Trapper 700

Keskustelua Trapper mönkijöistä.
jspetke
3WD
Mönkijä:: Trapper 700xl

Trapper 700

Viesti Kirjoittaja jspetke »

Nyt tilattu Trapper 700 ja kovasti ootellaan että pääsee ajelemaan! Rekisteröinnissä kuitenkin kestää n. viikko joten hetken vielä joutuu odottamaan :D Puskulevy näyttäisi tulevan tarpeeseen sillä taas räntää/lunta tulee taivaan täydeltä :o Kiitos kaikille vastanneille sillä teidän ansiosta uskalsin Trapperiin päätyä ja tietysti hyvän myyjän ansiosta :D
jarski61
4WD
Mönkijä:: Trapper 700XL TL -09

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja jarski61 »

Onneksi olkoon! Viikko on pitkä aika odotellessa. Tein tämän talven ensimmäiset lumityöt Trapperilla juuri äsken. Ai, että tuntui mukavalta... :D
Trapper 700XL TL -09
- Warn products
- Leo Vince exhaust

http://kuvablogi.com/nayta/1784638/
jspetke
3WD

Joo kyllä täälläkin ootellaan että mönkkäri pihaan saapuu ja ekat ajelut pääsisi kokeilemaan. Onko lohjalla paljon Trapperisteja? Entä miten tietääkö joku maastoajopaikkoja lohjalla tai lähistöllä? Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin :?:
jänkhä
Tracks
Mönkijä:: Can-Am

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

jspetke kirjoitti: Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin :?:

Varmasti liki ylivertaiset :mrgreen: :mrgreen:
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Meillä oli ajotapahtumassa yksi Side by side ja ei sen maastoetenemisessä ainakaan mitään moitittavaa ollut.Triali-rata meni hienosti läpi vaikka se oli tehty normaalilaitteille.

Kuskihan sen laitteen etiäppäin vie,pärjää sitä hyvin muillakin kuin mahtisonneilla.
Kuva
mikkis
6WD
Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl

Viesti Kirjoittaja mikkis »

samoista ja jopa pahemmista paikoista menee kuin kalliimmat merkit mm.etulukon ansiosta,ei tarvise hävetä safareilla,ja kuskistahan se on kiinni yleensä,itse olin jopa yllättynyt kuinka pahoista paikoista tällä pääsee ja oneksi on vinssi :wink:
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry

EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
jarski61
4WD

jänkhä kirjoitti:
jspetke kirjoitti: Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin :?:

Jotenkin aistittavissa että Jänkhääjä on haukannut p*skaa ylihintaisen merkkipelinsä suhteen...?

Jos sä leikit täällä moderaattoria niin voisi kuvitella että pysyisit asialinjalla?
Trapper 700XL TL -09
- Warn products
- Leo Vince exhaust

jänkhä
Tracks
Mönkijä:: Can-Am

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

No voi hellanlettas sentään, mihin on ihmisten huumori kadonnut.
jarski61
4WD

jänkhä kirjoitti:No voi hellanlettas sentään, mihin on ihmisten huumori kadonnut.
Ja aina vaan vaikuttaa pätevän moderaattorin kirjoitukselta? Tarvitaanko taas Edu pistämään ryhtiä sinun toimintaan?
Trapper 700XL TL -09
- Warn products
- Leo Vince exhaust

undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

jarski61 kirjoitti:
jänkhä kirjoitti:

Jotenkin aistittavissa että Jänkhääjä on haukannut p*skaa ylihintaisen merkkipelinsä suhteen...?

Jos sä leikit täällä moderaattoria niin voisi kuvitella että pysyisit asialinjalla?
Luulen että Jänkhä kirjoitti vuosien kokemuksen perusteella, itsekkin kiinalaisen omistaneena en sellaista kyllä enää ostaisi ja mun "ylihintainen" Suzuki maksaa päivitettynä nykyään 750cc tällä hetkellä uutena halvimmillaan 7350€ ja Trapperisi 700cc: EI REKISTERÖITYNÄ: 6490 tai kilvissä REKISTERÖITYNÄ TIELLE: 7990,- että ei siinä ihmeellistä eroa ole. Yleensä vaan laatu maksaa ja varaosien saatavuus,ajo-ominaisuudet, yms. vaikuttavat hintaan,mutta kukin ostaa sen mitä persus kestää. Mulla esim. Linhai toimi 1,5 vuotta melko hyvin ainoastaan pakoputken kanssa oli ongelmia oikeastaan koko sen omistamisen ajan, Can-Amilla ei ollut ongelmia eikä ole ollut Suzukillakaan kun lueskelet juttuja täältä foorumilta tulet huomaamaan että kaikki puolustavat omia koneitaan tämä on tietysti vain mun mielipide ja jos siltä tuntuu niin saati han vapaasti haukkua mua ja mun Suzukia niin paljon kuin haluat ja haastaa vaikka mihin tahansa kisaan sinä&Trapper VS minä&Suzuki kaikki käy kalliot,suot,metsät,enskareitit,hiekkatiet ainoastaan päällystetyille teille en lähde johtuen kilvettömyydestä. :D
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

