no kyllä nämä kymkot on niin henkeen ja vereen täysiä paskoja!
onkilahteen koko romu! mittari näyttää 85 gps 73!!!!!!!!
ristus,pitää myydä kettuun koko esitys..
Jaahas jaahas ja onkos tätä avautumista jatkunut pitkäänkin?Vai niin vai niin.Ei en nyt sanoisi että ihan vaaratonta,mutta eiköhän tästä ihan Polarispillerillä selvitä,eli kaksi kertaa päivässä suppona suoraan suoleen
Viilaaja kirjoitti:
Missäs päin toi Onkilahti muuten on kun en ole moisesta edes kuullu?
son kuule vaasan nopein romujen hautuumaa. löytyy vörkkäriltä, aikas minimanin kupeessa.. jos omistais myrkynvihreen taunuksen, ottaa päräyttäis sen onkilahteen:sävy sävyyn, ei edes virkavalta löytäis..
Toi vilkku jää aika usein mulla päälle, mutta eniten mua välittää toi etuvillkujen pöljä ulkonäkö. Onko kukaan löytäny jotain fiksumman näköstä korvaavaa tilalle?
Paha80 kirjoitti:Joo toi vilkku on paha homma mennää heti vaihtaan pois nää kooäxärrät...
Tiputa ne sinne syylärin sivuille tai käännä alapuolelle,näin pääsee eroon sammakonsilmistä.Muutamalla kympillä saa myös esim.Duellista hienot pisaravilkut.
Omassa kxr:ssä on piltemasta autonpeilivilkut lokarin kulmissa, ei jää enää vilikku päälle, kun on näkyvillä omaan silmään..Ja ne pyöryläisetsammakkosilmävilkut käännetty alaspäin, ite värkätyillä metallinpaloilla saa oikeeseen kulmaan
Kaippa miinukseksi vois laskee ton nokka-akselin ja pienen kaasarin.
Uuden nokka-akselin teettämisellä saa luultavasti eniten tehoa suhteessa hintaan.
Näin olen tulkinnut tuolta crossipuolen virigurujen jutuista
Nyt kun nopeudet on tullut esille niin mitä kulkee vakio kymco mxu 50 tieliikenne
mä en viitsi korttia lähtee siirtään testiajolla mutta kertokaa nyt ihmeessä,
oon omassa pihassa saanu sen 35km/h kiihtyyn noin 60metrin mittasella pihatiellä.
mut eiks se oo vaan hyvä et se heittää niin voi kytille kuittaa etten ajanu sitä tasan vaik 50 ,mutta ainakin autois on kans sellaset mittarit minkä heittää vähän