksia ja projekti kuvia tänne.
Force400
Oorait! Otin Pro-Offin numeron talteen ni pitää huomenna soittaa ja kysyä onko minkä hintanen paketti. Jos perse kestää ni pitää tilata ja kuvata mite rojekti syntyy ja vetääkö sen ketummin.. Mite hakolalla rupes vetämään ja olko minkä hintanen paketti?
Soittelin ni maksaa 1500e se sarja ni ei taida kannattaa ku kasvaa koneen kokoki niin vähän.. Tuohon hintaan pitää olla huomattava tehon nousu!