jarski61 kirjoitti:
jänkhä kirjoitti:

voisitko jarski hieman perustella näkemyksiäsi :?:määrittele vaikka näin aluksi "pätevä moderaattori?kenties sinä itse?edulla on kyllä sana hallussa mutta ei häiritä hänen korkeuttaan näin vähäpätöisen asian takia :wink: sillä edulta löytyy myös tarvittaessa tietoa asioista,ei pelkästään off topicista.
jarski61
4WD

kingi kirjoitti:voisitko jarski hieman perustella näkemyksiäsi :?:määrittele vaikka näin aluksi "pätevä moderaattori?kenties sinä itse?edulla on kyllä sana hallussa mutta ei häiritä hänen korkeuttaan näin vähäpätöisen asian takia :wink: sillä edulta löytyy myös tarvittaessa tietoa asioista,ei pelkästään off topicista.
Edu on tosiaankin kaveri, jolla on tietoa, ja myöskin taito kertoa se tieto selkeällä suomenkielellä. Foorumin ehdoton väriläiskä!

Mutta miten sinä Kingi näet, että moderaattori hoiteli velvoitteitaan kommentilla: "Varmasti liki ylivertaiset :mrgreen: :mrgreen: ". Minulla ei ole mitään Jänkhää vastaan, ja jos joku "tavallinen" foorumin käyttäjä olisi tuollaisen kommentin heittänyt, niin olisin ohittanut sen olankohautuksella. Mutta moderaattorin kommenttina en kyllä parhaalla tahdollakaan löydä siitä sitä ns. pointtia. Minä en ole moderattoriksi haluamassa, mutta jos pyydettäisiin, niin varmasti tulisin. Mutta en heittelisi tuollaisia "asiantuntevia" kommentteja kuin Jänkhä. Enkä nyt tarkoita sitä, että Trapper olisi virheetön peli. Minunkin tuskailuja kiinanihmeen kanssa on tältä palstalta kyllä luettavissa riittämiin. :D

Ja iso kiitos siitä, että tämä foorumi on olemassa! Jänkhääjineenkin.
Trapper 700XL TL -09
- Warn products
- Leo Vince exhaust

jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

itse näkisin että moderaattori hoiti hommansa olemalla niinkuin me muutkin,PIENI IHMINEN.aikaisempi kirjoittahan luonnehti trapper-kuskeja näppärästi "aatelisiksi" ja "jänkhääjä" jatkoi ketjua samalla ironisella huumorilla. :wink: en näe tässä mitään ongelmaa mutta toki makuja on monia.mielestäni on hyvä että moderaattorit osallistuvat keskusteluihin,eivätkä pelkästään toimi ikävässä osassa(viestien poistot,keskustelujen siivoaminen etc) jonkin sortin pelotteena. :D
jspetke
3WD

Joo samaa mieltä olen jarskin kanssa ei varsinkaan moderaattoreiden pitäisi arvostella muiden menopelejä varsinkin kun kysyin mielipidettä Trapperin käyttäjiltä enkä sellaisilta joilla ei kokemusta ole kyseisestä laitteesta. Turhaa täällä on haukkua muutenkaan mitään merkkejä sillä ainakin omasta mielestä kaikkien merkkien kohdalla olevat vikapalstat ovat koko keskustelun pisimmät merkistä riippumatta :!: Mutta nämä sivut ovat kyllä erinomaiset ja eiköhän kaikkien mönkijäharrastelijoiden pidä vetää yhtä köyttä jotta saadaan lisää mönkkäreitä maailmalle ja lisää ajomaastoja :D

T: innolla omaa Trapperia odotteleva
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Itekin tätä palstaa valvon tavallaan, ja välillä meinaan sen jopa sotkeakin :D Omat kommentit olen sanonut niin hyvässä kuin pahatkin. Sitä vartenhan palstat on.
Omani trapperi ei varmasti ole Cam Amin veroinen, muttei hintakaan. Hyvin on tohon alle 8000 euron laitteeksi pelannut ja voi ajaa tiellä tai metsässä eli kilvellinen versio.
Yamahan pata muovien alla jyllää ja osat käy Gizzlyn 660 koneesta suoraan, kannessa pieni ero tässä 5 venaa ja yammussa 4. Osia saa niin trapperin maahantuojalta tai yamaha kauppiallaata tai vaikka ruostista netin välityksellä. Eli kyllä kiinan ihmeeseen varaosia saa helposti. Periaatteessa osia saa kiinalaisilta ja yammu kauppiaalta oliko se nyt japanilaisten tuote.

Merkkivehkeeseen voi esim saada osat ainoastaan vaikka usasta / jälleenmyyjältä. Huhu puhetta ettei varaosia ole saatavilla trapperiin. Eipä ole paljon muuta osaa tarvinnut kuin yhden lataus säätimen ja loput onkin sit viritys palikoita tai öljyn suodattimia tai sytytystulppia. Näihinhän löytyy osat maailman laajuisesti jos niitä löytyy kiinalaisilta, japanilaisilta ja vielä euroopastakin =D>
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Vastaa Viestiin