jspetke kirjoitti: Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin
Jotenkin aistittavissa että Jänkhääjä on haukannut p*skaa ylihintaisen merkkipelinsä suhteen...?jänkhä kirjoitti:jspetke kirjoitti: Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin
Varmasti liki ylivertaiset![]()
Ja aina vaan vaikuttaa pätevän moderaattorin kirjoitukselta? Tarvitaanko taas Edu pistämään ryhtiä sinun toimintaan?jänkhä kirjoitti:No voi hellanlettas sentään, mihin on ihmisten huumori kadonnut.
Luulen että Jänkhä kirjoitti vuosien kokemuksen perusteella, itsekkin kiinalaisen omistaneena en sellaista kyllä enää ostaisi ja mun "ylihintainen" Suzuki maksaa päivitettynä nykyään 750cc tällä hetkellä uutena halvimmillaan 7350€ ja Trapperisi 700cc: EI REKISTERÖITYNÄ: 6490 tai kilvissä REKISTERÖITYNÄ TIELLE: 7990,- että ei siinä ihmeellistä eroa ole. Yleensä vaan laatu maksaa ja varaosien saatavuus,ajo-ominaisuudet, yms. vaikuttavat hintaan,mutta kukin ostaa sen mitä persus kestää. Mulla esim. Linhai toimi 1,5 vuotta melko hyvin ainoastaan pakoputken kanssa oli ongelmia oikeastaan koko sen omistamisen ajan, Can-Amilla ei ollut ongelmia eikä ole ollut Suzukillakaan kun lueskelet juttuja täältä foorumilta tulet huomaamaan että kaikki puolustavat omia koneitaan tämä on tietysti vain mun mielipide ja jos siltä tuntuu niin saati han vapaasti haukkua mua ja mun Suzukia niin paljon kuin haluat ja haastaa vaikka mihin tahansa kisaan sinä&Trapper VS minä&Suzuki kaikki käy kalliot,suot,metsät,enskareitit,hiekkatiet ainoastaan päällystetyille teille en lähde johtuen kilvettömyydestä.jarski61 kirjoitti:Jotenkin aistittavissa että Jänkhääjä on haukannut p*skaa ylihintaisen merkkipelinsä suhteen...?jänkhä kirjoitti:jspetke kirjoitti: Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin
Jos sä leikit täällä moderaattoria niin voisi kuvitella että pysyisit asialinjalla?
jarski61 kirjoitti:Jotenkin aistittavissa että Jänkhääjä on haukannut p*skaa ylihintaisen merkkipelinsä suhteen...?jänkhä kirjoitti:jspetke kirjoitti: Ootteko mönkijöiden aateliset eli Trapperistit ajelleet paljon maastossa ja jos ootte millanen suorituskyky laitteella on verrattuna muihin merkkeihin
Jos sä leikit täällä moderaattoria niin voisi kuvitella että pysyisit asialinjalla?
Edu on tosiaankin kaveri, jolla on tietoa, ja myöskin taito kertoa se tieto selkeällä suomenkielellä. Foorumin ehdoton väriläiskä!kingi kirjoitti:voisitko jarski hieman perustella näkemyksiäsi :?:määrittele vaikka näin aluksi "pätevä moderaattori?kenties sinä itse?edulla on kyllä sana hallussa mutta ei häiritä hänen korkeuttaan näin vähäpätöisen asian takiasillä edulta löytyy myös tarvittaessa tietoa asioista,ei pelkästään off topicista.