can-am 400/500 2009 tieliikenne
-
- 2WD
- Viestit: 31
- Liittynyt: 11 Loka 2009 08:55
- Mönkijä:: Outlander 400
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
onko variaattorissa tuo kuristus noissa optiomalleissa? joku prikka ?
Sen siitä saa, kun nakuna bailaa. http://kuvablogi.com/blog/25850/
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
400 on oudompi tapaus mutta melko varmaan rajoitus tehty samalla tavalla kuin V2 vehkeissä eli kaasunliikettä on rajoitettu.
Kylätason mönkijäkuski
-
- 2WD
- Viestit: 31
- Liittynyt: 11 Loka 2009 08:55
- Mönkijä:: Outlander 400
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
no se kyllä löytyy myös mettämallista mutta miten liikennemallit rajoitetaan? tuskin sillä kaasunrajoituksella jonka veivaa minuutissa auki
Sen siitä saa, kun nakuna bailaa. http://kuvablogi.com/blog/25850/
-
- 6WD
- Viestit: 308
- Liittynyt: 02 Maalis 2006 22:20
- Paikkakunta: Oulunseutu, Can-am Outlander 570 T3
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Uuden edullisemmin valmistettavan kuristuksen suunnittelu ja tyypitys maksaa rahaa ja kahden pienen pultin ja mutterin säästöllä saisi myydä melkomoisen määrän laitteita että muutokselle saisi jotain katetta. Ehkä tuota moottoritehoa ruiskunohjauksen softalla voisi rajoittaa, mutta ei kahden eri softaversion käyttökään täysin ilmainen ratkaisu olisi. => Vaikea uskoa, että BRP olisi kehittänyt pelkästään 400 versioon uuden erilaisen kuristusmekanismin.
Veikkaan, että tuo kuristus on kehitetty alunperin johonkin kaasuttimella varustettuun malliin (esim outlander 400) jossa tehon rajoittaminen muutoin kuin kaasun liikettä rajoittamalla olisi ollut hyvin vaikeaa. Sama menetelmä on sitten periytetty V2 ruiskumalleihin kun niitä tuli markkinoille. 400 malliinhan ruisku tuli vasta 2008 vuoden 2. versioon.
Veikkaan, että tuo kuristus on kehitetty alunperin johonkin kaasuttimella varustettuun malliin (esim outlander 400) jossa tehon rajoittaminen muutoin kuin kaasun liikettä rajoittamalla olisi ollut hyvin vaikeaa. Sama menetelmä on sitten periytetty V2 ruiskumalleihin kun niitä tuli markkinoille. 400 malliinhan ruisku tuli vasta 2008 vuoden 2. versioon.
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Jos kaasulipare menee pohjaan asti niin silloin kuristimet on pois, varissa tai softassa rajoituksia ei ole, ainoastaan kaasun liikettä on rajoitettu optio/tieliikennemallissa.
Kylätason mönkijäkuski
-
- 2WD
- Viestit: 31
- Liittynyt: 11 Loka 2009 08:55
- Mönkijä:: Outlander 400
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
ahha. no sepä on sitten selvä. liekkö paljon tarkistelevat koppalakit että onko ruuvattu kuristimia auki?
Sen siitä saa, kun nakuna bailaa. http://kuvablogi.com/blog/25850/
Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne
Vaikee sanoo, itelle ei ole rajoitintarkistuksia tehty vaikka 5-6 kertaa on pysäytetty eri syistä.
Kylätason mönkijäkuski