Hei
Onko kenelläkään tuosta Pollen 850 XP:stä käyttökokemuksia.. Onko toimiva? Vaihtoehtona CAN AM 800 EFI XT p
Kumpi parempi? (hankkimassa isoa mönkkäriä) kertokaa mielipiteenne
No kun selaat ja luet täältä muutaman sivullisen niin saat melko kattavan kuvan mitä mieltä tämän foorumin käyttäjät ovat. Eli varmasti puolesta ja vastaan niin kuin kaikessa asiassa. Itsellä ei Canasta ole kokemuksia, joten en voi verrata. Jotkin asiat ovat taatusti kummassakin parempia, täytyy vaan itse tehdä valinta. "Kylmien tyyppien" perusteella Polariksessa itse koin ajoasennon paremmaksi. Satula on kapeampi ja jaloille enemmän tilaa. Moottorissa tuskin hirveitä eroa on, paperilla Cana tehokkaampi ja siinä taitaa pystyä valitsemaan ohjaustehostimen jäykkyyttä parista vaihtoehdosta. Pollea paremmin käytettynä tarjolla jos ei uusi ole kiikarissa.
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
800 Canan vaihdoin 850 Xp Polleen.Olen ollu tyytyväinen muuten mutta samassa ajossa Pollen kulutus 30% enemmin.Ja orkkis renkaat on paskat talvikeleillä.
mikki kirjoitti:800 Canan vaihdoin 850 Xp Polleen.Olen ollu tyytyväinen muuten mutta samassa ajossa Pollen kulutus 30% enemmin.Ja orkkis renkaat on paskat talvikeleillä.
Siis orkkisrenkaat on IHAN KAUHEAT talvikelillä, ajelin vähän kovemmassa pakkasessa ja ne taitaa ollakkin muovia ne renkaat, on ne NIIN liukkaat.......
Aivan totta. Alkoi auraaminen olla vakiomuovirenkain mahdotonta ja siksi tilasin mattamustat ITP SS212-vanteet ja XTR radialit (27/9&11/14) alle, tulis vaan pian...
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Muuttuu se hieman, ei nyt mitenkään isosti. Ja on siinä jonkin lainen tunto... Itselle se oli aluksi ehkä turhan kevyt, mutta nyt tuntuu tosi asiallisesta ja en enää säästäisi tässä. Tosin tehostamattomassa olis 3l isompi tankki. Se ois plussaa...
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
xp 850 pollea tekis mieli, tarjouksia kyselty.
- onko tehostin välttämätön?
-kannattaako maksaa tonni enemmän et sais 2010 malliln (onko muutokset tulleet tarpeeseen)
Eikös -10 muutokset juuri helpota rengastusta ? Vakio kumit on kuitenkin aika olemattomat. Muutenkin mitä sivusta seurannut juuri 850xp taisi tulla hiukan liian aikaisin markkinoille, tehoja on paljon ja ei kaikki paikat tunnu kestävän sitä. 550xp taas ollut varmempi laite, alhaisemmat tehot säästää paikkoja.
Itse en jättäisi tehostinta ottamatta. Kun siihen tottuu, ei viitsi ostaa kampetta ilman tehostajaa. Jatkossa se tulee taatusti vaikuttamaan myös käytettyjen ostajien ostointoon, veikkaan että tehostamattomia on jatkossa vaikeampi myydä.
Catiska kirjoitti:Itse en jättäisi tehostinta ottamatta. Kun siihen tottuu, ei viitsi ostaa kampetta ilman tehostajaa. Jatkossa se tulee taatusti vaikuttamaan myös käytettyjen ostajien ostointoon, veikkaan että tehostamattomia on jatkossa vaikeampi myydä.
joo en jättäis tehostinta pois ku jammussakin se on.
voisikko catisca kertoo tosta xt-p 800, ku se on ollu toisena vaihto ehtona.